Mam kilka pytań (silnik m47n 2004r):
1. Czy wtryskiwacze są wkręcone w głowicę czy włożone tam na wcisk?
W Mercedesach CDI o ile dobrze pamiętam są montowane na wcisk i od góry przykręca się taką sztabkę, która blokuje wtrysk, żeby nie wyszedł do góry z głowicy- czy w BMW jest tak samo?
EDIT: Odpowiedź na 1 pytanie już znam- patent podobny jak w mercedesie
Reszta pytań nadal aktualna.2. Jaki wymiar klucza do ściągania wtrysków jest odpowiedni do tych z silnika m47n - spotkałem się z rozmiarami kluczy od 11 do 13 mm (te widełki, które łapią wtrysk przy wyciąganiu). Wiem, że w mercedesie cdi jest 12,5mm (zmierzone na kluczu) lecz nie wiem czy będzie to klucz właściwy?
3. Czy po wyciągnięciu wtrysków, konieczna jest wymiana podkładek miedzianych w głowicy na nowe? Oraz czy da się je wyciągnąć bez specjalnego klucza i bez specjalnych zabiegów? Czy takie podkładki w m47n się w ogóle znajdują?
4. Czy konieczne jest usuwanie nagaru z kanału wtryskiwacza specjalnym frezem, albo inaczej- czy w ogóle jest to czynność niezbędna (czyszczenie)?
5. Jakiej pasty najlepiej użyć, żeby wtryski się nie zapiekały?