Powoli zbliza sie inspekcja nr 2 wiec najwieksza, nie wiem jak to jest traktowane w polsce (zawsze jezdzilam CC wiec nie bylo tak skomplikowane ;] ) a ze za 3 miesiace jade do polski to pomyslalam sobie ze mozna by to zalatwic w polsce, i teraz jak by to wygladalo cenowo w polsce, bo jesli za sama inspekcje nie jest tak zla 650 funtow, to jesliby cos bylo nie tak to koszty robocizny mnie tu zabija

staralam sie przetlumaczyc i przeliczyc zaokraglajac troche.
Inspection II 900zl
Plyn w chlodnicy (chyba ) 250zl
Plun ABS/ASC+T 290zl
Olej Castrol SLX 600zl
Oplata za zutylizowanie zuzytych plynow 50zl
Filtr oleju 40zl
Swiece 250zl
Filtr powietrza 100zl
Micro filtr 330zl
Plyn hamulcowy 60zl
Antifreeze ? 90zl
Bleed screw ? 10zl
Netto 2.970zl
VAT 519.75zl
Razem 3489.75zl uf
Autko 530i sport, 2002 rok, 106 tys km, ostatnia inspakcja nr2 przy 45 tys km, gdzies tam po drodze inspekcja nr1 i inspekcja olejowa, autko przez ostatnie 10tys km jak marzenie, ale cos czuje ze przy tej inspekcji pare czesci pojdzie do wymiany

czesci nie sa wiele drozsze, ale koszty robocizny sa astronomiczne ;] wiec jak to sie ma do polski i gdzie najlepiej jechac, dojade na terenie calej polski ;]
PS Sorki zapomnialam dodac [E39] w temacie
