BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 lipca 2025, 10:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z hałasem przy bardzo niskich obrotach
PostNapisane: 14 maja 2010, 18:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46 320TD (150KM)
Kod silnika: M47TU
Witam, mam BMW e46 320td (150km) w wersji compact, niedawno urwało mi się koło pasowe, wymieniłem je na nowe niestety po wymianie pojawił się dziwny odgłos podczas ruszania, oraz przy obrotach poniżej 1200, zauważyłem ze hałas pochodzi od paska, w przestrzeni między alternatorem a kołem pasowym pasek wpada w dziwne drgania, podejrzewam że w tym przypadku słaby mam napinacz ( pasek jest nowy, dopiero co zakupiony ). Prosiłbym o radę, co z tym ustrojstwem zrobić, czy istnieje możliwość regulacji napinacza ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z hałasem przy bardzo niskich obrotach
PostNapisane: 14 maja 2010, 22:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 279
Lokalizacja: SJZ
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
Napinacza nie wyregulujesz. Możesz go ewentualnie nasmarować bo czasem bywa że sie zaciera i szarpie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Problem z hałasem przy bardzo niskich obrotach
PostNapisane: 21 maja 2010, 18:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46 320TD (150KM)
Kod silnika: M47TU
No właśnie nie wydaje mi się że to wina smarowania ;S A czy jest prawdopodobne że nowe koło pasowe wprowadza pasek w taką wibrację ? Nie będę sciemniał kupiłem je za 350 zł a widziałem ze oryginał po 1200 chodzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL