Witam
Widze ze masz ten sam problem co ja miałem w 730d

Wiec po koleji u mnie wyglądało to tak ; zaczyły falować obroty potem gasła na wolnych lub w trakcie jazdy okazało sie że pompa paliwa w baku wysiadła (wymieniłem) jeździła przez 2 tygodnie i znowu zgasła okazało sie że sie zapowietrzyła

odpowietrzyłem wtryski, odpaliła i znowu to samo no wiec wymieniłem pompke pod siedzeniem i przekaźnik do niej i juz miesiac chodzi ok bez falowań i nie gaśnie, proponuję Ci żebyś pojechał na warsztat jakiś normalny i sprawdził ciśnienie wtrysku, różnie mi mowili ze to wina elektryki, że głowica itd może coś pomogłem, daj znać jak zrobisz co to było
pzdro
P.S Jak zgasła ile miałeś paliwa w baku? miałem raz przypadek że zgasła bo było za mało paliwa ok 15l dolałem 10 i zapaliła z tego co słyszałem w 730d jest zła pompa paliwa i nie sięga do końca baku i od tamtej pory trzymam 20l+