Witam,
Jestem użytkownikiem BMW e39 530d ze 184 konnym silnikiem z 1999r. Ostatnio autko zaczęło mi robić się mułowate, a szczególnie uwidaczniało się to w ciepłe dni. Według wskazówek z forum wyczyściłem zawory egr, wymieniłem filtr powietrza, paliwa, zrobiłem też diagnostykę na komputerze, gdzie nie wyszły żadne błedy. Następnie wspólnie z mechanikiem spróbowaliśmy zrobić coś z przepawką i ją odpieliśmy, i wyszło, że jest to strzał w dzięsiątkę bo autko odżyło. Po szczytaniu nr katologowego z przepływomierza okazało się, że mam niestety starą wadliwą przepawkę Boscha nr 0928400314, i moje pytanie brzmi czy wymieniając sam wkład firmy Pierburg nr 7.22684.09.0 bedzie potrzeba adaptować przepawkę ? Drugie moje pytanie dotyczy czy po odpięciu przepływomierza powinien mi się pojawić jakiś błąd na zegarach, czy tylko widnieje on na komputerze, i czy jeśli komputer wskazuje błąd tylko na komputerze to ma to jakieś znaczenie eksploatacyjne?
|