ryszard86 napisał(a):
Bede na dniach zamieniał heble w swojej 323i (286mm) na takie jakie ma zdaje sie tez 320d po lifcie tzn 300mm. Potrzebował bedziesz tarcze, klocek, zacisk i jarzma
Z tego co ja wiem to do tego moda o ktorym napisales (286mm na 300mm) zacisk zostaje bez zmiany, tylko potrzeba do tego jarzm i tarcz .
THEone napisał(a):
Kune napisał(a):
Jesli masz felgi 17 to mysle ze moglbys sie pokusic o uklad hamulcowy z 330d, jest to jeden z najwiekszych, o ile nie najwiekszy uklad z cywilnej E46.
Przekalkuluj koszty takiej zmiany, bo roznica jest bardzo duzo w srednicy i wytrzymalosci hamulców.
Ja bym poszedl na Twoim miejscu w ta strone

Dobrgo hamowania nigdy za wiele

brzmi dość ciekawie. Pytanie (uwaga jestem laikiem) czy pozostałe elementy układu hamulcowego będą działać poprawnie (np układ ABS, przewody, wspomaganie itp ) ?
adaptacja układu z 330d brzmi fajnie. Jak wspominasz bardziej niż nad 0-100 zależy mi 100-0.
pozdrawiam i dziękuje za wszystkie porady
Jesli na zime tez masz 17' to nawet sie nie zastanawiaj

. Chcesz przekladac tylko przednie hamulce tak ?
Tarcze z przodu w 330d/330i maja 325mm, podczas gdy te z M3 E46 maja o ile pamietam 327 mm wiec sa naprawde duze
Tak wszystko bedzie gralo, zmieniasz tylko zaciski z klockami, jarzma i tarcze .