Witam ponownie!
Niestety dalej niczego nie wymyśliłem a niedługo będę miał już wszystko pomalowane i dobrze by było gdyby działało
Przyłożyłem się troszkę lepiej do pracy tak że wygląda to następująco:):
a) zdjęcie silnika
http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/gx6708_528bmw.jpgNa tym zdjęciu mam zaznaczone 3 punkty
pierwszy punkt 1) To cięgiełko odpowiada za sterowanie na przepustnicy wolnymi obrotami. Niestety podczas pracy w ogóle nie działa- I tutaj pytanie do właścicieli 2.8: Czy to sterowanie działa Wam od razu po odpaleniu silnika? Czy gdy schodzi z wysokich na wolne obroty? Czy może działa odświętnie a coś innego jest u mnie przyczyną gaśnięcia silnika?
drugi 2)Ta przepustnica jest dla mnie również zagadką: jedyną aktywność jaką przy niej zauważyłem to pojedynczy ruch(do "pełna") przy załączeniu kluczyka na 2gą pozycję(zdarzyło się tak pare razy) . Potem milknie i nie daje o sobie znaku życia w trakcie pracy silnika.
trzy 3) To już tak z ciekawości
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
W okolicy przepustnicy w zakreślonym kółku w punkcie trzecim po załączeniu zapłonu(kluczyk na 2gą pozycję) słychać dziwny dźwięk- jakby coś tam wirowało, może jakiś silniczek? Jest to normalne? heh
Okazało się jeszcze że BartE36 miał rację co do nieszczelnego dolotu- Filtr miał pęknięcie z dołu. Po wymianie i sprawdzeniu/ dokręceniu wszystkiego samochodzikowi może troszkę się poprawiło(chyba) , mianowicie:
Jak go odpalisz bez gazu to zapala i wskakuje na szałowe 400-500obr. Strasznie skacze. Po dodaniu gazu pięknie wchodzi na obroty ale jak spuszczasz pedał, to silnik nawet nie myśli o tym, że jest coś takiego jak wolne obroty, gwałtownie gasnąc
Sprawdziłem też na Inpie znowu błędy i wreszcie coś mi się pokazało - już byłem przekonany że z program coś nie tak
podaję linka:
http://www.otofotki.pl/img15/obrazki/si8224_ffff.jpegPanowie pomóżcie!
Z góry dzięki za każdy pomysły, nawet te najbardziej szalone
pozdrawiam serdecznie!!!!