BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 lipca 2025, 00:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Odcięcie zapłonu
PostNapisane: 26 sierpnia 2010, 12:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Chłopaki jak powinna wyglądać odcinka 6.500 i u mnie odcina zapłon w całym tego słowa znaczeniu aż auto znacznie zwalnia (przygasa) z tego co widziałem u innych to na 1,2,3 przy odcince toważyszy tyntyntyntyn i nie zwalnia a u mnie jakby gasł na sekunde.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Odcięcie zapłonu
PostNapisane: 26 sierpnia 2010, 14:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
W E39 to nie wiem, bo chyba ktoś mi przesuna odcinke ale jak miałem E36 a zapewne to to samo, to po dojściu do odcinki, silnik po prostu gasł i nie reagował na pedał przyspieszenia, dopiero po zwolnieniu o kilkaset obrotów znowu łapał i jechał dalej, ale nie wiem czy tak jest standardowo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Odcięcie zapłonu
PostNapisane: 10 października 2010, 18:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
Tak jest u moich znajomków w Beem :


A tak u mnie :


Jak jest ok ? Te same silniki M52 2.0

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL