Byłem na kanale i pierwsze co zauważyłem to skrawki gumy wystające między skrzynią a wałem, myślę że to chyba łącznik elastyczny wału. Wymienie narazie to, jeżeli wibracje nieustana to będziemy szukać innej przyczyny. Prosiłbym o te fotki

Dziękuje i przepraszam za kłopot.
A tak poza tematem chciałbym tylko o coś zapytać:
Będąc u mechanika, przyokazji podłączyłem auto pod komputer, wszystko wyszło cacy poza jednym malym szczegółem. Na kompie wyszło, iż maksymalny kąt otwarcia przepustnicy mam 77 stopni a nie jak powinno byc pełne 90. Mechanik powiedział że można to wyregulować takim gwintem który jest pod pedałem gazu i rzeczywiście coś tam jest. Powiedział mi że jak auto nie ma spadków mocy że jak się zbiera to nie ma sensu. A ja zadam takie pytanie, czy naprawde tym giwntem można coś wyregulować? Czy te 77 stopni to tak fabrycznie czy może ktoś wczesniej sobie przykręcił? Co bedzie jak otworze ją do 90 stopni?