BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 15:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 525 A TDS problem z mocą
PostNapisane: 29 maja 2007, 16:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 251
Lokalizacja: Vielitshka Siitii
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25
Panowie , moj znajomy niedawno sobie kupił 525 tds w automacie. starszy Pan . problem u niego wystepuje taki ze:

po nagrzaniu auta podczas wrzucenia biegu do jazdy silnik przestaje reagowac na dodawanie gazu. starszny muł , ledwo mu sie auto zbiera. mowił ze jak wdusi P i doda gazu to o wiele lepiej reaguje . Na zimnym silniku auto duzo lepiej jezdzi i pozniej wraca to co opisalem.

niewiem co mu poradzic , czy ma jechac do ASO na diagnoze czy wystarczy aby cos tam powymienial (filtry , wezyki) ? ja mam benzynke i niemam zielonego pojecia o TDSie. moze ktos juz mial taki przypadek ?

_________________
B-ardzo M-ądry W-ybór

------------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 17:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 62
Lokalizacja: KieÂłczĂłwek
ja mam tds'a w automacie E34 i mam taki sam problem, co zreszta napisałem w temacie wcześniej ale jakoś nie ma mądrego co by mógł mi pomóc, u siebie robiłem pompę wtryskową bo wyglądało że to ona nawala, ale po zrobieniu jest to samo jak się zagrzeje to do 2500 obr/min nie może się rozpędzić no i dymi na czarno, na zimnym w miare się zbiera. Wyczaiłem że mam dziurawy intercooler, a podobno to tez moze miec wplyw bo nie trzyma cisnienia,a co gorsza gosciu miał mi go dziś pospawać ale jak zobaczył to się jednak okazało że nie da rady. Jak wyczaicie co jest nie tak to daj znać.
Pozdrawiam.
kamill88


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 20:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
A kiedy wymienialiście filtry paliwa i powietrza. Z tego co piszecie przyczyny szukałbym m.in. gdzieś w dolotach powietrza. Jeżeli auto zaczyna się zbierać powyzej 2500 obr/min to znaczy po załączeniu turbiny to wtedy ilość powietrza w mieszance jest wystarczająca. Wygląda na to że bez turbiny jest za mało powietrza (za bogata mieszanka) i dlatego też dymi na czarno.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 21:35 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 62
Lokalizacja: KieÂłczĂłwek
filtr powietrza wymieniałem z tydzień temu a jeśli chodzi o paliwowy to może z 5tys jest na nim zrobione nie więcej. Jeśli chodzi o miesznkę paliwowo-powietrzną to i może racja, dlatego też zacząłem szukać od turbiny i się okazało że jest dziurawy intercooler więc może to jest przyczyną, ale najpierw muszę takowy zdobyć żeby zamontować i sprawdzić czy rzeczywiście to jest to.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 62
Lokalizacja: KieÂłczĂłwek
Witam,
czy problem został już rozwiązany?ja oddałem turbine do regeneracji, dzis mialem ja odebrac, ale nie zdążył jej złożyć więc mam nadzieje że jutro ją odda i po założeniu wszystko będzie w porządku.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 23:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: TarnĂłw
więc tak, jedna z przyczyn moze byc zacinający sie zawor cisnieniowy turbinki. Odpowiada on za to ze jesli za duze cisnienie wytworzy sie w ukladzie, otwiera sie i laduje cisnienie w wydech, kopcic moze bo zaczyna brac olej (efekt naglego przyspieszania i ostrej jazdy na zimnym silniku i gaszenia odrazu po ostrej jeździe)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 10:37 
miałem podobny problem z moim tds wymijali mnie seicentami pojechałem na komputer gość muwi że niema ciśnienia turbiny określił to "turbina zgon " no dobra myśle demontuje jom i wysyłam do regeneracji ale przyjechałem do domu myśle jak nie ma ciśnienia jak po przygazowaniu węże puchnom myśle musi być jakiś czujnik ciśnienia turbiny pewno będzie walnięty znalazłem wężyk od kolektora ssącego i doszedłem do czujnika a zarazem znalazłem przyczyne wężyk był przerwany ledwo sie trzymał po skruceniu "klękajcie narody'


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 103 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL