Pierwsze to bym radził sprawdzić to co było napisane w innych postach o ile w ogóle je czytałeś?! Na kompa podjedz z czytać błędy i będziesz miał może jakąś jasność... Bo tutaj napiszemy te same podpowiedzi jak w większości tematów na temat falujących obrotów, czyli:
sprawdź szczelność układu dolotowego (guma przepływomierza jest najczęściej sparciała i popękana)
przeczyść silniczek krokowy (czasami pomaga)
sprawdź przepływomierz
sondy lambda
o-ring pod korkiem od oleju może być zużyty i zasysa powietrze
zabrudzona przepustnica
czujnik położenia wału korbowego (ja obstawiał bym to!!)
urbi napisał(a):
skoro tyle juz wymieniles to szukaj gdzies jakiejs nieszczelnosci ! nawet najmniejsza szparka moze powodowac jakies takie jazdy ...
nigdzie nie slychac zadnego swiszczenia ? oringi na wtryskiwaczach ? moze uszczelka pod kolektorem ?
m43 ma tez te nieszczesne klapki w kolektorze ! moze to one powoduja taka jazde ?
moje m43 czasami lubialo machnac obrotami to wyczyscilem przepustnice i reszte dolotu na zicheri bylo super !
viewtopic.php?f=1&t=90140viewtopic.php?f=1&t=44983po sprawdzeniu wszystkich możliwych opcji zadaj dodatkowe pytanie mówiąc co wykluczyłeś... będzie o wiele szybciej i bez wróżenia