BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] 520d 2000 rok nie odpala silnik po dłuższym postoju.
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 12:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Rano auto odpala na dotyk po czym zaraz gasnie, drugi raz juz nie chce zapalic mozna krecic rozrusznikiem do usranej smierci i nie zapali.
po zaciagnieciu go na lince i odpaleniu, auto mozna zgasic i znowu zapalic, mozna gdzies pojechac postawic na dwie godziny po czym przyjsc i tez zapali na dotyk i normalnie jezdzi, ale po dluzszym posotoju powyzej 4-5 godzin problem sie powtarza, odpala na odtyk po czym gasnie i juz nie chce odpalic...

Wygląda na to, że paliwo się gdzieś cofa. Samochód stoi już tydzień w Boschu, mechanicy nie mogą zlokalizować usterki. Sprawdzili szczelność przewodów i chyba już wszystko co przyszło im do głowy. Mówią, że ostatnią deską ratunku będzie założenie zawroka zapobiegającego cofaniu się paliwa...

Może ktoś z was coś poradzi?

Może ktoś miał podobny problem. W końcu samochód wyjechał z fabryki bez zaworka i tak moim zdaniem powinno zostać. Kwestia znalezienia przyczyny.

HELP

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 18:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
a wymienił ten wtrysk już?

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
tak Marcinku, wymieniłem wtrysk, filtr paliwa i poduszki pod silnikiem.
a z odpalaniem dalej bez zmian... w poniedziałek mają ten magiczny zaworek w boschu montować, mam nadzieje, że to coś pomoże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
tak poza tym to WITAM WSZYSTKICH NA TYM FORUM, jestem tu nowy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 20:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
czesc ;)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 21:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
ooo miło poznać :D

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
:rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 21:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
;)

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 11:56 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Mario, witam i życzę szybkiego uporania się z problemem :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
Witaj, też mam nadzieję, że szybko problem zostanie rozwikłany, bo póki co auto więcej zstoi niż jeździ.
Poniedziałek/wtorek dowiem się czy ten magiczny zaworek pomoże...

A póki co nikt nie ma żadnych sugestii odnośnie problemu z odpalaniem? :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 10:25 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Czy Twój egzemplarz jest z silnikiem na systemie wtrysku Common Rail, czy też może na rotacyjnej pompie wtryskowej??

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 15:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
Nie powiem Ci tego na 100%... :) ale na 99% jest na pompie.
Poza tym pompa jest niby po regeneracji...

jeśli Ci to coś pomoże to podaje 7 ostatnich cyfr nr. VIN GU43304


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 18:02 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Jeśli piszesz, że po regeneracji to musi to być pompa rotacyjna ta nowszej już generacji.
Pompy ciśnieniowe jakie wystepują w systemie Commom Rail głównie się wymienia - tam nie ma zbytnio co regenerować.
Co do Twojego problemu to polegaj narazie na serwisantach, oże być także problem z niefunkcjonującą popką paliwową w baku pierwszego stopnia i także fakt ten może utrudniać rozruch zapowietrzonego układu paliwowego.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 19:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 62
Lokalizacja: KieÂłczĂłwek
Witam,
podejrzewam że problem jest paliwem, poprostu się cofa, skoro na zaciąg zapali, a na postoju zapala i gaśnie po chwili to paliwo się cofa z przewodu, jak założą zaworek to powinno się uspokoić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 12:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
jak sobie nie na Staffa nie poradza to jedz na Sierakowskiego do Makacia (ciezko sie z nim gada) ale może coś zaradzi... jak nie to mam speców w Warszawie (tani nie są ale zawsze byli skuteczni) tel znasz... :-)

_________________
e36--->e46--->???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 22:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
Auto już naprawione :)
Dzisiaj odebrałem auto z Bosha. Wreszcie uporali się z tym problemem.
Układ paliwowy się zapowietrzał, został wymieniony taki zaworek przy pompie i dodatkowo założyli elektrozawór.
Teraz auto po dłuższym postoju odpala i nie już nie gaśnie :D

Dzięki wszystkim za pomoc i chęci :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: szulik4 i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL