Kisiel24 napisał(a):
Aha, czyli generalnie na poczatek test przeprowadzic...ok, dobrze wiedziec. Czyli do roboty zabrac sie najlepiej od strony kola...tam jest tylko ta nakretka regulacyjna w piascie tak??A pozniej sruby sa juz tylko do odkrecenia polosi od dyfra tak?I cala filozofia?

na półosiach są nakrętki - zwykłe, one dociągają półoś do piasty
warto kupić 24-ro kątny klucz - właściwie bez niego bym się nie zabierał do roboty . . .
potem masz chyba z 10 śrub na klucz E żeby odkręcić półoś od dyfra . . .
jeśli bedziez robił bez podnośnika to weź pod uwagę ż ebedziez musiał conajmniej raz obrócić półośżeby się dostać do tych śrubek od drugiej strony . . .
Generalnie jak odkręcisz nakrętkę z półosi i uda sie ją ruszyć z wielowypustu to dalej bedzie bez problemu . . .
Jak robiłem bez kanału i podnośnika kiedyć to jeszcze chyba musiałem stabilizator na dwóch śrubach odkręcić i opuścić trochę (dotyczy E36)
tutaj znajdziesz zdjęcie opornej nakrętki od półosi

, czasem idzie bez problemu a czasem jak masz niefart to sie bedziesz pałował z tematem długo . . .
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... &start=600
Uważaj przy wybijaniu półosi jeśli nie bedzie chciała wychodzić to lepiej daj jakiegoś anty-rosta i zostaw na noc bo kumpel kiedyś tak namietnie wybijał półoś z piasty że potem nie dało się jej włożyć spowrotem . . .
rozklepał ją tak że musiałem gwintować ją na nowo żeby nakrętkę nakręcić
i kup ori nakrętki półosi jak wymienisz a nie zamienniki,