BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 19:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i silentblocki
PostNapisane: 15 kwietnia 2006, 20:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 102
Lokalizacja: krakĂłw
Witam i mam pytanko czy możliwa jest wymiana silentblocku bez wykręcania całego wahacza pytam ponieważ czeka mnie wymiana a niechciałbym wykrecać wahacza . chodzi mi dokładnie o to czy wahacz da sie tyle nagiąć żebym mógł zbić stary i nabić nowy. Jest to możliwe?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2006, 10:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Nie napisałeś który wahacz, ale domyślam się, że tylny wzdłużny. Są spece, którzy wciskaja śrubą, są warsztaty, które wciskają to siłownikem hydraulicznym pod autem, ale najlepiej jest wyjąc wahacz i zrobić to na prasie. Wtedy masz najbardziej fachowo. Robiłem to i wiem, jakie tam siły są potrzebne do wciśnięcia. Usunąć stary to nie problem, bo wycinasz środek i przecinasz pierścień zewnętrzny brzeszczotem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2006, 15:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Mirek, lpiej wyjac, zeby ten nowy silent blok sie lepiej ulozyl, bo tak to pozorna oszczednosc. Chodzi Ci o nieustawianie pozniej geometrii?? i tak Cie nie ominie, bo bedzie inna twardosc i grubosc nowej gumy.
Pozdrawiam, Karol

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 kwietnia 2006, 09:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mirek kraków napisał(a):
nagiąć żebym mógł zbić stary i nabić nowy. Jest to możliwe?


przede wszystkim tej tuleji nie wbijesz. trzeba ją wcisnac na prasie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 132 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL