BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 10:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] czerwona kontrolka oleju
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 23:22 
Witam mam problem myłem dzisiaj silnik w swoim 730 parę godzin później podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka oleju (ta sama która po włączeniu zapłonu świeci sie obok kontrolki ładowania) oprócz tego od tygodnia mam problem z rosnącą temperaturą-kilkakrotnie odpowietrzałem układ;czy to wszystko może być ze sobą powiązane?


Ostatnio edytowano 10 czerwca 2007, 16:03 przez niki424, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 01:09 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Czy może mieć powiązanie ? TAK.
Problemy ze smarowaniem, powodują większe tarcia na elementach wewnątrz silnika, które właściwego smarowania wymagają, Tarcie generuje ciepło i jest ono tak silne, że układ chłodzenia nie jest wstanie temu zapobiec. Zresztą wytwarzanego ciepła przy zacierającym się silniku nie pohamuje już nic.
Kontrolka ciśnienia oleju, która zapaliła się podczas jazdy jest dowodem tego, że coś jednak niedobrego się dzieje.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 08:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
niki424, szybko sie tym zajmij bo silnik nie wytrzyma presji

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 09:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Poszukaj i poczytaj trochę wątków w których Frank-u opisywał problematykę z odkręcaniem się śrub pompy oleju od bloku silnika w silnikach M60V8. Może tu znajdziesz kilka wskazówek.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 20:48 
Dzięki za informację wygląda na to, że będę musiał udać się na warsztat . Myślałem ,że kontrolka świeci się z powodu zawilgoconej elektryki ; ale muszę jeszcze dodać że tempertatura silnika maleje kiedy dam większe obroty tak od 2,5 tys. i jakiś czas jest dobrze i sądzę że spowodowane jest to przez układ chłodzenia który próbowałem odpowietrzać


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 23:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
A czy razem z kontrolką pojawił się komunikat OELDRUCK MOTOR ?
Jesli nie to mozliwe,ze są jakies zaburzenia elektroniki...w kazdym razie koniecznie zdejmi mise oleju i sprawdz co sie dzieje z pompą, do sprawdzenia jest takze czujnik cisnienia oleju przy obudowie filtra oleju.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 13:29 
Dzięki , niestety komunikat się pojawił co znaczy że musi się tym zająć mechanik . czyli są problemy z pompą oleju ,odpalałem dziś rano i na zimnym silniku kontrolka zgasła lecz trzeba to sprawdzić ; cieszę się ,ze jeszcze można znalejźć ludzi ,którzy chcą pomóc A tak poza tym to masz fajną tą 7-kę moja wymaga jesccze trochę troski.






Dzieki za pomoc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 13:36 
Mam jeszcze pytanko - ile Ci pali 740v8 ? bo moja 730 manual mieści się w 12-13 po mieście


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 13:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie masz odpowiedniego cisnienia oleju, nie odpalaj silnika, a tym bardziej nie jezdzij autem!!

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 16:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
niki424 napisał(a):
A tak poza tym to masz fajną tą 7-kę


dzieki :)

niki424 napisał(a):
Dzieki za pomoc

nie ma sprawy :)
Cytuj:
Mam jeszcze pytanko - ile Ci pali 740v8 ?


około 20 w miescie ( poznan, korki )

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL