BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 11:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E-39] 523 USZCZELKA POD GŁOWICE USZKODZONA ,ILE WYMIANA???
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: warszawa
witam bmw 523 benzyna 1997 rok ,grzeje mi się silnik ,układ jest odpowietrzony ,termostat wymieniony a on się po odpaleniu i przejechaniu kilku kilometrów grzeje ,wskazówka temperatury przekracza połowę i idzie dalej i układ wody się odrazu zapowetrza. w warsztacie stwierdzili że mam uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.co o tym myślicie i jaki może być koszt wymiany ,kto to robił???: i czy jest przy tym sporo roboty??? czekam na pomoc z waszej strony i odpowiedzi w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 12:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a wisko działa? wg mnie nie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 13:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
niedzialajace wisko nie musi byc wyznacznikiem awarii. Moje ledwo przedzie, a silnik nawet w najwieksze upaly sie nie grzeje, zaznaczam, ze duzo stoje w korkach (Warszawa). Za to mam nowa chlodnice, i dobrze dzialajacy uklad chlodzenia.

Proponowalbym zaczac od sprawdzenia szczelnosci ukladu chlodzenia, moze gdzies na laczeniach przepuszcza, ew chlodnica.
Inna sprawa moze byc to, ze uklad zostal zle odpowietrzony i tylko wydawalo Ci sie, ze jest dobrze odpowietrzony

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 13:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mongooes, skoro kolega lesiunio, twierdzi, że ukł. odpowietrzył jest to dla mnie jednoznaczne z tym, że to zrobił, skoro wymienił termostat i dalej się grzeje to albo ma walnięte wisko (co niejednkrotnie jest przyczyną wymiany uszczelki pod głowicą i dość często przypadłością mi.in BMW) ew. ukł. zamulony
lesiunio, a na zimnym silniku ciężko chodzi wisko? robi przeciąg przy otwartej klapie?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 19:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
jeżeli grzeje się od razu i szybko to pompa wody, od tego bym zaczął

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e -39
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 19:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: warszawa
i co panowie nikt mi więej niepomoże w tym temacie,.auto mam w warsztacie ,wymieniają mi uszczelke pod głowicą,pompa wody okazała się dobra ,termostat też i stwierdzili że to musi być wada uszczelki. a ja mam wątpliwości że może to wisco jest uszkodzone ,może żle odpowietrzyli układ a może korek od chłodnicy jest jakoś uszkodzony i niewypuszcza ciśnienia ,pomóżcie !!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: PoznaĂą
Chwilę chwilę - czy objawem uszkodzonej uszczelki nie jest obecność oleju w płynie chłodniczym ??? Uszczelka to raczej chyba nie jest to. W układzie jaką masz ciecz? Woda czy płyn?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL