BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 czerwca 2025, 14:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 10 lutego 2011, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam Szanowne Grono Forumowiczow,
niestety nie radzę sobie z problemem.
AUTO BMW E46 2002R PRZEBIEG 210TYS 2.0D 150PS


OPIS:
Auto zaczelo dusic się na niskich obrotach. Pojechalem do znajomego mechanika.
Wymienilem filtr powietrza, paliwa, kabiny, termostat (nie trzymal temperatury)
Po wymianach odpalilismy auto i zaczelo dziwnie pracowac.
Plywalo na obrotach, a po paru chwilach gaslo.
Na komputerze wykazywalo za niskie cisnienie paliwa na listwie rail.
Autem mozna bylo jechac. Moc jakas trzymalo, ale pod obciazeniem gaslo.
Sprawdzone zostaly wtryski, rowno leja.
Mechanik wymienil zawor na liscie rail. Wyczyszczony czujnik.
Auto zaczelo normalnie chodzic. Obroty wrocily do normy. Jednak podczas jazdy. Gdy gwaltownie przyspiesze auto wpada w tryb awaryjny. Pokazuje sie blad swiec zarowych.
Podejrzenie padlo na pompe paliwa, ktora znajduje sie w progu.
Po wymianie objawy caly czas te same.
Czy warto podejrzewac czujnik na liscie rail?
Nie wiem, czy to ropa zalatwila mi auto ale tankowalem na orlenie verve od ponad roku i zawsze bylo ok.

Dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 10 lutego 2011, 20:01 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 586
Lokalizacja: Pruszcz Gdanski
Moje BMW: Audi
Kod silnika: AVJ
A jakie cisnienie na pompie bylo?
bo moze trzeba podejrzewac pompe wysokiego cisnienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 10 lutego 2011, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
okolo 160-200bara na postoju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 10 lutego 2011, 21:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 43
Posty: 586
Lokalizacja: Pruszcz Gdanski
Moje BMW: Audi
Kod silnika: AVJ
i nie mowil ci ze slabe? ostatnio bylem przypisywac wtryski i wg. mojego elektronika powinno byc ok 300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 11 lutego 2011, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
Czyli jednak pompa wysokiego cisnienia. Dzis z nim pogadam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 19 lutego 2011, 10:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam,
niestety problemu nie udalo sie zlikwidowac.


Auto zostało podpiete pod kolejny komputer.

Pompa wysokkiego cisnienia zostala podmieniona na inna sprawna, żadnej zmiany!
Auto chodzi pieknie na obrotach. Wszystko ok. Gdy wolno sie rozpedza (gaz jest wciskany do polowy) ladnie idzie na roznych biegach. W momencie gdy gaz wciska sie mocniej auto ma sile, ale po chwili wrzuca go w tryb awaryjny. Dlawi sie.
Caly czas efektem pewnie jest niskie cisnienie paliwa, tylko co jeszcze moze byc winne?

Pompa wtryskowa - nie.
Pompa progowa nowa - nie.
Zawor na common rail wymieniony - nie.
Wtryski leja ladnie - nie.
Filtr paliwa dopiero co wymieniony (jeszcze dzis wsadzimy stary bo to moze jego wina)
W kazdym razie czy ktos mial przypadek, ze to moze byc pompka w baku? Mozna ja podejrzewac?

Dzieki z gory za info bo juz rozkladam rece na tym.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 19 lutego 2011, 12:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 135
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Kolego ostatnio borykałem się z podobnym problemem, okazało się że to katalizator, wybebeszyłem skubańca dużym przecinakiem i młotkiem, nic nie wycinałem ani nie wspawywałem i auto odżyło

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 19 lutego 2011, 17:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
Rozmawialem z mechanikiem. Raczej nie obstawia kata. Mowil,ze wtedy spaliny by sie cofaly w filter powietrza,a tu jest czysciutki. Objawy sa typowo wskazujace na paliwo.
Auto jedzie na niskich obrotach w momencie wiekszego zapotrzebowania wcisniecia gazu w podloge wrzuca sie tryb awaryjny. Trzeba dwa razy przekrecic stacyjka aby auto znowu namopowalo paliwa aby odpalilo.
Czy ktos wie moze jakie sa objawy walnietej pompy w zbiorniku?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 20 lutego 2011, 15:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
UP


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Duży problem - układ paliwowy 2.0 150
PostNapisane: 21 lutego 2011, 14:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam.
Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i rady.
Problemem okazal sie zawor na liscie rail- ten, ktory kupilem.
Moj zawor na niskich obrotach dlawil auto, natomiast przy nowym(uzywanym) auto na niskich chodzilo rowno, ale nie otwieral sie calkowicie i brakowalo paliwa.
Dopiero wsadzenie trzeciego zaworu spowodowalo, ze auto dziala normalnie.
Niestety kosztow bylo sporo bo podmiana pompy wysokiego cisnienia, zakup pompy progowej itd. no ale najwazniejsze,ze juz jest ok...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL