BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 04:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e-39] PROBLEM Z CB RADIEM - WINA SAMOCHODU??????
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: warszawa
WITAMbmw e-39 523 benzyna ,mam problem z cb radiem.zmieniali mi 4 radia cd i stwierdzili że to napewno wina auta bo zawsze jest ten sam objaw . otórz jak samochód zgaszony to wszystko pięknie ,a jak go odpalem to w cb radiu słychać taki pomrók silnika w głośniczku a jak dodaję gazu to z głośniczka w radiu sb słychać jak w formule jeden wycie ,pomrók silnika samochodowego. jedni mi mówią że może przewody od świec inni że coś z alternatorem-szczotki a jeszcze inny żebym niepodłączał w zapolniczce tylko pod aku cb radio. a co wy o tym sądzicie koledzy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 19:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
to jest raczej wina anteny magnesowki... zaloz dobra antene magnesowa lub na stale.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 21:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1532
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62B35
Podłącz antene do masy (połącz antene z karoserją ale nie kablem który przewodzi sygnał) i po problemie :rotfl:
Miałem podobny problem, np. słyszałem w cb działający wiatraczek od dmuchawy

P.S.
cb mam pod zapalniczke podpięte


Ostatnio edytowano 27 czerwca 2007, 21:50 przez Kostek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2007, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Podłączenie bezpośrednio pod aku powinno pomuc. Weź kawałek kabla (no moze troche więcej żeby starczyło do aku) i podłącz na próbę bez przeciągania pod wykładzinami tylko że tak powiem "na krótko" i zobaczysz czy jest ok.

W wielu przypadkach to pomaga :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 01:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
kondensator przeciwzakloceniowy eliminuje szumy pochodzace z alternatora


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 05:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
mam ten sam problem z radiem.
007,jakieś parametry tego kondensatora masz???

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 15:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: warszawa
podłączałem bezpośrefio z aku i jest to samo ,identyko. mówią że to szczotki w alternatorze lub cewka zapłonowa lub regulator napięcia powodują takie zakłucenia ,że w benzynowych silnikach to normalne.pomóżcie ,jak to wyeliminować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 15:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
wejdz na allegro i wpisz "filtr cb" i po problemie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 17:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
Witam,
kondensatory:
470 nano Farada 100V na silniki: pompa paliwa, wycieraczki, dmuchawa
2,2 mikro Farada 100V na cewki zapłonowe i alternator
nieelektrolityczne
powinno pomóc
jak nie pomoże to komputer zakłóca, a z tym nic nie zrobisz, inne zakłócenia wchodza przez antenę, upewnij się, że ma dobry kontakt elektryczny z podłożem.

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: JanĂłw
powiem w skrucie i na temat to samo mialem przyczyna jest taka ze wina jest koncowki kabla od anteny co przykrecasz do CB musi byc zle zlutowana niech ci wymienia koncowke i powinno pomuc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL