BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Robocizna
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 08:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Witam, chce u siebie wymienić kilka części zawieszenie i układu hamulcowego i jestem ciekaw ile mi powie mechanior, tak żeby nie zedrzeć.

- wymiana łączników stabilizatora
- wymiana gum stabilizatora
- wymiana klocków hamulcowych przód
- wymiana płynu hamulcowego (zaświecił się zegarek)
- podciągnięcie ręcznego

Ile mogę zapłacić?

Żeby nie zakładać nowego tematu mam jeszcze kilka pytań:

1) Jeżeli nie zapaliła mi się kontrolka od klocków, musze kupować nowy czujnik?

2) Mam płyn hamulcowy DOT4 (Organika,Polski) pół litra, dokupić drugie pół, czy kupic litr czegoś lepszego?

3) Wczoraj wchodząć pod auto zobaczyłem na amortyzatorach nalepke BILSTEIN (myślałem, że seria). Czy do takich amortyzatorów mogę założyć niższe sprężyny? Odrazu mówie, ze nie wiem jaki model tych amortyzatorów.

Dziękuje za odpowiedzi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 08:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
jeśli chodzi o reczny to na początek sprawdź pod mieszkiem czy możesz jeszcze regulować masz 2 sroby na lewe i na prawe koło nic trudnego , wymiana klocków też nie powinna sprawić problemów jeśli ma sie sprawne ręce .

Jeśli osłona czujnika nie jest zdarta to nie ( to zwykły przewód wtopiony w plastik jesli nie został rozwarty to jest ok .

Z tego co wiem musisz miec odpowiednie amory pod niższe sprężyny (nie jestem pewien ale to już było n forum ;])


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 10:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Myślę że 100-150zł. Czujnik musisz kupić. BILSTEIN robi też seryjne amorki, zarówno na pierwszy montaż jak i zamienniki więc nie musi to oznaczać że masz jakieś sportowe. Najłatwiej sprawdzisz po numerach.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 10:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
TomekB napisał(a):
Czujnik musisz kupić.


Nawet jak się nie zapaliła kontrolka od klocków?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 10:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Przeczytałem że się zapaliła :) Jak się nie zapaliła to może sie udać bez kupowania ale to już zależy bo przy wyciąganiu można zerwać.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 10:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
czujnik klockow nawet jak sie nie zapalila kontrolka i tak bym wymienil koszt 25 zl a bez sensu drugi raz zabierac sie do tego samego :) ...

oszczednosc zadna :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL