BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 03:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] kopci na czarno
PostNapisane: 4 lipca 2007, 13:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: ÂślÂąsk
e39 kopci na czarno. Podczas jazdy moja beemka kopci. Mam 530d z 98roku. Ostatnio zauważyłem w lusterku, że zostawiam za sobą chmurę dumu. Najbardziej kiedy wdepnę pedał gazu. Jeżeli macie jakieś uwagi, co do przyczyny to proszę o pomoc.
dzieki i pozdrawiam


Ostatnio edytowano 4 lipca 2007, 14:10 przez hary, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 15:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
witaj
Możliwości jest kilka
-turbo
-wtryski
-katalizator
-elektronika

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 15:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
inny jest temat jak masz chipa to wtedy auto kopci więcej niż orginal

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 15:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: ÂślÂąsk
dzięki za pomoc. Chipu nie mam. Chyba silnik stracił trochę na mocy. Słabiej wchodzi na obroty i przyspiesza a przy tym kupa dymu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 16:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Stawiałbym raczej na turbinę :|

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 16:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: ÂślÂąsk
marcin004 napisał(a):
Stawiałbym raczej na turbinę :|



co przemawia za turbiną? Znajomy mechanik obstawia wtryski i nie wiem co dalej. Mam tylko nadzieję, że wszystko wyjdzie na diagnostyce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
qmpel w sharanie miał walnięty jakiś przewód gum, moze od interkulera czy gdzieś indziej nie pamiętam ,kopcił jak smok---zmienił wtryski, przejzał pompę, dopiero na kompie wylazło szydło--pzdr :hyhy: :hyhy: :hyhy:

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
najlepiej pod kompa podepnij.
Ale spadek mocy i kopce nie to objawy padniętej turbiny, przy walniętych wtryskach są wibracje i nierówna praca silnika ciężko odpala

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
kopcenie na czarno to wtryski, wiem bo mam to w Vito :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 18:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Kucharz napisał(a):
kopcenie na czarno to wtryski, wiem bo mam to w Vito


nie tylko ale too mogą być wszystkie przyczyny o których pisałcienki21,

Ja w A6 2.5 TDI zajeździłem turbine i objawy były takie, że najpierw od czasu do czasu spadała moc i kopcił, a później już był mega muł i kopcił jakby sie paliło coś! Jeśli turbina jest w porządku to podepnij pod kompa i sprawdź przepływomierz jeszcze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: ÂślÂąsk
Przemek napisał(a):
Kucharz napisał(a):
kopcenie na czarno to wtryski, wiem bo mam to w Vito


nie tylko ale too mogą być wszystkie przyczyny o których pisałcienki21,

Ja w A6 2.5 TDI zajeździłem turbine i objawy były takie, że najpierw od czasu do czasu spadała moc i kopcił, a później już był mega muł i kopcił jakby sie paliło coś! Jeśli turbina jest w porządku to podepnij pod kompa i sprawdź przepływomierz jeszcze :)


dzięki za rady. Właśnie umówiłem się na jutro na kompa. Nie wiem co woleć?- turbina czy wtryski? Chyba tańsza turbina, co? Jutro się okaże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Przemek napisał(a):
sprawdź przepływomierz jeszcze

Od walnietej przepływki by nie kopcił, tylko by spadła moc.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 22:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
hary napisał(a):
Nie wiem co woleć?- turbina czy wtryski? Chyba tańsza turbina, co?



:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 23:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
marcin004 napisał(a):
Od walnietej przepływki by nie kopcił, tylko by spadła moc.


masz racje ale jak spadła moc to może kolega otwiera przepustnice na maxa a co za tym idzie może kopcić .... :)


hary napisał(a):
Chyba tańsza turbina, co?



no raczej ..... :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 23:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
Ja płaciłem tak
-Turbina po regeneracji 2400zł nowa 3600zł
-wtrysk 1szt 800zł Boscha jak oddasz stary
Ceny nie z ASO

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 14:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Przemek napisał(a):
masz racje ale jak spadła moc to może kolega otwiera przepustnice na maxa a co za tym idzie może kopcić ....


Nie do końca. Ja jakbym nie deptał to nic nie zakopci, a co dopiero na czarno... :)

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 14:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Cytuj:
Nie do końca. Ja jakbym nie deptał to nic nie zakopci, a co dopiero na czarno


dokładnie, masz racje ale spróbuj przy 50 wrzucić na najwyższy bieg (nie wiem czy masz 5 czy 6 biegów) i dodaj gazu na maxa, pójdzie czarny dymek na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 15:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Przemek napisał(a):
dokładnie, masz racje ale spróbuj przy 50 wrzucić na najwyższy bieg (nie wiem czy masz 5 czy 6 biegów) i dodaj gazu na maxa, pójdzie czarny dymek na 100%


Sprawdzę z ciekawości :hyhy:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 15:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Cytuj:
Sprawdzę z ciekawości :hyhy:


a ja z ciekawosci zapytam "JAK?":D:D:D

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 15:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Wyskoczę na chwilkę po zmianie biegu a później dogonie auto :cwaniak:



































czy nie? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL