Niestety, nie pomogło.
Gdy uruchomię PC Suite, to wyskakuje mi taki komunikat:
- Upewnij się, że kabel USB jest kompatybilny z telefonem. Więcej informacji zawiera instrukcja telefonu lub Strona internetowa pakietu Nokia PC Suite.
- Upewnij się, że w telefonie został wybrany tryb PC Suite lub tryb domyślny. Aby zmienić tryb, odłącz telefon i podłącz go ponownie do komputera. Więcej informacji zawiera instrukcja telefonu.
- Upewnij się, że kabel połączeniowy i sterowniki kabla są prawidłowo zainstalowane. Jeśli instalacja sterowników nie powiodła się, należy zainstalować je ponownie. Więcej informacji zawiera Skrócona instrukcja instalowania sterowników kabla połączeniowego Nokia.
- Spróbuj podłączyć kabel do innego portu USB. Unikaj korzystania z koncentratora USB, chyba że jest on wyposażony w zewnętrzny zasilacz dostarczający odpowiednią ilość energii do podłączonych urządzeń.
- Uruchom ponownie komputer i telefon oraz spróbuj ponownie utworzyć połączenie.
- Jeśli wciąż nie można nawiązać połączenia, sprawdź Wyszukiwanie często zadawanych pytań (FAQ) dotyczących pakietu Nokia PC Suite w witrynie internetowej firmy Nokia.
Podejrzewam uszkodzenie oprogramowania. A może kabla. Nie mam pojęcia.
Ale dziękuje Ci serdecznie za pomoc.