BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 14 września 2014, 11:19 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
wg mnie czekaj za 540i6


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 14 września 2014, 11:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
nie objadę, nawet jakby mi elektryczny silnik dołożyć :) 540i6 skopie i s6 w manualu i w automacie, 540iA zleje tylko s6automat, od manuala dostanie łomot.
ogólnie powiem Ci tak:
-automaty w obu autach bym od razu skreślił
-fajniejsze na pewno będzie 540i6, ze szperą to auto dla mnie to mistrzostwo świata, szczególnie na lekkiej glebie+rozpórki przód i tył. Jest szybsze od s6 mimo niższej mocy, ma fajniejszy przebieg momentu obrotowego, zresztą jak sobie przejrzysz wykresy obu aut to będziesz wiedział o czym mówię
-s6 będzie lepiej wyciszone, ma awd, co w zimie pomaga tylko przy starcie, później wg mnie przeszkadza, ale może to dlatego, że wolę auta nadsterowne (mi np ciężej wyprowadzić subaru z poślizgu niż bmw :P ) mają lepsze blachy od bmw, wnętrze wg mnie gorsze, takie typowo Volkswagenowskie, fotele są lepsze, lepiej trzymają

oba auta są fajne, ale lepsze jest 5er :)
Zdzira 850I napisał(a):
wg mnie czekaj za 540i6
tym bardziej, że auto ma być na dłużej :) warto poczekać i poszukać i jak już tak na prawdę ubzdurać sobie 540i6 to tylko przedlift :) ja bym w życiu nie wziął tub44 w manualu :)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 14 września 2014, 12:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1203
Czekac. Jeśli Manual to nie TU?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 14 września 2014, 12:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Właśnie, dlaczego jak TU to nie manual? :)


Czyli bez sensu się rajcować Audi które rzekomo takie mocne, a jak się okazje przeciągu nie robi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 14 września 2014, 13:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
jest mocne, ale słabsze od 540i6 ;) dlaczego nie TU? bo to niepotrzebne problemy, słabsza góra obrotów, a przy manualu i szperze będzie słabsze w porównaniu do m62b44. Z tego co zauważyłem i automat jest wolniejszy w serii :) skoro stawiasz na 540i6 to postaw na osiągi i nie utrudniaj sobie życia ;) poza tym zadbane, sprawne, niezajechane i trzymające moc 540i6 TU to nie za 25tys :)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 14 września 2014, 13:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Przed liftem e39 to nadal bardzo ładne auto, wolę dobrze wyposażonego przedlifta niż biednego polifta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 17 września 2014, 21:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Już bym tak nie demonizował TU, mam w manualu i najmniejszych problemów nie ma. Co z tego że góra "niby" słabsza jak dół mocniejszy ( a w jeździe na codzien on ma znaczenie ).

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 17 września 2014, 22:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
waskii napisał(a):
Przed liftem e39 to nadal bardzo ładne auto, wolę dobrze wyposażonego przedlifta niż biednego polifta.

ja bym TUB w ogóle nie brał pod uwagę :ok:
ogólnie lifting w E39 to nie zawsze korzyści, np 'głupie' przednie lampy, w polifcie występują jako jednoczęściowe, nie zamówisz w ASO części do nich występują jako jedna część i wuj... i tak przychodzi wymienić połamane regulatory i kombinowanie z podgrzewaniem, wycinaniem itp. dalej, w przedlifcie jak Ci zmatowieje klosz to sobie kupujesz nową chińską podjebkę i gitara, a w polifcie polerka co pół roku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 17 września 2014, 23:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Co do TU/nie TU, to nie rozumiem, o co wam chodzi z górą obrotów. Oba (podobnie jak M60/2) mają 286KM, czyli ścigając się, wszystkie jadą tak samo. TU jednak szybciej budzi się do życia, co może powodować jedynie pozorne wrażenie słabszej góry, ale w rzeczywistości tak nie jest. Kolejną różnicą, jest niższe spalanie M62TU, ze względu na wyższą temperaturę. Kupując auto za 14-17k to sam bym patrzył na przedlifta, bo można by popłynąć, ale z 25k spokojnie można już wymagać bezawaryjnego TU.

Jeszcze 2 słowa o audi C5: przedlifty wyglądają gorzej, bo mają niski grill (jedna lamelka mniej) i małe lampy. Po lifty wyglądają zdecydowanie lepiej, fakt, ale sprawa ta nie dotyczy S6(C5)! Ten od początku dostał grill i lampy poliftowe, co do reszty trafiło dopiero po lifcie. Tak więc S6FL/nieFL jest wizualnie nie ro rozróżnienia. Bynajmniej z zewnątrz. S6 po FL nie uświadczymy z manualem natomiast, co stawia całą sprawę dość jasno :)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 19 września 2014, 00:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
mroova81 napisał(a):
Co do TU/nie TU, to nie rozumiem, o co wam chodzi z górą obrotów.
A znasz kwestię rozmiaru kolektorów ssących w nie TU / TU ? Chociaz jest to zaledwie jedna z przyczyn, dla ktorych nie-TU po prostu ostatnich 700 obr konczy " lepiej " . Kolejną jest zmiana kolektorów wydechowych na jeszcze bardziej restrykcyjne w TU.

mroova81 napisał(a):
Kolejną różnicą, jest niższe spalanie M62TU, ze względu na wyższą temperaturę.
Możesz rozwinąć co masz na myśli ?

Konkludując - M62 TU nie tyle cieszy się sławą słabszego silnika, co bardziej upierdliwego, ze swoimi klekoczącymi ze zużycia vanosami, alternatorem chłodzonym wodą, awaryjną elektroniczną przepustnicą, padającym rozrządem, ze względu na rozszerzone interwały wymiany oleju w trybie longlife, słabą jakościowo przepływką tudziez zwiększoną iloscią sond lambda.

Ot ofiara księgowych i ekologów.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 00:33 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Frank napisał(a):
A znasz kwestię rozmiaru kolektorów ssących w nie TU / TU ? Chociaz jest to zaledwie jedna z przyczyn, dla ktorych nie-TU po prostu ostatnich 700 obr konczy " lepiej " . Kolejną jest zmiana kolektorów wydechowych na jeszcze bardziej restrykcyjne w TU.

Prawdę mówiąc nie znałem tej kwestii. Słyszałem wiele o zbawiennych kolektorach od M60.
Frank napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Kolejną różnicą, jest niższe spalanie M62TU, ze względu na wyższą temperaturę.
Możesz rozwinąć co masz na myśli ?

Konkludując - M62 TU nie tyle cieszy się sławą słabszego silnika, co bardziej upierdliwego, ze swoimi klekoczącymi ze zużycia vanosami, alternatorem chłodzonym wodą, awaryjną elektroniczną przepustnicą, padającym rozrządem, ze względu na rozszerzone interwały wymiany oleju w trybie longlife, słabą jakościowo przepływką tudziez zwiększoną iloscią sond lambda.

Ot ofiara księgowych i ekologów.

Po części trudno się nie zgodzić, choć nie z wszystkim. Awarii EML nie widziałem nigdy w M62TU a sond jest tyle samo co w M62 (mających wpływ na pracę silnika). Reszta jak vanosy, podwyższona temperatura bloku, przepustnica el, etc, to wszystko składa się na lepszą elastyczność, przy mniejszym spalaniu. Tak samo było w przupadku technical upgrade M50, M52, etc.. Świat idzie na przód. Mając 25k można spokojnie patrzeć i wymagać zdrowego M62TU. Jakby autor miał na wydanie 45k, polecalibyśmy N62, który jest jeszcze bardziej awaryjny od M62TU. Natomiast nie mówię, że zakup M62 bez TU będzie wtopą, bo nie będzie. Ale nie napiszesz chyba koledze, żeby za 25k kupował M60, bo w M62 odchudzili rozrząd i dali słabsze korbowody na cieńszych panewkach, prawda?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 01:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
temat smierdzi dzieckiem neostrady szukajacej fejmu na forum - ponad rok czasu watek auta nie ma :rotfl: ,
nie mniej fajnie sie rozwinal,
s6-340 km - no te konie to takie juz nadajace sie do rzezni raczej niz na wybieg - 330i mysle ze mogloby je objechac,
s4b6- 344km - fajne auto , linia oklepana , fajnie brzmi jak wydech porobiony , sam mialem ochote kiedys na takie auto dopoki sie nie zaczalem interesowac - w gorace dni puchnie i sie robi 250 koni ,
c32 - fajne ceny jak na takie auto- mysle ze moze byc szybsze niz s4 jezeli boisz sie o serwis tego auta to na zadne z tych aut co wymieniasz Cie poprostu nie stac- krotko w temacie. Szybkie auta 10-15 letnie to duze ryzyko ze za moment Ci cos pier*olnie za 5kola i auto stoi 1,5 roku bo naprawa to 1/5 wartosci auta. Takich aut przedewszystkim nie kupuje sie z rozsadku , tylko kupuje sie serce. Idziesz przejechac sie jednym , drugim , trzecim i wiesz na czym stoisz. Jak chcesz kupic auto z rozsadku to polecam nastolenia octavie 2 1.9 tdi .
piszesz ze xjr , s8d2 to pontony ale takie wlasnie samochody sie kupuje jak auto ma sluzyc na trasy i jakie to ma znaczenie ze bedzie jezdzilo tam dwie osoby i wozilo powietrze? to myslisz ze ludzie co maja a8 , s clasy to zawsze jezdza z kompletem osob? jak Cie stac to mozesz i autobusem wozic tylko swoja d*pe ale wlasnie mysle ze tu jest problem bo pewnie masz ale na kanapke ze sklepiku w szkole.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 09:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
tomasz86, kanapka ze sklepiku, dziecko neostrady, chcesz coś jeszcze dodać?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 09:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
waskii - Tomasz ma racje, przecież sam pisales, ze w dodatku auto ma być na kredyt... także kompletnie nielogiczne to jest, nie udupiaj się na lata, bo kredyt na tak drogie auto w utrzymaniu jak się tak mało zarabia to katastrofa. Najbardziej przewidywalny scenariusz:

drogi kredyt ---> kupno auta ---> spłacanie kredytu ---> problemy z utrzymaniem auta ---> spłacanie kredytu ---> sprzedaż auta z uwagi na brak wydolności finansowej ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> autorefleksja nad wlasna glupota ---> spłacanie kredytu

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 10:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
mroova81 napisał(a):
Prawdę mówiąc nie znałem tej kwestii. Słyszałem wiele o zbawiennych kolektorach od M60.


Bo M60B40 i M62B44 mają ten sam kolektor ssący, takze poniekąd dobrze słyszałes :)

mroova81 napisał(a):
Awarii EML nie widziałem nigdy w M62TU
A ja widziałem niestety i z moich obserwacji wynika, iż jest to bardziej problematyczny element niz linka w M62.
mroova81 napisał(a):
polecalibyśmy N62, który jest jeszcze bardziej awaryjny od M62TU
Ja nie mam takich spostrzeżeń póki co. Vanos w N62 wydaje się nieco bardziej dopracowany niz w M62TU. Oczywiscie , N62 ma swoje wady i jest bardziej skomplikowany od M62 TU, ale my tutaj porównujemy silniki w E39 , oferując koledze prostą alternatywę w postaci zwykłego M62. TU nie oferuje 333 PS jak N62 4.4 ,zeby męczyc się z jego usterkami - o to w tym chodzi. Wiem,ze cięzko Ci byc obiektywnym w tej dyskusji, bo sam posiadasz TU.
mroova81 napisał(a):
le nie napiszesz chyba koledze, żeby za 25k kupował M60, bo w M62 odchudzili rozrząd i dali słabsze korbowody na cieńszych panewkach, prawda?
Te zmiany w elementach o ktorych piszesz nie przekładają się bezpośrednio na ich awaryjność. Poza tym w M62 ograniczono max rpm na 6100 z 6500 w M60, ktory notabene tez nie był niezniszczalny , zwłaszcza w wersjach z NIKASILEM. A i rozrząd nie był wieczny, np kolega z forum- papabeer musiał go wymieniac w swojej 740 przy przebiegu bodaj 250 tys km.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 10:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
waskii - Tomasz ma racje, przecież sam pisales, ze w dodatku auto ma być na kredyt... także kompletnie nielogiczne to jest, nie udupiaj się na lata, bo kredyt na tak drogie auto w utrzymaniu jak się tak mało zarabia to katastrofa. Najbardziej przewidywalny scenariusz:

drogi kredyt ---> kupno auta ---> spłacanie kredytu ---> problemy z utrzymaniem auta ---> spłacanie kredytu ---> sprzedaż auta z uwagi na brak wydolności finansowej ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> autorefleksja nad wlasna glupota ---> spłacanie kredytu


Ja bym do tego scenariusza dodał --> przyjeżdża MAJSU i zabiera samochód za cenę o 30% niższą od rynkowej bo Provident już puka do drzwi :D

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 20 września 2014, 10:46 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
waskii - Tomasz ma racje, przecież sam pisales, ze w dodatku auto ma być na kredyt... także kompletnie nielogiczne to jest, nie udupiaj się na lata, bo kredyt na tak drogie auto w utrzymaniu jak się tak mało zarabia to katastrofa. Najbardziej przewidywalny scenariusz:

drogi kredyt ---> kupno auta ---> spłacanie kredytu ---> problemy z utrzymaniem auta ---> spłacanie kredytu ---> sprzedaż auta z uwagi na brak wydolności finansowej ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> autorefleksja nad wlasna glupota ---> spłacanie kredytu


Ja bym do tego scenariusza dodał --> przyjeżdża MAJSU i zabiera samochód za cenę o 30% niższą od rynkowej bo Provident już puka do drzwi :D


Ja bym dopisał.... Mirek odkupuje od Majsu i wystawia jako forumową igłę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 21 września 2014, 09:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
jiGsaw napisał(a):
waskii - Tomasz ma racje, przecież sam pisales, ze w dodatku auto ma być na kredyt... także kompletnie nielogiczne to jest, nie udupiaj się na lata, bo kredyt na tak drogie auto w utrzymaniu jak się tak mało zarabia to katastrofa. Najbardziej przewidywalny scenariusz:

drogi kredyt ---> kupno auta ---> spłacanie kredytu ---> problemy z utrzymaniem auta ---> spłacanie kredytu ---> sprzedaż auta z uwagi na brak wydolności finansowej ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> spłacanie kredytu ---> autorefleksja nad wlasna glupota ---> spłacanie kredytu

No cóż, przekalkuluje to wszystko jeszcze raz, zobaczymy jaką rate mi zaproponują :) Jak mnie nie będzie na to stać to sobie odpuszczę. Nie jestem napalony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 21 września 2014, 15:04 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
Najbardziej lubię jak ktoś zakłada coś z góry.... Kredyty są dla ludzi i tyle w temacie. Trzeba policzyć ile rata za auto utnie co miesiąc z domowego budżetu, podliczyć wszystkie koszta, zostawić sobie coś na czarną godzinę i nie rezygnować z marzeń.
Chłopak nie ma rodziny, dzieci... weźmie małą kreskę na 2-3 lato to przecież nic wielkiego się nie stanie.
Czego od razu zakładać najgorsze scenariusze....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dywagacje, 540i vs 330i vs S4B5 vs C32AMG
PostNapisane: 21 września 2014, 18:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Dokładnie jakby osoby piszące nie miały swoich zobowiązań


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL