BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 05:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 17:38 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5118
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Hyundai I30
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
bez fotek i konkretnego opisu to wróżenie z fusów :) można zgadywać czy warta jest 2 czy 4 czy 7 tyś ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 18:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 411
Lokalizacja: Gliwice
dylemat mam tylko,ze względu na silnik...gdyby to było m20b25 lub nawet b20 to bym się nie pytał.Generalnie jakbym miał robić to chciałbym,żeby było się zgadzało po vinie,może bym wspomaganie dodał. Bo nie wiem jak ew.za kilka lat będzie(o ile będę chciał sprzedać),się ktoś zapatrywał jak po vinie będzie m40, a siedzieć będzie m50 lub m52 pod maską.
O zapał i chęci nie ma się co martwić, bo odnawiałem już kilka innych gorszych aut.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1203
Wielu znajdziesz zwolenników takich rozwiązań jak m50 czy m52 w e30, moim zdaniem to wydarcie temu autu tego czegoś co ma w sobie fabrycznie. Tym bardziej, że z m20 można wykrzesać naprawdę dużo.

Wiadomo że te z m20 fabrycznie będą najdroższe i remontować je najbardziej się opłaca...your choice


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 18:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 411
Lokalizacja: Gliwice
Beatles napisał(a):
Wielu znajdziesz zwolenników takich rozwiązań jak m50 czy m52 w e30, moim zdaniem to wydarcie temu autu tego czegoś co ma w sobie fabrycznie. Tym bardziej, że z m20 można wykrzesać naprawdę dużo.

Wiadomo że te z m20 fabrycznie będą najdroższe i remontować je najbardziej się opłaca...your choice

Zgadzam się z Tobą i dlatego mam dylemat, czy może porostu dołożyć wspomaganie, ogarnąć bude i lakier i na samym końcu zabrać się za wyremontowanie m40 i cieszyć się lalką w serii czy szkoda mojego czasu, ogromu pracy i pieniędzy i lepiej pchać to dalej i nabyć może e32 lub e34 i lepiej w to pakować czas,pieniądze i robote
Chodź,nie ukrywam,że do e30 coupe mam sentyment bo jakby nie było to było moje pierwsze bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 18:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
jak masz remontować to rób auto dla siebie. z m40 to nawet nie bedziesz chcial do niej wsiadac bo muł jak autosan


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dokładnie, a w M20 gdzie zabawa się kończy z osiągami tam zaczyna się m52b28. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 19:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 262
Lokalizacja: stoczek łukowski / warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=156155
daj foty jakies, bo tak to serio wróżenie z fusów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
E30 316 jest słabe. Jakiś czas temu było na forum takie e30, czerwone, z tego co pamiętam to bez rdzy. Cena startowa była 16,500, zeszło chyba do 11 i była cisza także jeśli u Ciebie trzeba zrobić reperaturkę to na pewno też trzeba zrobić coś innego bo nie ma cudu żeby zardzewiało w tylko jednym miejscu. Ja bym gonił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Rafał napisał(a):
E30 316 jest słabe. Jakiś czas temu było na forum takie e30, czerwone, z tego co pamiętam to bez rdzy. Cena startowa była 16,500, zeszło chyba do 11 i była cisza także jeśli u Ciebie trzeba zrobić reperaturkę to na pewno też trzeba zrobić coś innego bo nie ma cudu żeby zardzewiało w tylko jednym miejscu. Ja bym gonił.


A jak napisałem co sądzę na temat wartości tego auta to mnie zrugałeś i zamknąłeś temat. ;) No ale czas pokazał kto pisał jak jest. :P Swoją drogą ciekawe, czy już się sprzedała i za ile...

316i się nadaje tylko jako baza do przeróbek jeżeli jest fajny stan, ale to musi kosztować około 5 tysi, nie więcej. No chyba, że blacharka już przetrzepana i naprawdę igła w stogu siana ze stodoły albo po renowacji to parę tysi można dołożyć.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 20:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1203
jiGsaw napisał(a):
Dokładnie, a w M20 gdzie zabawa się kończy z osiągami tam zaczyna się m52b28.


Tak, tylko w takim aucie jak e30 niekoniecznie musi chodzić o urywanie czasu do 100 km/h. Wiem, że dasz rady zrozumieć tego na swoje potrzeby, które w każdym momencie forsujesz ale spróbuj uwierzyć, że nie wszystkim chodzi o bycie mistrzem prostej.

a - JA wolałbym każde benzynowe e30, nawet 316i niż e30 z m52 w środku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 20:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Czyli dochodzimy do tego, że kolegi auto ze rdzewiejącym błotnikiem jest warte te 4 tyś (bo pewnie lakiernik + jakaś rozsądna polerka to pewnie dobije do 5 tyś). No i jest na nie klient, bo zrobić i się na wyższą cenę nie doczekać to też całkiem realna sprawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 20:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Beatles napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Dokładnie, a w M20 gdzie zabawa się kończy z osiągami tam zaczyna się m52b28.


Tak, tylko w takim aucie jak e30 niekoniecznie musi chodzić o urywanie czasu do 100 km/h. Wiem, że dasz rady zrozumieć tego na swoje potrzeby, które w każdym momencie forsujesz ale spróbuj uwierzyć, że nie wszystkim chodzi o bycie mistrzem prostej.

a - JA wolałbym każde benzynowe e30, nawet 316i niż e30 z m52 w środku.


Nie mówię o urywaniu kolejnych setnych koniecznie, ale E30 z kapciowatym motorem R4 nie da tej frajdy, do której jest stworzone. Sądzę, że dobrze zdłubane m20 po strokerze 200 koni zapewni fajne wrażenia z zachowaniem klasyki. :) b28 to taka sztampa

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1203
jiGsaw napisał(a):
Beatles napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Dokładnie, a w M20 gdzie zabawa się kończy z osiągami tam zaczyna się m52b28.


Tak, tylko w takim aucie jak e30 niekoniecznie musi chodzić o urywanie czasu do 100 km/h. Wiem, że dasz rady zrozumieć tego na swoje potrzeby, które w każdym momencie forsujesz ale spróbuj uwierzyć, że nie wszystkim chodzi o bycie mistrzem prostej.

a - JA wolałbym każde benzynowe e30, nawet 316i niż e30 z m52 w środku.


Nie mówię o urywaniu kolejnych setnych koniecznie, ale E30 z kapciowatym motorem R4 nie da tej frajdy, do której jest stworzone. Sądzę, że dobrze zdłubane m20 po strokerze 200 koni zapewni fajne wrażenia z zachowaniem klasyki. :) b28 to taka sztampa

Zloty środek. Klimat i dźwięk :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 147
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57B30
Za 4 tyś to ja ją mogę wziąć, dam nawet trochę więcej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:27 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5118
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Hyundai I30
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
dziwi mnie takie pisanie co za silniki wkładać itd... Najpierw to wartoby wiedzieć co to za sztuka, czy nie zgniłych bez podłogi itd bo może to nie warte nawet 2tys i sprzedawać warto! Może w końcu autor wrzucił trochę opisu i fotek :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 13 stycznia 2016, 08:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Poczekajmy na zdjęcia ;) Jeśli kolega zastanawia się czy puścić to autko za 4 koła to albo stan jest mocno nieciekawy albo nie wie co ma :hyhy: Ponieważ z opisując ją to wygląda na zdrową :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 13 stycznia 2016, 09:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
A ja podejrzewam, że wręcz przeciwnie. Wycena po zdjęciach to i tak jest mocno naciągany temat a po 2 zdaniach opisu to już w ogóle żart jakiś. 4 koła za nieciekawy stan? Podejrzewam, że nieciekawy stan to kosztuj 1-2 tyś i to pod warunkiem że koła się kręcą. Ty błędnie zakładasz, że wszystko jest tip top, tylko błotnik do wymiany (bo tyle to się dowiedzieliśmy). Ja zakładam, że jest wszsytko do poprawki i na pewno błotnik też :P Chyba inne doświadczenia mamy z obserwacji rynku aut używanych.

Ale czekamy na zdjęcia, bo sam jestem ciekaw. Choć uważam, że temat powinien być bardziej typu "sprzedać tak jak jest za 4 czy podszykować i wołać 7 tyś?" bo autor wyraźnie nie jest z tym autem jakoś związany. Jak by był, to by nie pytał a błotnik dawno wymienił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 14 stycznia 2016, 10:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Czyżby kolega szukał zdrowego egzemplarza do zrobienia zdjęć ? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 12:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 411
Lokalizacja: Gliwice
temat do zamknięcia-decyzja podjęta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E30 Coupe - dylemat, co robić?
PostNapisane: 15 stycznia 2016, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To napisz chociaż jaka decyzja jak już całe forum w to zaangażowałeś. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL