BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 03:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 21:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
dziqsek napisał(a):
jak juz wpadniesz w poslizg to gaz do podlogi i kontrujemy
:mur: to metoda do popełnienia samobujswa ;)
dziqsek napisał(a):
OK ludki juz znalazlem , w niektorych wersjach e46 trzeba trzymac tak dlugo guzik od ASC az zapali sie trojkacik( standard) oraz kontrolka hamulcow ( sic!) i wtedy dopiero powinno dzialac jak nalezy A w innych wersjach wylaczyc sie tego badziewia nie da i jedynie zostaje zabawa na sniegu :\
niezupełnie początkowo w e46 żeby wyłączyć całkiem DSC ( ESP to w vag-ach jest :hyhy: ) należało dłużej przytrzymać przycisk ( nie sprawdzałem nigdy jak długo) kontrolka od recznego się nie zapala, żeby poznac czy masz w pełni wyłączone DSC wystarszy wcisnac przycisk dsc jezeli kontrolka zgaśnie to nie miałeś jezeli nie to masz włączone( wtedy ponowie uzbraja sie po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu) dopiero poxniej wprowadzono motyw z tą kontrolką od ręcznego na pomarańczowo.

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 30
Lokalizacja: stÂąd
..::CZARNY::.. napisał(a):
Tylni napęd jest tak samo niebezpieczny jak i przedni, w zimę jedynie 4WD jest lepszy, ale w żadnym razie przód nie jest lepszy, po prostu RWD wymaga innej techniki i w tym sęk.


hie... hie... hie... z tym 4WD to święta prawda ;]

Wydaje mi się jednak, że dla niewprawionego kierowcy wyjść z poślizgu będzie łatwiej samochodem z napedem AWD. Z 4WD to będzie ciężko wejść :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Stamford UK
Ogólem PRAKTYKA I PRAKTYKA i jeszcze raz PRAKTYKA. Teoria bez praktyki to tak jak by powiedzieć że potrafisz sie kochac po przeczytaniu ksiażki. :rotfl: Każdy przypadek na drodze jest inny i trzeba do niego podejć inaczej.Czasem noga z gazu a czasem nie, sprzegło wcisnać a może popuscic itd itp.Takie jest moje zdanie.

_________________
Zobacz mojÂą iske:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=15389


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 23:17 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A ja sie pochwale co mi sie udalo jakies pol godziny temu wykonac calkiem nie chcacy ;/

Otoz wracalem ja sobie z miasta obwodnica i wjezdzajac juz do mojej miescinki-dzielnicy ( dluuugi luk w lewo jakies 60 metrow dosyc lagodny ) zauwazylem ze za zakretem stoja chopy z suszara , a ze na blacie ponad 100 ( ograniczenie do 60 kmh )mysle sobie nie bede scinal zakretu troszke predkosci wytrace, a tutaj ze troszke slisko to mi przod zaczelo wynosic ( a zaczynajac jazde bawilem sie tym ASC i udalo sie odlaczyc ) , a dziq nie wiedziec czemu odruchowo jakos kopnal powtarzal KOPNAL nie wcisnal na hamulec , autko momentalnie zarzucilo dupeczka i pelny bok kola piszcza szybka kontra gaz lekko glebiej co by spina nie zaliczyc i walcze z dziecinka, i tak prawie caly luk mi bokiem poszlo ( pierwszy raz w zyciu tak dlugo ) serce w gardle bo stres ze walcze a tu jeszcze niebiescy na mnie celuja .... jakos sie udalo wyprowadzilem spocilem sie lapska sie trzesa i patrze na Panow w mundurach a tutaj stojkowy suszare odlozyl i razem z kumplem zaczeli mi bic brawo no normalnie mnie scielo..... dojechalem do domu juz troche czasu minelo mi sie jeszcze lapska trzesa ale jestem z siebie dumny :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 23:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
dziqsek napisał(a):
patrze na Panow w mundurach a tutaj stojkowy suszare odlozyl i razem z kumplem zaczeli mi bic brawo no normalnie mnie scielo


Chyba sie przeprowadze do Twojej miesciny, w bydgoszczy jak mnie przylapali to biegli do mnie odpinajac bron z kabury i dali ladny dyplom za jazde poslizgami, wreczyli nagrode 500 zl platna przeze mnie.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 23:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
dziqsek, a świstak siedział obok, czy z tyłu?

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, 23:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
kaden napisał(a):
świstak

Świstaka juz zwolnili, nie ma juz sreberek :rotfl:

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 00:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Pare glupotek widze w watku popisane, Ukasz w końcu wyjaśńil kwestie DSC, nie ESP....

Jesli kolega ma ASC lub ASC+T to ma kontrole stabilności, i radze uważać, bo ten system nie dziala tak jak DSC które jest pelną kontrolą trakcji.

Poślizg wyszedl na luku, bo tylna oś stracila przyczepność.
Tyle że z powodu użycia hamulca, a nie gazu.

W tylnim napedzie zasada jest taka - Odpuszczenie gazu przywraca auto na normalny tor jazdy.
I to radze zapamietać.

Dodawanie gazu w trakcie poślizgu robi drift.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 00:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
dziqsek napisał(a):
Nawet dzisiaj probowalem na dworze mokro i zmino ( 1 oC) wjechalem na skrzyzowanie pelny skret w lewo gaz na jedynce na full i...... dupa..... auto zachowalo pelna stabilnosc lekko sie tylko poczylilo ;/


Trzeba bylo w trakcie zakretu: 1.sprzeglo 2.obroty 3. dwojka 4. strzal ze sprzegla
Jezeli nie ma kontroli trakcji to powinno pomoc :D

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 00:43 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
gdybym dwojke wrzucil to by moc stracil i nic by z tego nie wyszlo :P Nie zapominaj ze ja mam 118 koniow :P

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 00:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Boogie napisał(a):
Dodawanie gazu w trakcie poślizgu robi drift

Tylko że do tego to musi być długi łuk i duzo umiejętności.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 00:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
dziqsek napisał(a):
gdybym dwojke wrzucil to by moc stracil i nic by z tego nie wyszlo Nie zapominaj ze ja mam 118 koniow

Nie zrozumiales ideii.
Dwojke zapinasz po to zeby zwiekszyc predkosc obrotowa kol, moc stracisz wtedy kiedy puscisz zbyt wolno sprzeglo. Strzal ze sprzegla jest po to by zerwac przyczepnosc i 118konikow powinno wystarczyc. Co innego jakbys mial szpere to mozna powalczyc na jedynce bez sprzegla ale jej nie masz ;)

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 01:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Ostatnio jechałem do pracy o 8rano przy 2 st powyżej zera tyle że po zadupiach gdzie miejscami było przymrozone.
Dwa razy sam siebie zaskoczyłem , raz na zakręcie a zdrugi raz namałym wiadukcie .
Jadę i nagle czuje że .. :przestraszony: dupa ucieka, to się działo w ułamkach sekund i wyszłem z tego lekka kontrą.
Też sobie lubie żucić boka ,ale zawsze to było wymuszone więc człowiek jest psychicznie przygotowany, tym razem to było zaskoczenie ,a mimo to ręce i nogi wiedzą co mają robić .Kumpel który jechał ze mna trochę skostniał ze strachu i stwierdził ,że tylni napęd na zimę to fajna sprawa :rotfl: .
Więc polecam treningi. :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 08:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
...sprzęgło, sprzęgło...a jak jest automat? :szok:

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 08:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
agrafga napisał(a):
...sprzęgło, sprzęgło...a jak jest automat?
zamykasz oczy i się modlisz :rotfl: :rotfl:
gazem trzeba operpwać i hamulcem z braku sprzegła ( ino delikatnie ;) )

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 16:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Ja to to zawsze na jedynce podczas ruszania... ewentualnie jak zredukuję z 3 do 2 podczas wjazdu na rondo... wskakuje z 2 tys. do 4 tys. obrotów nawet (lekko pomagając pedałem gazu) i dupa od razu leci na bok.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 16:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2703
Lokalizacja: SK/WD
Moje BMW: e34, e36
Ukasz napisał(a):
agrafga napisał(a):
...sprzęgło, sprzęgło...a jak jest automat?
zamykasz oczy i się modlisz :rotfl: :rotfl:
gazem trzeba operpwać i hamulcem z braku sprzegła ( ino delikatnie ;) )


..znaczy obiema nogami????? :-)))

_________________
Strefa PMS.
Flashing Lights - czyli WOOOOO!! wg angry Agry
Ilu rozczarowań bym uniknęła, gdy mężczyzna miał w wyposażeniu na czole tabliczkę znamionową!
Temu co pisze, a nie ma dowodów - papier przyjął wszystko - reszta wkrótce.
Prawda jest jak d... każdy ma swoją....[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 16:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Mój tata ma automat w audi C4 2.8 174 KM... napęd niestety na przód ale da sie niem zaszaleć... przycisk sport, hamulec, D, gaz, puszczamy hamulec i przednie koła kręcą się w miejscu przez chwilę, a wszystko dlatego że komp głupieje i na moment nie wie co robić, dopiero po paru sekundach załącza wyższy bieg. Ale to tylko przy ruszaniu.

Jeśli w trakcie jazdy... ma chwilowa redukcje ->3 ->2 ->1 ale to i tak nic nie da bo AWD :(

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Boogie napisał(a):
W tylnim napedzie zasada jest taka - Odpuszczenie gazu przywraca auto na normalny tor jazdy.
I to radze zapamietać.

Dodawanie gazu w trakcie poślizgu robi drift.


I to sobie zapisać na kierownicy, młodzieży droga. W przeciwnym razie lakiernicy zarobią na was tej zimy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, 17:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 666
Lokalizacja: WGR
Moje BMW: ciemne coupe
można wiedzieć co to jest ten spin , bo mnie ostatnio długo nie było i nie czaje :wstyd: :wstyd:

_________________
Bokiem Można Wszędzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 113 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL