Kazda klima ma inne rozwiazania , w omedze po nacisnieciu klawisza auto , wentylatory strtują tak by jak najszybciej osiagnac ustawioną temp. w srodku samochodu , czyli wala na maxa , potem systematycznie zmiejszają obroty i tak system reguluje wentylatorami i czymś tam jescze by w kabinie było np. 21 stopni , a nawiewy ! nawiewy ustawia tak , ze leci zewszad ! czyli zadna opcja na wybieraku sie nie swieci. Tu klima bedzie dzialac tak , ze bedzie byc moze dazyc do osiagniecia temperatury ustawionej , ale nie widze pokretła zwieksz zmniejsz nawiew , bo domniemam iz te zewnetrzne pokretła to od niezaleznosci nawiewów prawa lewa strona . Na zdjeciach nie za bardzo to widac . Jak by nie patrzecd brakuje mi tu jednego pokretła , wiec chyba to jest zwykła klima i w dodatku nie niezalezna .
[ Dodano: 30 Styczeń 2008, 15:31 ]
KubaCK napisał(a):
a ja Wam powiem szczerze, że jakbym miał opcje wyboru to bym wybrał klimę z pokrętłami a nie te przeklęte guziki!! jak chce zmienić temperaturę to tylko klikam jak szalony w te guziki...wolę pokrętła, a BMW to zauważyło i e60 już je ma, zamiast guzików...
ale po co ty naciskasz na te guziki ? bo teraz to odnioslem wrazenie iż nie wiesz jak klimatronic stosowac , ja mam ustawione na temp. 24 stopnie , wczhodze do auta i nic nigdy juz tu nie naciskam , wszystko sie dzieje samo , wentylatory dzialają jak pisalem wyzej w poscie, zas jak chce zmienic na np. 22 s to co za problem nacisnac i moment masz na wyswietlaczu 22
