Esiu te przedliftingowe byly wypuszczane jeszcze w wersji Sport, moj byl wlasnie taki (cos jak mtechnik), obnizenie o 25mm jednoczesnie bardzo komfortowe i super dostosowane do auta (193 KM, manualna skrzynia), moj mial 30 mm nizej przod wpisany w brief zatem jakas zmiana o 5 mm. Te poliftowe fabrycznie obnizone zostały oprocz Sportów własnie Esprity, rowniez mam obecnie takiego do sprzedania, ale trzeba by poszukac w sieci ile ma tej gleby z fabryki, prawdopodobnie tez 25 mm ale inna charakterystyka zawieszenia (mniej twarda), foto mojego ponizej (jak komus sie wydaje ze to nie jest obnizone auto to niech popatrzy gdzieś na seryją kozę wersji classic, te auta seryjne są bardzo wysoko zawieszone):
i jeszcze jeden mój były esprit, w tym samym kolorze, rocznik 2000 :
a tak wyglada esprit w modelu T (rowniez moj byly, CDI 125 KM):
kurde mialem tych w202 trochę
a tak w ogole, bardzo fajne modele, moze nieco tracajace juz myszką ale o to chodzi, takie klasyki. Ja jak najbardziej polecam, prawidlowo eksploatowany CDI nie bedzie przynosil stresu.
W Niemczech widuje mocno obnizone w202, do tego felga amg albo MAE i jest pieknie. Poszukam jakchś fotek w niemieckiej sieci to wrzuce. Obnizenie o 40 mm nie stanowi problemu :
http://cgi.ebay.de/GTS-Sportfahrwerk-Me ... 240%3A1318
Mi pasi bardzo np. c36 amg, taki model jak np. latał w filmie Romeo must die :
EDIT : mam, znalazlem troche propozycji do w202, na trzeciej stronie są fajne kity z H&R 60/40 http://www.cartuning-unlimited.de/CarTu ... r&refID=8& , przejrzyj sobie :
http://www.preisroboter.de/ergebnis4832740.html
troche taniej :
http://fahrwerkebilliger.de/Sportfahrwe ... 45768.html
niestety bez zdjec jak to sie widzi na aucie, ale mam chwile to jeszcze szukam. Tu koles pyta o obnizenie i polecaja H&R, jeden typ ma z kolei obnizenie 35 mm i ten bialy ze zdjecia jest wlasnie jego :
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
a ten kolega ma nizej 40 mm :
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1