BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 09:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 30 listopada 2010, 22:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
KotSylwester napisał(a):
Okulary, CLK, Sprintery, Vito...


Jednym słowem - wszystko po W124 :rotfl:

KotSylwester, A tak z ciekawości: SL'a dopada rdza czy on też porządnie zabezpieczony jak W124? Bo rocznikowo "łapie się" na okres W124

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 30 listopada 2010, 22:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 7257
Kod silnika: BCY+
Nie tylko blacharzy mamy dobrych, ale i blachary :hyhy:

Swoją drogą Vito to chyba były w PL robione i źle blachy wykwaszone miały?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 1 grudnia 2010, 12:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
karol13171, w R129 problem rdzy nie istnieje. Dosłownie. Jeżeli auto nie było bite, nie ma opcji żeby na nim była rdza. Nie ma porblemu ani z drzwiami, ani z błotnikami, ani z klapą, podszybiem, podłogą, progami. Po prostu problemu rdzy nie ma. Różne SL oglądałem, w różnym stanie - rdzy nie ma. Na forum klubowym R129 też nikt nie opisywał korozji. Zastanawiam się co takiego z blachą robił MB czego nie robili w BMW?

Czy to rok 1989 czy 1999 rdzy brak. Ale i tak zimą nie jeżdżę ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 1 grudnia 2010, 13:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1718
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57X
Garaż: były dwie e46 328Ci i 330d a teraz jest e61 535d http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141217
że kierowca okulara nie wypadł na drogę :P

albo wypadł i dlatego dał blacharzowi :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 1 grudnia 2010, 22:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 5029
Lokalizacja: DLU / dolnośląskie
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M43B18
KotSylwester napisał(a):
karol13171, w R129 problem rdzy nie istnieje. Dosłownie. Jeżeli auto nie było bite, nie ma opcji żeby na nim była rdza. Nie ma porblemu ani z drzwiami, ani z błotnikami, ani z klapą, podszybiem, podłogą, progami. Po prostu problemu rdzy nie ma. Różne SL oglądałem, w różnym stanie - rdzy nie ma. Na forum klubowym R129 też nikt nie opisywał korozji. Zastanawiam się co takiego z blachą robił MB czego nie robili w BMW?

Czy to rok 1989 czy 1999 rdzy brak. Ale i tak zimą nie jeżdżę ;)



To elegancko, że tak się trzyma :ok: :ok: Może ocynk dali :oczami: :oczami: Ale nie mam pojęcia czy MB i BMW stosowali ocynk.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 2 grudnia 2010, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
karol13171 napisał(a):
KotSylwester napisał(a):
karol13171, w R129 problem rdzy nie istnieje. Dosłownie. Jeżeli auto nie było bite, nie ma opcji żeby na nim była rdza. Nie ma porblemu ani z drzwiami, ani z błotnikami, ani z klapą, podszybiem, podłogą, progami. Po prostu problemu rdzy nie ma. Różne SL oglądałem, w różnym stanie - rdzy nie ma. Na forum klubowym R129 też nikt nie opisywał korozji. Zastanawiam się co takiego z blachą robił MB czego nie robili w BMW?

Czy to rok 1989 czy 1999 rdzy brak. Ale i tak zimą nie jeżdżę ;)



To elegancko, że tak się trzyma :ok: :ok: Może ocynk dali :oczami: :oczami: Ale nie mam pojęcia czy MB i BMW stosowali ocynk.


Tak BMW i MB nie stosowali i nie stosuja dalej ocynku... :ok:

Nawet Mondeo MKI ma blachy ocynkowane z obu stron.

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 3 grudnia 2010, 00:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
feder25 napisał(a):
Słyszałem że E-klasa rdzewieje ale że tak :szok: :szok: :szok:


Nie ma tez co przesadzac z ta korozja, zaraz okaze sie, ze ten W210 przezyl juz w swoim bojnym zyciu jakies podpienie, pozar w kabinie albo cos innego (jak to w Polsce bywa) :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 3 grudnia 2010, 07:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Vermilion, niestety ale nie chodzi o przejścia. Te auta po porstu mają słabe blachy. Chłopaczek sobie kupił teraz E kombi e420 i jest całe do lakieru, dlatego że na każdym elemencie jest "coś". Podobnie z CLK, zawsze jest coś. Niestety taki to model. Wiadomo jak garażowany itp to mniej będzie go zżerało, ale jak klapy w e39kombi lecą, tak MB Okular, CLk, VIto , lecą całe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blacharze-duma Polaków
PostNapisane: 3 grudnia 2010, 08:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Tak Kocie, masz racje, co do blach zewnetrznych i tutaj nie zamierzam polemizowac, dziwi mnie jednak tak tragiczny stan podlogi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL