BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 05:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
..::CZARNY::.. napisał(a):
Kornelio napisał(a):
Dzikus napisał/a:
skrzynia z dubaja


a dlaczego to dubai? bo ma naklejke i jest tylko bialy? :zdziwko:


a dlaczego Twoje E34 było Turasem? Bo było z Istanbułu? :zdziwko:


Przepraszam posikałem się.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 07:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Dzikus napisał(a):
Cytuj:
tak wygląda 6 biegowa skrzynia odkręcona od m62, tego szukaj na allegro


a swoja drogą czy to nie Twoja skrzynia z dubaja :D czyzby sprzegiełko padło :rotfl: :rotfl: :rotfl:


symering wymieniałem :P




Kornel, a co to Cię obchodzi ?

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 08:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
łomatko


czytam czytam i nie wierze.

Robert straszny oportunista z Ciebie. od poczatku mojej zabawy w swapowanie słysze. tego sie nie da, tego nie mozna, tamto to 100% nie wejdzie, nie ma opcji zeby sie zmiesciło. sam włozyleś M50 i wiesz ile to pracy i czasu. mozna wszytko jesli masz odpowiedni budzet i checi. sam w wiekszosci bazuje na moim zapleczu :hyhy: i czesciach BMW a tu kilka fotek moich wypocin

E30 328i

Obrazek

Obrazek

Obrazek


E30 330i

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Długo się wzbraniłem przed tym projektem 8-) E30 335i

Obrazek

Obrazek

Obrazek

E30 340i

Obrazek


Obrazek

Obrazek

jeszcze E30 328i podobno za mało ( a nie mówilem :wink: )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek

jedno z moich ulubionych autek troche wiekszy rekin

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tak gada V8

http://www.youtube.com/watch?v=L2qrx7IItqc

no i ost projekt

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

pozdrawiam i zapraszam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 08:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
A tak lata Sosen-a E28 V8, po Swapie Puz-a.

Mina sosena wyraża w pełni zadowolenie z projektu:
http://www.youtube.com/watch?v=MvOP2RLp8ew


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 09:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Sprawa jest poważna. Finansowo i w ogóle.. Na pewno nie obędzie się bez modyfikacji wielu podzespołów. Muszę dogłębnie przemyśleć sprawę - Czy nie lepiej zrobić SWAP-a E30 Baur-a. Założenie było że e21 będzie do jazdy codziennej. Z V8 może być ciężko - koszta paliwa, przecież nie przerobię tego na LPG :wstyd: . Sprawa na szczęście nie jest na wczoraj :hyhy:

Bardzo bym nie chciał musieć poszerzać tylnych nadkoli i robić tego rodzaju modyfikacji, jak cięcie pasa przedniego. Tunel to nie problem, bo się wspawuje paski blachy anie usuwa elementy.

O ile myślę że kasowo na projekt bym podołał - kwestia czasu i chęci do pracy od 7mej to 21szej. :niepewny: To właśnie żeby potem auto nie było znowu weekendowe, bo wtedy już na pewno udam się do psychiatry. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
KotSylwester, to remontuj baura na codzien a M62b44 wrzucaj do 6er :hyhy:

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 10:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Kocie, jak chcesz zostawić seryjne nadkola, to i felg za szerokich nie wsadzisz, a co za tym idzie opony... może być problem z trakcją, i jak wcześniej napisałeś koszty eksploatacji takiej jednostki, bo auto do codziennej jazdy musi być bezawaryjne i co tu dużo mówić, tanie... Poza tym komfotr podróżowania takim potworem uległby znacznemu pogorszeniu (zawiecha, wydech, duża moc przy starcie) no i pomyśl co będzie zimą, ASC przecież nie będzie...


popieram "V8 projekt" :ok: tylko kup budę e30 i zrób replice Warsteiner'a :hyhy: dla funu, a e21 baura zostaw w spokoju i z mniejszym w miarę żwawym silnikiem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 10:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Santino napisał(a):
M62b44 wrzucaj do 6er


Za takie herezje grozi chłosta !!!! :hyhy:

Sylwek_ch napisał(a):
popieram "V8 projekt" tylko kup budę e30 i zrób replice Warsteiner'a


albo jakiegoś jeszcze jednego E30 Baur-a :D Stoji taki czarny u mnie pod domem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
puz, Miałem Cie okazje poznać ostatnio na torze w Kielcach. Henio zachwalał Cie, ale to co zoaczyłem na tych zdjęciach wprawiło mnie w szok ... RESPECT :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 14:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
KotSylwester napisał(a):
Za takie herezje grozi chłosta !!!!

Oooo tam od razu herezje
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
o takiej fałce to ja nie myślałem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 14:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Cytuj:
o takiej fałce to ja nie myślałem

Wiadomo ze S62 to inna bajka. tylko chcialem pokazac ze nie ma co od razu przechodzic do przyjemnosci tzn
KotSylwester napisał(a):
chłosta !!!

bo uwarzam ze co jak co ale V8 powinno wychodzic seryjnie w e24

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Ostatnio edytowano 21 sierpnia 2008, 14:14 przez Santino, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 19:49 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
Robert straszny oportunista z Ciebie. od poczatku mojej zabawy w swapowanie słysze. tego sie nie da, tego nie mozna, tamto to 100% nie wejdzie, nie ma opcji zeby sie zmiesciło. sam włozyleś M50 i wiesz ile to pracy i czasu. mozna wszytko jesli masz odpowiedni budzet i checi. sam w wiekszosci bazuje na moim zapleczu i czesciach BMW


Tak. Oportunista i tylko dlatego, że włożyłem M50 do E21 i wiem ile przy tym zachodu......a wiele razy rzucałem ku....mi, dlaczego to nie jest E30.

Zresztą nie sztuką jest wrzucić silnik do danej karoserii i utworzyć w ten sposób "zintegrowany" pojazd w którym wymiana czegokolwiek przy silniku celem naprawy, budzić będzie wstręt, odrazę, nerwy.
Fajnie się naprawia auta, które opuściły linię montażową fabryki a inaczej te, które się tworzy.

Co do zapytania Radka i jego pomysłu, to próbuję mu doradzić a nie rzucać wiecznie hasła "wrzucaj".

Puz.
Masz zaplecze części BMW i zapewne z nich korzystasz. Oprócz tego dysponujesz pewnymi informacjami jak np, wiedzą nt. samych części mających zastosowanie w BMW, o których pojęcia może nie mieć każdy korzystający z forum i użytkujący BMW.
Łatwo jest w takim położeniu powiedzieć, że wrzucenie silnika to nic trudnego, ale ja znam położenie Radka i dla jego dobra wolę mu przedstawić wstępny zarys problemów.

Zamiast pisać, że nie ma rzeczy niemożliwych, napisz co może być istotne przy wrzucaniu silnika M62 do E21. Wrzuciłeś kilka silników i ja również.....nie tylko do E21, więc podaj chociaż kilka kwestii, które były w Twoich realizacjach wymagające główkowania to może przekonasz Radka do wstępnych kroków.
Napisz mu dla przykładu jak tymi stworami się jeździ, aby był on świadom tego, do czego będzie zmierzał.

Oportunistą w rzeczywistości nie jestem. Gdybym miał stworzyć bolida z silnikiem 5.0 V12 do wyścigów na torze, to żaden problem. Samochód do codziennej jazdy, który oprócz mocnego silnika wymaga komfortu, stabilności, bezpieczeństwa w dążeniu do ogólnej satysfakcji z jazdy, to nie rzucenie hasła "wrzucaj".

Radka znam i traktuję jako przyjaciela......nie poprę żadnego pomysłu, który zakończyć mógłby się jego rozczarowaniem.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Dzisiaj kolega do mnie dzwonił w tej kwestii. Był u niego dziś kumpel, który miał nie jedno E21. Miał M30 w e21, mial wkładać V8. Największym problemem jest zawias przód. Jakie wahacze by nie były, rozjeżdżają się pod tą wagą. Auto byłoby dobre na tor, na szpan, nie na codzień. Wahacze leciałyby jeden za drugim.

Wynika to chyba z jego konstrukcji...
Obrazek

i z tego że E21 ma JEDEN wahacz, do którego jest stabilizator.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 20:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
puz napisał(a):
łomatko


czytam czytam i nie wierze.

Robert straszny oportunista z Ciebie.


oportunista ? :rotfl:

Cytuj:
Oportunista - osoba postępująca adekwatnie do zaistniałej sytuacji, warunków (często politycznych lub społecznych), mająca na celu odniesienie pewnych korzyści; osoba bez zasad, naginająca się do panujących okoliczności dla własnego zysku.


chyba bardziej pasowałby SCEPTYK.

A wracajac do tematu- pomysł ciekawy, zycze powodzenia w realizacji. Jednak do E21 wybrałbym raczej zdrowe M60 niz M62 ze wzgledu na duzo nizsza temperature pracy tego silnika, co przy ograniczonej przestrzeni nie bedzie bez znaczenia.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
faktycznie

malkontent - człowiek niezadowolony ze wszystkiego, we wszystkim doszukujący się wad, niedostatków, ujemnych stron.


pozdrawiam :rotfl:


taki tez mam Kocie

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 21:50 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
malkontent - człowiek niezadowolony ze wszystkiego, we wszystkim doszukujący się wad, niedostatków, ujemnych stron.


Oooooo.....już lepiej :hyhy:

......bynajmniej ostatnimi czasy :P

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2008, 21:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
puz a masz moze jakies 4.6 albo 4.8 ? :hyhy:

moze wymienie sobie serduszko w moim familienwagenie :D

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 07:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 20
Lokalizacja: okolice Torunia
w tej chwili nie, czasem sie trafiaja konkretna deklarcja i szukamy najlepiej dzown 502275861


pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL