Vermilion napisał(a):
renoraines napisał(a):
Wszystko zalezy od przyjętych kryteriów. Biorąc pod uwagę moc, doładowanie, naped 4x4, nadwozie, to można golfa R porównywac z audi S3, a lancera evo z WRX STI sedan.
Nadwozie nie ma znaczenia, liczy sie podobna moc, cena, rodzaj napedu i klasa samochodu.
Golf R i S3 to slabi konkurencji dla siebie, bo sa to w zasadzie rozne inkarnacje tego samego, dlatego warto porownac je z EVO X (albo Lancer Ralliart jezeli ma byc troche taniej) i STi.
Nadwozie ma znaczenie, bo ktoś, kto szuka hatchbacka nie kupi coupe czy sedana itd itp to raz. Po drugie jak sam napisales
Vermilion napisał(a):
Konkrunet dla Golfa R? EVO X, Impreza STi, Audi S3.
4 cylindrowy golf R jest konkurencja dla 4 cylindrowego S3, podobnie jak np polo gti jest także konkurencją dla ibizy cupry czy fabii RS.
Vermilion napisał(a):
renoraines napisał(a):
Biorąc pod uwage nadwozie i zbliżona moc, można porownywac golfa R z 130i, a genesis z 135i.
130i nie ma godnego konkurenta, to unikat w kategorii hothatchy, nie istnieje na swiecie drugi tego typu samochod z 6 cylindrowych silnikiem i napedem na tylna os, takze ciezko go jednoznacznie porownywac w klasie w ktorej dominuja 4-cylindrowe FWD.
Pogubiłeś się, logika nie jest Twoja mocna stroną. Wyzej porównujesz przy podobnych nadwoziach R6 135i ( na tył) do R4 audi TT S ( 4x4)
Vermilion napisał(a):
szukacie konkurenta dla 135i o podobnej cenie? Prosze, jest nim Genesis Coupe 3.8 albo Audi TT-S.
a poniżej już nie pasuje porównanie przy podobnych nadwoziach R6 130i (na tył) do R4 golfa R ( 4x4)

.
A propos ,,unikatowych’’ silników, audi TT RS ma doładowane R5 i co? I nic, bo taki kierunek obrało audi.