BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 00:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
stones1 napisał(a):
Frank dodaje że testy były bez żadnych kagańców, z tego samego testu:

Carrera gt -334 km/h
Murcielago- 330 km/h
Porsche turbo 997 480ps - 310km/h
Ferrari Maranello 485 ps - 306 km/h



ogranicznik przy 309 km/h ? :niepewny:


czy ta M6 miala M Driver Package przeprogramowany ECU w ramach gwarancji? czyli zdjety pierwszy ogranicznik? bo jezeli nie to juz nie byla na gwarancji , bmw w obawie o swoich klientow tak wlasnie zrobilo, chodzi o to ze musza byc inne opony ktore wytrzymuja takie wysokie predkosci to jest wymagane jak ktos robi ECU aby auto bylo zupelnie bez drugiego ogranicznika np u Hartge,AC Schnitzer czy innej firmy.
Przy zdjetym pierwszym ograniczniku w BMW jest inna nalepka z wartosciami cisnien, sa wyzsze wartosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 00:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: zach-pom
stones1 napisał(a):
elebele, w traktorach nie montują v12.


jak to nie http://pl.youtube.com/watch?v=BrbJVIJ8gTM :rotfl:

_________________
Obrazek
Oto moja czarnulka , [you] zobacz i ocen mini sesja z glebÂą i 18' str.6
e46 320Ci
e30 kiler 3xx


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 00:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
A, do testow na Nardo Michelin dostarcza najlepsze opony jakie sa, a auta musza byc bez zadnych blokad.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 08:47 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
stones1 napisał(a):
A, do testow na Nardo Michelin dostarcza najlepsze opony jakie sa, a auta musza byc bez zadnych blokad.


no i tak jak mowilem , to M6 mialo zdjety tylko pierwszy ogranicznik z opcji M drive package,ale i tak byla z druga blokada
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... ight=Nardo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 09:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
http://www.youtube.com/watch?v=G8Vxgm3UkXg



http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/ ... 978-2.html

" Specjaliści z firmy Michelin sprawdzają stan opon i „pompują je podwyższonym ciśnieniem”, odpowiednim dla prędkości powyżej 300 km/h. "

"Dla odmiany, BMW M6 ma niewiele do stracenia. Jego silnik V10 standardowo jest ograniczony elektronicznie do 250 km/h. Jedynie w Nardo ekipa M-GmbH może się czuć nieskrępowana. Jednak pierwsza jazda przynosi otrzeźwienie. Wyraźnie wolniej oraz bez specjalnych efektów akustycznych M6 na tle konkurencji wypada mało efektownie - 294 km/h. Dla pięciolitrowej maszyny jest po prostu za gorąco. Godzinę później, przy temperaturze niższej o cztery stopnie, M6 jednak jeszcze raz wyjeżdża na tor. Przy 8100 obr/min, na pełnym gazie, siedząc w ultra komfortowym sportowym fotelu, kierowca wpisuje się do klubu 300-kilometrowców. Dokładnie rzecz biorąc osiąga 309 km/h, co zasługuje na najwyższe uznanie. Konkurencyjne Audi ze swoim R8 nie zdecydowało się wziąć udziału w próbach."


Panowie z M nie wiedzieli o ograniczniku ?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 11:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
stones1 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=G8Vxgm3UkXg



http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/ ... 978-2.html

" Specjaliści z firmy Michelin sprawdzają stan opon i „pompują je podwyższonym ciśnieniem”, odpowiednim dla prędkości powyżej 300 km/h. "

"Dla odmiany, BMW M6 ma niewiele do stracenia. Jego silnik V10 standardowo jest ograniczony elektronicznie do 250 km/h. Jedynie w Nardo ekipa M-GmbH może się czuć nieskrępowana. Jednak pierwsza jazda przynosi otrzeźwienie. Wyraźnie wolniej oraz bez specjalnych efektów akustycznych M6 na tle konkurencji wypada mało efektownie - 294 km/h. Dla pięciolitrowej maszyny jest po prostu za gorąco. Godzinę później, przy temperaturze niższej o cztery stopnie, M6 jednak jeszcze raz wyjeżdża na tor. Przy 8100 obr/min, na pełnym gazie, siedząc w ultra komfortowym sportowym fotelu, kierowca wpisuje się do klubu 300-kilometrowców. Dokładnie rzecz biorąc osiąga 309 km/h, co zasługuje na najwyższe uznanie. Konkurencyjne Audi ze swoim R8 nie zdecydowało się wziąć udziału w próbach."


Panowie z M nie wiedzieli o ograniczniku ?


http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=0
niemieckiego bardzo dobrze nie znam ale jak pisza na m5board.com http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... ight=Nardo na tym video jest wyraznie powiedziane ze 305km/h a to jest drugi ogranicznik (With factory 305 km/h limiter), w Polsce tez mozna sobie to zamowic w salonie BMW jako wyposazenie(koszt ok. 2500euro) bo standardowo ograniczone sa do 250km/h, dokladnie tak jak w tym przytoczonym na gorze teksie.
BMW nie podejmuje sie oficjalnie zdejmowania drugiego ogranicznika,to juz tylko jest mozliwe w firmach zewnetrznych. To samo bylo przy M5 E39 , czy BMW oferowalo oficjalnie zdjecie tego ogranicznika? nie , trzeba bylo to robic u firm zewnetrznych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 11:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
pojechało 309 km/h więc ogranicznika nie było. Zwróć uwagę ze w tym samym teście pędzili niektorymi autami ponad 360 km/h więc chyba sie w ograniczniki nie bawią. M6 wazy 1785 kg,a Gallardo, F430, Turbo po 300kg mniej i przy podobnych mocach maja vmax 310-316 km/h. Więc ile jak nie 309 km/h ma M6 pojechać? 362 km/h jak Brabus Rocket?? :oczami:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 11:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
stones1 napisał(a):
pojechało 309 km/h więc ogranicznika nie było. Zwróć uwagę ze w tym samym teście pędzili niektorymi autami ponad 360 km/h więc chyba sie w ograniczniki nie bawią. M6 wazy 1785 kg,a Gallardo, F430, Turbo po 300kg mniej i przy podobnych mocach maja vmax 310-316 km/h. Więc ile jak nie 309 km/h ma M6 pojechać? 362 km/h jak Brabus Rocket?? :oczami:



Alpina B6 na Nardo w 2006 zrobila 317km/h przy swoim V8 500KM
M5/M6 ze zdjetym limiterem u Hartge jada 320km/h
w video mowia o 305km/h, a to jest speed limiter ,po co gdybac, nie mam wiecej pytan


Ostatnio edytowano 15 stycznia 2008, 11:47 przez A, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 11:47 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
309 km/h w tescie i koniec, tak pisze AMS.


p.s.

Alpina ma 700Nm , nie 520 Nm.


zaznacze jeszcze tylko że nie twierdze absolutnie ze jakiekolwiek M nie jest baaaardzo szybkie.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 11:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
stones1 napisał(a):
309 km/h w tescie i koniec, tak pisze AMS.


p.s.

Alpina ma 700Nm , nie 520 Nm.


zaznacze jeszcze tylko że nie twierdze absolutnie ze jakiekolwiek M nie jest baaaardzo szybkie.


tu juz nie chodzi czy szybie czy wolne, tylko w prezentacji video jest mowa o 305km/h
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... ight=Nardo
Nardo topspeedtest 2007: M6 = 309km/h [With factory 305 km/h limiter]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 12:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
"Nardo topspeedtest 2007: M6 = 309km/h [With factory 305 km/h limiter]" dla mnie to mowi duzo http://www.autoclips.net/video/play/6463 tutaj jest orginalny film niestety po niemiecku jesli ktos sie zna to niech poslucha dokladnie przy prezentacji M6 bo moim zdaniem byla tam mowa o ograniczniku. a na stronie Auto Motor Sportu to tylko interpretacja testu napisana przez jakiegos polskiego dziennikarza.
PS. Mój faworyt G-Power G6 z silnikiem 5.2 kompresor 550KM (przy 5750obr) i 750Nm (4280obr) osiaga 332Km/h (bezczelnie przepisane z BMW-Trends)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
MAJSU_WuWuA napisał(a):
elebele napisał(a):
Ja kupując auto za taka cene [nie znam jej dokaldnie bo nie chce mi sie szukac] chcialbym w weekendowy poranek uslyszec odglos pieknego dzieku dochodzacego z benzynowego duzego silnika a nie traktorowego klekotu...


Kolejny znawca teoretyk...


ale z Ciebie złośliwiec, kleklekle. to tak jak bym rano wsiadł do M5 z klekotem pod maską, porostu nam to nie pasuje i tyle. nie zgadzasz się z tym i masz do tego prawo, a my mamy prawo do tego by uważać że auta tej klasy nie powinny jeździć na gnojówce.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
kaden napisał(a):
to tak jak bym rano wsiadł do M5 z klekotem pod maską


wczoraj na Discovery ogladalem odcinek "Fifth Gear" w ktorym m.in testowano E60 M5, i na co zwrocono uwage to sposob pracy silnika po porannym odpaleniu. Silnik klekotal jak stary diesel przez kilka minut.Auto nowe a warunki to wiosna na południu Francji :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
Kornelio, też to słyszałem na kilku filmikach, a w sumie to jest i nawet więcej aut benzynowych które tak pracują zaraz po uruchomieniu ale mi akurat chodzi o fakt, że dyszel w ///M albo Abrth-cie by mi porostu nie pasował.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
kaden napisał(a):
MAJSU_WuWuA napisał(a):
elebele napisał(a):
Ja kupując auto za taka cene [nie znam jej dokaldnie bo nie chce mi sie szukac] chcialbym w weekendowy poranek uslyszec odglos pieknego dzieku dochodzacego z benzynowego duzego silnika a nie traktorowego klekotu...


Kolejny znawca teoretyk...


ale z Ciebie złośliwiec, kleklekle. to tak jak bym rano wsiadł do M5 z klekotem pod maską, porostu nam to nie pasuje i tyle. nie zgadzasz się z tym i masz do tego prawo, a my mamy prawo do tego by uważać że auta tej klasy nie powinny jeździć na gnojówce.


Złośliwiec swoją drogą :] Ale ja swoje wnioski wyciągam z praktyki a nie głoszę jakieś zasłyszane bujdy... Miałem C-Klasę 270 CDI 2003r i jakoś nie robiła kleklekle :zdziwko: ani rano ani wieczorem... Więc nie wydaje mi się żeby topowa jednosta diesla na świecie, czyli to V12 z Audi klekotało. Widać że nie miałeś nigdy NOWOCZESNEGO samochodu z silnikiem diesla tylko pamiętasz jakieś Mercedesy beczki z lat 80tych.

Jak dotąd nie wynaleziono jeszcze samochodu jeżdżącego na gnojówkę więc nie macie się czego obawiać chłopaki ;) A jeżeli masz tu na myśli ropę to sprawdź sobie np w wiipedii z czego się robo benzynę ale najpierw zadaj sobie uczciwie pytanie czy zniesiesz tą prawdę, bo czuję że będzie dla ciebie okrutna :)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
A, linki do filmików nie działają.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
MAJSU_WuWuA, no złośliwiec "pełną gębą" :) wiki to dla mnie żadne źródło wiedzy. jak chcesz się spierać to poczytaj sobie o procesie rafinacji benzyny o oraz oleju napędowego. benzyne robi się troszkę innaczej nie twierdzę zę fajniej czy coś ale sam proces jest odrobinę szlachetniejszy, kiedyś benzynę można było kupić tylko w aptece, hehe. dobra nie o tym jest temat MAJSU_WuWuA, kończymy OT. nie wiem czemu zakładasz, że jestem głuchy, a w latach 80 nie byłem :D

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mam nadzieje ze nie dojdzie tu do wojny diesel vs benzyna prowadzonej na wyzwiska :oczami:

:cwaniak:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
stones1, ja tez mam taką nadzieję.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2008, 13:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Więc obejrzałem sobie teścik z NARDO, oto wyniki:

Wynik nocnych testów V-Max:

Ruf RT 12 - 361 km/h
McLaren SLR 722 - 328 km/h
Porsche GT 3 - 316 km/h
Lamborghini Gallardo SL - 314 km/h
Corvette Z06 - 314 km/h
BMW M6 - 309 km/h

Pomiary przyśpieszeń robione w dzień:

100km/h 200km/h 300km/h
Ruf RT 12 3,6 10,3 27,6
McLaren SLR 722 3,8 11,1 35,8
Porsche GT 3 3,7 12,8 49,9
Lamborghini Gallardo SL 4,3 13,9 47,5
Corvette Z06 4,0 11,9 57,9
BMW M6 4,2 13,2 51,1


W calutkim teście nie ma ani jednego słowa o jakimkolwiek kagańcu założonym w M6.


Ostatnio edytowano 15 stycznia 2008, 13:54 przez Kornelio, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 109 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL