stones1 napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=G8Vxgm3UkXg
http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/ ... 978-2.html" Specjaliści z firmy Michelin sprawdzają stan opon i „pompują je podwyższonym ciśnieniem”, odpowiednim dla prędkości powyżej 300 km/h. "
"Dla odmiany, BMW M6 ma niewiele do stracenia. Jego silnik V10 standardowo jest ograniczony elektronicznie do 250 km/h. Jedynie w Nardo ekipa M-GmbH może się czuć nieskrępowana. Jednak pierwsza jazda przynosi otrzeźwienie. Wyraźnie wolniej oraz bez specjalnych efektów akustycznych M6 na tle konkurencji wypada mało efektownie - 294 km/h. Dla pięciolitrowej maszyny jest po prostu za gorąco. Godzinę później, przy temperaturze niższej o cztery stopnie, M6 jednak jeszcze raz wyjeżdża na tor. Przy 8100 obr/min, na pełnym gazie, siedząc w ultra komfortowym sportowym fotelu, kierowca wpisuje się do klubu 300-kilometrowców. Dokładnie rzecz biorąc osiąga 309 km/h, co zasługuje na najwyższe uznanie. Konkurencyjne Audi ze swoim R8 nie zdecydowało się wziąć udziału w próbach."
Panowie z M nie wiedzieli o ograniczniku ?
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=0
niemieckiego bardzo dobrze nie znam ale jak pisza na m5board.com
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... ight=Nardo na tym video jest wyraznie powiedziane ze 305km/h a to jest drugi ogranicznik (With factory 305 km/h limiter), w Polsce tez mozna sobie to zamowic w salonie BMW jako wyposazenie(koszt ok. 2500euro) bo standardowo ograniczone sa do 250km/h, dokladnie tak jak w tym przytoczonym na gorze teksie.
BMW nie podejmuje sie oficjalnie zdejmowania drugiego ogranicznika,to juz tylko jest mozliwe w firmach zewnetrznych. To samo bylo przy M5 E39 , czy BMW oferowalo oficjalnie zdjecie tego ogranicznika? nie , trzeba bylo to robic u firm zewnetrznych.