BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 15:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
stones... brniesz i chyba nadal nie wiesz o co w tym wszystkim chodzi...

A sprawa jest prosta. Auto - maczuga proste jak drut i z technologią z epoki wynalezienia koła ma dotrzeć do pierwotnych instynktów u ludzi. Ma budzić emocje, wprowadzać zamęt, zamieszanie, budzić grozę. Ma mieć duszę. O to chodzi we współczesnych pony cars.

Ja wiem, że Mercedes CL jest bardzo fajny i w ogóle boski. Ale to perfekcyjna maszyna, do której wsiada się w garniturze. W środku klubowa atmosfera, gentlemeni, nastrojowa muzyka, kocyk i cygara.

Amerykaniec to cham, w tylnym tłumiku ma perfekcję i dokładność, jest swojski, jest młodociany, jest buntownikiem za małą kasę dla nastolatków i dużych małych chłopców.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 15:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kubenzy, taki jak piszesz moze byc moim zdaniem Viper, ale nie Mustang bo zwyczajnie brakuje mu mocy. Moje zdanie jest takie, Viper jest taki jak mówisz, a Mustang czy Camaro udaje że taki jest.

Porównywać z CLem ich nie chce bo to bezsensu.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 15:42 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Mustang nie jest oferowany tylko w jednej wersji silnikowej. Niedługo wejdzie nowa, kolejna "limited", ale jak wiemy - w przypadku Mustanga takie "limited" wypuszczaja corocznie, o mocy 540 KM i z dopracowanym do perfekcji układzie jezdnym. Kierowcy testowi już to dorwali w swoje ręce i twierdzą, że to naprawdę skręca (wyczytałem gdzieś tam ostatnio).

Poza tym i tak wolę Challengera SRT-8...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 15:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kubenzy, nawet wersje Shelby mają sztywną oś z tyłu, naprawde przy mocnej tylnonapędówce to jest chore :przestraszony:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 15:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
stones1 napisał(a):
naprawde przy mocnej tylnonapędówce to jest chore


To jest tak samo logiczne jak produkcja BMW M1, tylko że w tym przypadku - komercyjny strzał w 10. Poza tym - nie aż tak chore, bo sama frajda.

Lecz jeśli chodzi o nowego Shelby GT500KR doszły takie bajery jak polepszona aerodynamika, idealne rozłożenie masy (no, prawie idealne, bo idealnie idealne to mają w BMW), zmodyfikowane zawieszenie (mocniejsze i lżejsze) oraz układ stabilizacji toru jazdy. Więc aż tak źle to chyba nie jest.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 17:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
ale tylnia oś zostaje ta sama ... ale kogo to obchodzi ... i w koło Macieju ... zamknijcie ten temat ... nic dalsze posty nie w niosą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 18:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Cytuj:

Mustang nie jest oferowany tylko w jednej wersji silnikowej. Niedługo wejdzie nowa, kolejna "limited", ale jak wiemy - w przypadku Mustanga takie "limited" wypuszczaja corocznie, o mocy 540 KM i z dopracowanym do perfekcji układzie jezdnym. Kierowcy testowi już to dorwali w swoje ręce i twierdzą, że to naprawdę skręca (wyczytałem gdzieś tam ostatnio).

Poza tym i tak wolę Challengera SRT-8...


Doskonałym przykładem jest tutaj wyczynowa wersja Vipera(zapomniałem jak się nazywa)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 18:03 
the_bambus napisał(a):
Doskonałym przykładem jest tutaj wyczynowa wersja Vipera(zapomniałem jak się nazywa)


srt-10


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 18:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
83 tysiące dolców. Jak na amerykana tanie nie jest. Ale to auto pokroju porsche carrery GT.
http://www.rsportscars.com/dodge/2008-dodge-viper-srt10/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 18:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Przemek napisał(a):
i w koło Macieju


No Przemek, nie pozwalaj sobie za bardzo bo ktoś gotów się obrazić :rotfl:

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 22:03 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
A ja powiem tak. Wiekszosc hiperluksusowych coupe z v12 pod maską nie budzi we mnie zbytnio emocji. A o wyżej wymienionych Corvette, Camaro , Challenger , Mustang czy zapewnie niedlugo nowym Firebirdzie serducho bije mi automatycznie szybciej. To samo pisalem o Mitsu EVO. Te auta budza emocje a to ze nie maja tego czy tamtego kompletnie mi zwisa :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 22:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: kostrzyn
jak dla mnie może mieć do setki 20 sekund ... palić milion pińcet litrów ...ale ważne że ma amerykański bulgot V8 i tylny napęd .... po zatem nowe usa auta i tak mają coś w sobie coś więcej niż nowe bmw czy merol :) :zawstydzony:

_________________
byÂł COMPACT jest JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 22:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Viper i Corvette jak najbardziej :] , Mustang i inne plastiki nie moim zdaniem.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 00:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kornelio napisał(a):
A ja powiem tak. Wiekszosc hiperluksusowych coupe z v12 pod maską nie budzi we mnie zbytnio emocji.


a hiperluksusowe sedany z V12 pod maską ?

Stones, widzisz tak to jest- na forum jak w zyciu. Jesli tylko zaczynasz mowic/pisac cos wbrew głosowi LUDU pracujacego ( niekoniecznie w stolicy, trawestując Gomułkę ) to od razu zostaniesz zakrzyczany,ze bzdury piszesz. Tak juz jest.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 00:32 
Frank napisał(a):
a hiperluksusowe sedany z V12 pod maską ?


albo combi?

Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 07:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Panowie trzeba zrozumiec troche pojęcia Mustang to nie jest "Muscle car" z definicji amerykanie wymyslili takie sprytne okreslenie jak "Pony car" czyli auto wygladajace i dajace te same emocje wizualno-dzwiekowe co Muscle ale za mniejsze pieniadze a co sie z tym wiąze z slabszymi silnikami i gorszymi rozwiazaniami technicznymi. ale to auto nie ma pokonywac rekordow okrazen czy osiagac 3s do 100km/h ma wygladac! i wyglada lepiej niz wiekszosc europejskich pudelek. i spelnia swoje zadanie bo na bank wiecej ludzi zwroci uwage na takiego Mustanga niz np na CL. a jesli komus brakuje mocy-osigow kupuje Vette albo Vipera :ok: PROSTE

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 10:01 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Dla mnie "Muscle car" czy "Pony car" nigdy nie będzie lepsze od BMW :D

http://uk.youtube.com/watch?v=kTYiEkQYhWY

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 10:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Santino napisał(a):
Panowie trzeba zrozumiec troche pojęcia Mustang to nie jest "Muscle car" z definicji amerykanie wymyslili takie sprytne okreslenie jak "Pony car" czyli auto wygladajace i dajace te same emocje wizualno-dzwiekowe co Muscle ale za mniejsze pieniadze a co sie z tym wiąze z slabszymi silnikami i gorszymi rozwiazaniami technicznymi. ale to auto nie ma pokonywac rekordow okrazen czy osiagac 3s do 100km/h ma wygladac! i wyglada lepiej niz wiekszosc europejskich pudelek. i spelnia swoje zadanie bo na bank wiecej ludzi zwroci uwage na takiego Mustanga niz np na CL. a jesli komus brakuje mocy-osigow kupuje Vette albo Vipera :ok: PROSTE



to właśnie nazywa się amerykańska tandeta :]

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 12:07 
Mam przed sobą najnowszy numer TOP GEAR i jest wzmianka o tym najnowszym Mustangu GT 500KR. Podobno ten model rzeczywiście ma skręcać dzięki:

-idealny balans samochodu
-dopracowana aerodynamika (nie wiem jak auto które tak wygląda może w ogóle być aerodynamiczne, ale ok)
-zmodyfikowane zawieszenie, solidniejsze i lżejsze niż w normalnym GT500

A najlepsze jest to że niby Shelby, 540 KM, spojlery, duże felgi, V8, a nie ma nawet automatycznej klimy :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
hardsql, ale spojrz na jego tylne zawieszenie :szok:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL