BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 20:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 15:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
bialy napisał(a):
W reichu złożono w tym roku ponad 25tyś zamówień na logany więc nie tylko rumunia


to pewnie Rumuni mieszkajacy w Niemczech... :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 17:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Około 2300 Loganów w Polsce się sprzedało w 2008 roku (dając całkowitą liczbę 8105 nowych Dacii do końca 2008 roku).
Na tle wyników Opla, Forda, Fiata czy Hondy to cieniutko ale i tak lepiej niż Subaru, AR czy Mazda.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 18:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
Yugo:

Obrazek

AMC Pacer:

Obrazek

Citroen SM:

Obrazek

AMC Gremlin:

Obrazek

Peel:

Obrazek


Polonez Atu Plus:

Obrazek

Dlaczego ostatni Polonez? Próbowali przeciągnąć jego stagnację, podczas gdy auto w ostatnich latach produkcji było strasznie przestarzałe. Konstrukcja, która nie przenosiła obciążeń przy uderzeniu, generalnie archaizm. Na "niekorzyść" Poloneza działa też fakt, że w Polsce mamy sporo inżynierów, którzy daliby radę stworzyć ciekawe Polskie auto, gdyby tylko dać im fundusze na badania.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 19:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Dla m,nie najwiekszy niewypał i w ogóle pomyłka konstruktorów-pewnie po pijaku go wymyślili- to Fiat Multipla.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 19:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
El-Tomaso, jest już na 1 stronie ;)

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 20:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 798
Pod koniec lat 50-tych Ford postanowił stworzyć odrębną markę będącą konkurencją dla luksusowych modeli produkowanych przez General Motors.
Nowe samochody postanowiono nazwać imieniem syna samego Henry Forda - Edsela. Na opracowanie nowej stylistyki i ogólnokrajową, szeroko zakrojoną kampanię reklamową wydano miliony dolarów. Dodajmy że miały one w latach 50-tych inną, niż dziś wartość. Pierwszego Edsela zaprezentowano Amerykanom 4 września 1957. Nowe samochody postanowiono nazwać imieniem syna samego Henry Forda - Edsela. Na opracowanie nowej stylistyki i ogólnokrajową, szeroko zakrojoną kampanię reklamową wydano miliony dolarów. Dodajmy że miały one w latach 50-tych inną, niż dziś wartość. Pierwszego Edsela zaprezentowano Amerykanom 4 września 1957. Ford przedłużał agonię marki aż do 19 listopada 1959, kiedy w końcu postanowiono o wycofaniu jej z rynku. Straty były niewyobrażalnie wysokie i wyniosły w sumie ponad 350 milionów dolarów! O skali porażki niech świadczy fakt, że do dziś przykład Edsela uważany jest za największe fiasko w historii motoryzacji.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 20:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Skoro juz w temacie Forda to do niewypałów zaliczyłbym Couguara, który sukcesu Capri nie powtorzył.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
TomekB napisał(a):
Około 2300 Loganów w Polsce się sprzedało w 2008 roku (dając całkowitą liczbę 8105 nowych Dacii do końca 2008 roku).
Na tle wyników Opla, Forda, Fiata czy Hondy to cieniutko ale i tak lepiej niż Subaru, AR czy Mazda.


Tak tylko że Dacia ma tylko i wyłącznie Logana a np Opel Corse, Merive, Astre II i III, Vectre, Zafire itp. Należało by porównywać tylko jeden model danej marki :)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 21:12 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ooo, Edsel - klasyczny przypadek wielkiej wtopy :D
A wiecie, jaka była jedna z przyczyn fiaska tego auta? :hyhy:
Atrapa chłodnicy budziła u dość purytańskiego wówczas społeczeństwa USA skojarzenia z... waginą.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 21:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1046
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: g30
Kod silnika: b58
Garaż: Jest x5 g05, x3 g45 bylo x3 g01, 5 g31, 5 g30,3 e46
ja do niewypałów doliczyłbym np montowanie szyb na korbę w aucie które kosztowało jako nowe blisko 40 tys euro (patrz moje e46 :zawstydzony: ) Co to za oszczędność?


a jeżeli klasyfikować auta jako niewypały to zaliczyłbym tutaj jeszcze nissana primerę. Paskudne w środku i na zewnątrz szczególnie hatchback.

_________________
Oceń moje bmw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 23:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
dla mnie największa porażka BMW to E46 compact - jak pierwszy raz zobaczyłem te auto to myślałem, że jest po jakimś agro tuningu tylnych i przednich lamp :O

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 09:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Zakładajacemu temat Przemkowi chodzilo aby porozmawiac o autach ktore z pewnych przyczyn okazaly sie niewypalami, czyli nie osiagnely sukcesu rynkowego gdyz byly np. zbyt drogie, zbyt brzydkie, za malo prestizowe itp. To nie jest temat o autach ktore nam sie nie podobaja, stad tez obecnosc tu Nissana Primery czy tez e46 compact uwazam za chybioną, oba modele (primera od niemal 20 lat) sprzedaja sie swietnie i sporo widac ich na ulicach, nie slychac tez specjalnie niepochlebych opinii uzytkownikow. Podobnie Logan jest raczej sukcesem rynkowym grupy Renault, widac tego pelno nie tylko na drogach Europy Wschodniej, ale i w Niemczech, Francji czy Wloszech, niska cena zrobila swoje pomimo zle kojarzacej sie marki Dacia.
W temacie chodzi raczej o np. Opla Signum - mimo sporych nakladow poniesionych na wskrzeszenie legendy Senatora pozostal tylko drogą Vectrą i sprzedawał sie slabiutko, o wspomnianego Phaetona - w tej klasie mimo doskonalosci auta ludzie nie chcieli jezdzic volkswagenem czy tez innego vw - Foxa, slabiutko sprzedajacego sie z powodu kontrowersyjnego ksztaltu i wysokiej ceny, sprzedaje sie gorzej niz nawet vw lupo. ktory polegl w bratobojczej walce z vw polo, docelowa grupa klientow wolala wybrac wiekszy model za podobne pieniadze.

A do avantime'a dodalbym jeszcze inne dziwadlo z tamtego okresu - velsatisa, oba modele zreszta bardzo usterkowe. Ksztalty rzeczywiscie kontrowersyjne, ale moga sie podobac. Idac dalej po autach francuskich - peugeot 1007 z ciekawym rozwiazaniem przesuwnych drzwi bocznych okazał się klapą (zbyt drogi?zbyt brzydki?).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 09:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1398
Lokalizacja: Rheinland-Pfalz
Moje BMW: Individual
Kod silnika: 2.5 VTEC
E36 napewno niewypalem nie byl, wrecz przeciwnie. A w niemieckiej prasie bylo mniej glosow krytycznych na temat lamp za szybka czy deski niz na temat masywnego tylu. Ale jednak przyjal sie swietnie.
Ale E46 Compact jednak nim byl, sprzedawal sie znacznie gorzej niz konkurencja i dlatego tak szybko zniknal z palety.
I nie ma to nic wspolnego ze mi sie nie podoba, bo E36 Compact tez nie, ale niewypalem nie byl.

_________________
325i Coupe E36 lila metallic
323Ci Coupe E46 estorilblau metallic
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 09:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
Bo ja wiem? Compacty zawsze sprzedawaly sie gorzej niz klasyczne limo. To ze e46 widac mniej to nie znaczy ze okazal sie klapą. Fakt ze ze stylistyką przesadzili, jest jakaś idiotycznie slodko koreańska, można było wziąć przód z e46 a na tył dać klasyczne lampy podobne do np. Z3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 09:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Kobiety wyglądają w tym fajnie, moja chce takiego i pewnie jej kupie za jakiś czas.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 11:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PoznaĂą
BMW 1 to jest niewypał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 13:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Capone napisał(a):
BMW 1 to jest niewypał


Bo Ci się nie podoba?
Przeczytaj wyżej el Presidente, fajnie wyłumaczył o co chodzi z nie wypałami.
Seria 1 dobrze się sprzedaje w Niemczech, a jakby była niewypałem nie robili by 3d, coupe i cabrio wersji.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 15:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Capone napisał(a):
BMW 1 to jest niewypał


Samochód, który jest w swojej klasie w czołówce rankingów dot. niezawodności i bezpieczeństwa, do tego jeździ ich całkiem sporo nazywasz niewypałem? Wyjdź.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 21:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
Obrazek
To jak i jego pierwsza generacja to niewypały choc to w sumie dobre auta.Nowa jezdziłem i powiem szczerze jest udanym autem.A pierwsza Croma miała rewelacyjnego Diesla przodka dzisiejszych JTD wczesniej niz VAG z TDI ale nie wyszło.Znam osobiscie zadowolonych uzytkowników pierwszej generacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 kwietnia 2009, 23:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2410
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39 530dAt
Kod silnika: M57
maaaad napisał(a):
Atrapa chłodnicy budziła u dość purytańskiego wówczas społeczeństwa USA skojarzenia z... waginą.


pussy magnet?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL