Podrzuc adres na PW, to zasponsoruje ci lekture do poduszki
abys mogl nadrobic braki
Po pierwsze masz kompleksy z nadwoziami zaczynajac od
Vermilion napisał(a):
4 drzwiowe coupe
Po drugie logika nie jest Twoja mocna stroną, bo sam sobie przeczysz, o czym wspomniałem na stronie 3.
Po trzecie także matematyka sprawia Tobie trudności, bo nie potrafisz porównywać liczb
Vermilion napisał(a):
problem polega na tym, ze C Coupe jest krotsze od E92 i tym samym staje sie konkurentem dla E82.
przypomnę:
renoraines napisał(a):
Długosć i rozstaw osi na który zwracasz uwagę: E92 -------długośc 4612 mm, rozstaw osi – 2760 mm, C Coupe --długość 4590 mm, rozstaw osi – 2760 mm, Różnica w długości 22 mm/ 2,2 cm czyli tyle co nic. Rozstaw osi ten sam.
Dla porównania 1er coupe długość - 4360mm, rozstaw osi -2660 mm.
Jesli nie potrafisz sam, to być może przy pomocy osób trzecich, ale nie marketingowców , potrenujesz czytanie ze zrozumieniem w ojczystym jezyku. Zamiast pisać laboraty z farmazonami i cytatami z autoswiatu, autokraty i autobilda, nauczysz się wyrażac się precyzyjnie. Mniej marketingu, a wiecej realizmu.
_________________ Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię. Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL
Podobnie 116i (1600) ma ten sam silnik co peugeot/citroen 1600.
renoraines napisał(a):
Nie zgodze się, Mini należy do BMW Group, która to wspólpracuje z PSA. Wolnossące silniki 1.6 są te same, a to nie jest przypadek, że w 116i, mini, peugeocie moc i moment uzyskiwane są przy tych samych obrotach 122KM/6000, 160NM/4250. Kolejny element współpracy to doładowany silnik 1.6 montowawny w Mini, Peugeocie i Citroenie.
i to podsumowuje Twoja wiedze na temat motoryzacji
Mniej marketingowych farmazonow? A sam lykasz marketingowy farmazon jakoby C207 (oparte na W204) bylo konkurentem dla 6er jak mlody pelikan
Antena do CB juz zamontowana?
Szkoda, ze nie chcesz ksiazki, bylaby idealna na Dzien Dziecka
Podobnie 116i (1600) ma ten sam silnik co peugeot/citroen 1600.
renoraines napisał(a):
Nie zgodze się, Mini należy do BMW Group, która to wspólpracuje z PSA. Wolnossące silniki 1.6 są te same, a to nie jest przypadek, że w 116i, mini, peugeocie moc i moment uzyskiwane są przy tych samych obrotach 122KM/6000, 160NM/4250. Kolejny element współpracy to doładowany silnik 1.6 montowawny w Mini, Peugeocie i Citroenie.
i to podsumowuje Twoja wiedze na temat motoryzacji
Mniej marketingowych farmazonow? A sam lykasz marketingowy farmazon jakoby C207 (oparte na W204) bylo konkurentem dla 6er jak mlody pelikan
Antena do CB juz zamontowana?
Szkoda, ze nie chcesz ksiazki, bylaby idealna na Dzien Dziecka
Ksiażke otrzymałeś na Dzien Dziecka, obrazki obejrzałeś, a ponieważ czytać ze zrozumieniem nie umiesz, to chcesz się ksiazki pozbyć . Powtórze jak wyżej, nadrób braki w edukacji humanistycznej, ścisłej, także mowiac ogolnie motoryzacyjnej wtedy będziesz wyrażał się precyzyjnie, umiał porównywac liczby oraz nazywać nadwozia. Jeśli tego się nauczysz to być może nie będziesz pisal takich bzdur
Vermilion napisał(a):
problem polega na tym, ze C Coupe jest krotsze od E92 i tym samym staje sie konkurentem dla E82.
, (dokładne wymiary podałem wyzej ) czyli według Ciebie nowy mercedes cklase coupe jest konkurentem 1er coupe, a tym samym wedlug Ciebie mercedes c klase coupe C 63AMG jest konkurentem bmw 1 M coupe. C63 AMG coupe/sedan to konkurent M3 E92/E90.
Lubisz autobildy to masz prezent na Dzien Dziecka
To tyle, bo mnie już nudzisz.
_________________ Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię. Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL
Ksiażke otrzymałeś na Dzien Dziecka, obrazki obejrzałeś, a ponieważ czytać ze zrozumieniem nie umiesz, to chcesz się ksiazki pozbyć . Powtórze jak wyżej, nadrób braki w edukacji humanistycznej, ścisłej, także mowiac ogolnie motoryzacyjnej wtedy będziesz wyrażał się precyzyjnie, umiał porównywac liczby oraz nazywać nadwozia. Jeśli tego się nauczysz to być może nie będziesz pisal takich bzdur
Vermilion napisał(a):
problem polega na tym, ze C Coupe jest krotsze od E92 i tym samym staje sie konkurentem dla E82.
, (dokładne wymiary podałem wyzej ) czyli według Ciebie nowy mercedes cklase coupe jest konkurentem 1er coupe, a tym samym wedlug Ciebie mercedes c klase coupe C 63AMG jest konkurentem bmw 1 M coupe. C63 AMG coupe/sedan to konkurent M3 E92/E90.
O, brak komentarza co do Mini? Coz za rozczarowanie
Posty: 4442 Moje BMW: Infiniti Kod silnika: VQ37VHR
Odgrzewam...
Rozglądam się za nowym autem i wpadł mi do głowy lełon. Niestety na leonclub nie idzie się nic dowiedzieć bo pedały zamykają tematy. Czy ma/miał ktoś z Was jakąś wersje fr / cupra ? Oczywiście mowa o leonie 2 1p. Co sądzicie o tych silnikach 2.0 tfsi w frce - 200 koni , 2.0tfsi cupra 245 , 2.0 tdi fr 170 koni. Oczywiście 2.0 tdi od 2007/8 roku.
kumpel ma leona cupre 2 gen, wydech milteka, w niemcowni po założeniu wydechu shamowana na 280km, kilka razy nią jeździłem. Nie miałem za dużo do czynienia z autami o mocach rzędu ok 300km i więcej ale jak dla mnie bardzo przyjemnie jeździ (przynajmniej na wprost, po torze nią nie jeździłem), zawieszenie dość twarde, dobrze trzyma się drogi - dla niektórych będzie taczka, u kumpla felgi 19 - na nasze drogi czasami to masochizm. Kawał hebli, bardzo fajne kubełkowe fotele. Jak ktoś nie ma parcia na RWD to auto godne rozważenia. Silnik żre olej ale to chyba wszyscy wiedzą, wada pierścieni ale też nie ma co rozpaczać. Jak przystało, na jakby nie było dość mocne FWD - czasami problemy z trakcją. Poza tym materiały jak to w niemieckiej klasie golfa - ok, chociaż plastiki twarde (za podłokietnik z twardego chamskiego plastiku powybijałbym zęby temu, co go tam zamontował), panel od klimy to też raczej dobrej jakości ale twardy plastik, pokrętełka jak w mikrofalówce. Kubły super wyglądają i są wygodne ale skóra w 15 letnim e46 sprawia dużo lepsze wrażenie - ta z cupry jest jakby wyprasowana i naciągnięta ale niestety na czymś musieli oszczędzać. Nie każdemu też pasuje klaustrofobiczne wrażenie kabiny z tej generacji leona - z czarną skórą i sufitem w cuprze jest to jeszcze bardziej spotęgowane. czy warto? jak ktoś chce auto na codzien z pazurem to jest całkiem ok, silnik do dupowożenia w zupełności wystarczy a z wyprzedzaniem aut na trasie nie ma najmniejszego problemu, wnętrze może się podobać, na kilka rzeczy trzeba by nie zwracać uwagi i można żyć, auto dość sztywne i zwinne, z miltekiem jak na R4 przyjemnie warczy
Posty: 4442 Moje BMW: Infiniti Kod silnika: VQ37VHR
trollu, dzięki za info , tym co ja się zainteresowałem to ma silnik 2.0 tfsi 310 koni oznaczenie bwj - ten też tyle żłopie oleju ? Twarde zawieszenie mnie nie drażni , wolę jak jest twardziej , sam miałem weiteca w e46 qp Kolega ma Fr z kubłami od Cupry i bardzo fajne i dobrze trzymające fotele. Deska hmm coż wygląda jak klozetowa , ale może bym się przekonał do niej. Nie mam parcia na rwd więc mogę i fwd śmigać. Auto potrzebuje do jazdy do miasta.
te 310 km to po jakims programie czy jakas mocniejsza wersja cupry? Dokładnie nie siedzę w temacie ale dopiero po którymś roku (2014?) poprawili konstrukcję pierścieni i branie oliwy minęło. ogólnie dość łatwo idzie podnieść moc w tym aucie, najłatwiej IC z audi S3 (najgrubszy - cupra i golf mają mniejsze), program i z seryjnej cupry robi się 300+. Jak to jeździ w porównaniu z innymi autami nie wiem, kumpel jeździ jak emeryt a na "dzielni" są do wyboru golfy 1.6 albo GT-Ry
Posty: 4442 Moje BMW: Infiniti Kod silnika: VQ37VHR
trollu, podkręcona , program i coś tam jeszcze wrzucone jest. A co sądzisz o tej FR 2.0 tdi ? Z tego co się czytało na necie to ponoć 2.0 tdi to okropny kibel jest, tylko do którego roku ?
Z tego co się czytało na necie to ponoć 2.0 tdi to okropny kibel jest, tylko do którego roku ?
2.0 TDI PD / pompowtryskiwacze mają gorsze opinie niż CR / common rail. Dla porównania w passacie, bo mialem, CR od polowy 2008r i kluczowe jest oznaczenie. B.. to norma emisji spalin 4 i to PD, a C.. norma emisji spalin 5 i to CR.
_________________ Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię. Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL
Posty: 4442 Moje BMW: Infiniti Kod silnika: VQ37VHR
renoraines, ja vw w ogole nie ogarniam także mi to bardzo mało mówi Jedyne co znalazłem na tym zdymanym forum to że była jakaś akcja serwisowa na wtryski i ponoć je wymieniali za free. Coś jak z poduchami w e46
w 2.0 były jeszcze pompowtryski? ja czasami przesadzam ale z dieslami różowo nie jest, przynajmniej nie w tych kilku letnich i z nalotem kilkuset tys km. Kumpel spawa skrzynie do 1.9 i 2.0 tdi, konstruktorzy dali d... i rozlatują się dyfry, w innych dwumas wyciera pokrywę. Kilkanaście korpusów leżących pod ścianą z identyczną wyrwą mówi samo za siebie. A obudowa magnezowa, tego Wiesiek w stodole nie ogarnie Do tego wałki rozrządu z plasteliny w pierwszych latach produkcji 2.0 i jeszcze jakieś inne cuda, o których nawet nie pamiętam i nie mam zamiaru sobie przypominać ogólnie nie jestem przeciwnikiem diesla ale zawsze jakoś patrzę w stronę benzyny, nie znam dokładnie wszystkich przypadłości 2.0 tsi/tfsi ale poza tym braniem oleju nie stwarza chyba problemów i wg mnie jest mniejszym ryzykiem, przy normalnej jeździe kumpel coś mówił o 7-8L więc tragedii nie ma, dużo większy fun.
Wiek: 38 Posty: 526 Lokalizacja: DZA/DW Moje BMW: Brak
Miłosz napisał(a):
Ciężko znaleźć następcę e46 chcę coś nowszego i chodzi mi taki leon po głowie , ale im więcej czytam tym bardziej jestem rozczarowany.
Nie jesteś sam. Mam chęć na inne auto za 12 miesięcy i będzie kłopot z wyborem. TFSI żłopie olej, w Oplu padają skrzynie, w niektórych Alfach skrzypi zawieszenie itp. BMW?? Raczej sobie daruje e90/e87.
Posty: 4442 Moje BMW: Infiniti Kod silnika: VQ37VHR
Rybik , nieee chcę coś nowszego, świeższego, myślałem nad e60 ale nie realne jak na mój dostępny budżet , no chyba że będę dalej zbierał jak jakiś afgańczyk , no ale ileż można bez auta 2h dziennie jazdy tramwajem mnie wykończą mr18 ja już różne auta brałem pod uwagę nawet citroena c5 , mazde 6 , golfa 5 gti itd i im więcej czytam , tym bardziej żałuję sprzedaży e46... no ale mam nadzieję że jak coś kupię to nie będę już tego żałował
Wiek: 38 Posty: 526 Lokalizacja: DZA/DW Moje BMW: Brak
Heh, ja to wszystko rozumiem. Chcę zmienić bo nie odpowiada mi silnik w e46 pod względem mocy. Szukam rozmaitych marek/modeli. Brałem pod uwagę: AR 147 1.9, Ibizę 1.8T/1.9 TDI, Astrę G lub H 2.0 Turbo, Golfa 4/A3 1.8T/1.9 TDI, Fiestę MK4 ST 2.0, Fucusa Mk1 ST170, Swifta IV Sport, Mazdę 3 2.0, Clio II 2.0, Corollę E12 Tsport. Efekty? Sprzedam tego żółwia i kupię 323ti/325ti lub e39 528i/530i, doprowadzę do stanu używalności i koniec. Czytając o wyżej wymienionych autach można dostać białej gorączki. Ciężko się zdecydować.
ja mam porównanie e46 vs cupra - cupra jest bardziej taczowata - dla kogoś bardziej sztywna a w e46 mam MPakowy zawias (pomijam to że 3x większy nalot jak w cuprze ale co do stanu technicznego nie można się doczepić ), osiągi 2.8 zdławionego automatem a 2.0T z luźnym wydechem (wersja racing) - przepaść, nie ma co porównywać. Sam zrobiłem czy jak 5zł jak przy zwykłym wyprzedzaniu z 70km/h po powrocie na swój pas na liczniku wskazówka była już w okolicach tego, co moje e46 wyciąga maksymalnie, bez zadyszki itd. Środek chyba najgorzej wypada, niestety (albo z innego punktu widzenia - piękne ) widać różnicę klas materiałów w 15 letnim BMW a o połowę młodszym seacie, zawsze jak wsiadam to macam wszystko do okoła, tłukę paluchem w plastik i kręcę głową solidne ale surowe. Ale pomijając wszystko - jak wciska się gaz, wskazówka mija 2.5k na obrotomierzu i turbo zaczyna ładować to świat staje się piękniejszy jak lubię dźwięk R6 i powiedziałem sobie "nigdy więcej R4" to cupra mogłaby być tym, dla czego złamałbym to słowo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników