BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 15:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
stones1, a nowa Corvette dalej ma rozrząd OHV i resory piórowe z tyłu.
Tak czy siak, mustang to może i faktycznie muscle car nie jest, ale camaro i challenger - czemu nie? Przyspieszenie 0-100 (w topowych wersjach) poniżej 5 sekund, tony niutonometrów - czego chcieć więcej od takiego auta? To nie ma być brzytwa w stylu M3. Zresztą, zerknijcie na materiały promocyjne Dodge dotyczące challengera - jest tam masa ładnych fotek, a na wielu z nich autko pięknie pali gumę. Sam producent już je niejako zaszufladkował ;) Zresztą, nie od dziś wiadomo, że amerykanie najbardziej lubią jeździć prosto, chociaż ostatnio... Cadillac CTS-V pobił na Nurburgringu M5 ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 15:48 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
stones1, a nowa Corvette dalej ma rozrząd OHV i resory piórowe z tyłu.
Tak czy siak, mustang to może i faktycznie muscle car nie jest, ale camaro i challenger - czemu nie? Przyspieszenie 0-100 (w topowych wersjach) poniżej 5 sekund, tony niutonometrów - czego chcieć więcej od takiego auta? To nie ma być brzytwa w stylu M3. Zresztą, zerknijcie na materiały promocyjne Dodge dotyczące challengera - jest tam masa ładnych fotek, a na wielu z nich autko pięknie pali gumę. Sam producent już je niejako zaszufladkował ;) Zresztą, nie od dziś wiadomo, że amerykanie najbardziej lubią jeździć prosto, chociaż ostatnio... Cadillac CTS-V pobił na Nurburgringu M5 ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 15:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Corvetta przede wszystkim nic nie waży a ma od groma KM więc można jej wszystko wybaczyć ;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 17:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
GARCIA RAMIREZ, mordo gdzieś Ty był jak Ciebie nie było!

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2008, 22:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Małe OT na dobranoc...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3Ydi7hXDPl8&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3Ydi7hXDPl8&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>

Miłej nocy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2008, 22:40 
Kyokushin napisał(a):
Małe OT na dobranoc...


ach tak :chytry:

http://pl.youtube.com/watch?v=gpQP4v_Z0nQ

:]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2008, 21:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ogólnie nikt mi nie wmówi że mustang czy challenger są słabe :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5550489 - 4.9s

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3405741 - 320KM/4.6L - lepszy współczynnik moc/pojemność niż w S600 stonsowym, 320KM, swoje robi, nie powiedziałbym że to jest 'słabe', jak dla mnie to auto może dużo namieszać.

Ba! współczynnik moc/pojemność ma taki jak bmw 645i - w miarę nowy model, rozumiem że porównanie do s600 stonsa nie jest trafne bo róznica w konstrukcji to 10lat, ale z 645 jak najbardziej.
http://www.allegro.pl/item383311570_bmw ... sion_.html

Więc nie można tego auta nazwać ani słabym ani zacofanym, trzeba wziąć też pod uwagę że Ford to nie jest marka tego formatu co BMW czy MB, a auto zrobili wcale nie gorsze a róznica w cenie nowych modeli jest kolosalna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2008, 21:29 
Kyo wsiądź sobie i przejedź się S600/645i, a potem Mustangiem. Zobaczysz że różnica jest kolosalna. Nie mówiąc już o tym że 645i będzie bardziej ekonomiczne od Mustanga.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2008, 21:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Stones1 coś kręcisz. Najpierw byłeś na nie z muscle cars, później z mustanga zrobiłeś jakąś ofiare losu, a tak się składa, że to zupełnie szybkie autko, które na drogach może powalczyć z prawie każdym.

BTW naprawdę kwestia tylnego zawieszenia jest najważniejsza?
W tylnym zawieszeniu jest sekret niskiej ceny samochodu. Wiem, że wyszła jakaś wersja tego auta z poprawionym zawieszeniem i wzmocnionym silnikiem, ale to już nie były te pieniądze co zwykły mustang. Jak dla mnie najważniejsza rzecz w tym aucie to silnik i sylwetka. Mnie odpowiada, auto mi się podoba. Ten pomysł wypalił już kiedyś, wolałbyś, żeby ten samochód nie powstał i zamiast niego zrobili kolejnego sportowego hatchback'a z 1.9L 90KM dieslem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2008, 21:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
discrimen napisał(a):
wolałbyś, żeby ten samochód nie powstał i zamiast niego zrobili kolejnego sportowego hatchback'a z 1.9L 90KM dieslem?


Dokładnie.

Fajnie że zrobili mustanga 320KM który świetnie wygląda a nie kolejnego 'sportowego' forda Ka który byłby kolejną małą kupką na drodze.
100 razy wolę takie coś jak Mustang niż jakiegoś Focusa RS który sie nie różni niczym od pod względem charakteru od działu AGD w markecie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2008, 22:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kyokushin napisał(a):
Ogólnie nikt mi nie wmówi że mustang czy challenger są słabe :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5550489 - 4.9s

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3405741 - 320KM/4.6L - lepszy współczynnik moc/pojemność niż w S600 stonsowym, 320KM, swoje robi, nie powiedziałbym że to jest 'słabe', jak dla mnie to auto może dużo namieszać.

Ba! współczynnik moc/pojemność ma taki jak bmw 645i - w miarę nowy model, rozumiem że porównanie do s600 stonsa nie jest trafne bo róznica w konstrukcji to 10lat, ale z 645 jak najbardziej.
http://www.allegro.pl/item383311570_bmw ... sion_.html

Więc nie można tego auta nazwać ani słabym ani zacofanym, trzeba wziąć też pod uwagę że Ford to nie jest marka tego formatu co BMW czy MB, a auto zrobili wcale nie gorsze a róznica w cenie nowych modeli jest kolosalna.


:zdziwko: zapomniałeś o jednym - 570Nm przy 3800 obrotów :] , 320 konne auto o masie Mustanga moze mnie wyłącznie bawić. A stosunek moc/pojemnosc to nie szczyt możliwosci które skrywa w sobie silnik, tylko pewna koncepcja inżynierów, pewien kompromis miedzy osiągami, spalaniem, trwaloscia, przyjaznoscia uzytkowania. Dla przykładu , Koenig oferuje silnik do c140 na bazie mojego 6,0 o mocy 580ps, a AMG oferowało wersję 525 konną, także to można nazwać szczytem ich możliwosci w owym czasie, 394 ps zaś były wartością wybraną, ustaloną na własnie taką z róznych powodów, nie szczytem czy kresem możliwości. Jesli juz porównujesz moją 600tke z Mustangiem 4,6 to zwróc uwagę ze Mustang kończy jechać przy 238 km/h . 600tka wedlug moich informacji zatrzymuje się przy 292 km/h.

Mi w tym temacie chodzi o jedne - moim zdaniem muscle car to np. Viper, ale nigdy Mustang, który dla mnie jest czymś w stylu Clio Sport. Kyo mówisz że nie można nazwać Mustanga autem ani słabym ani zacofanym. Powiem tak, słabym w porównaniu do większości aut nazwac go nie można, ale uwierz mi, że sztywny most który z tyłu ma KAŻDY Mustang, również by Shelby, jest rozwiązaniem archaicznym i wyjątkowo niebezpiecznym. Nie mów mi o przestarzałości mojego MB, bo ja z tyłu mam 12 wahaczy i ramę, a Mustang ma jeden prent, który na sztywno łączy dwa koła. Wyobraź sobie teraz jakikolwiek zakręt, jedno koło odrywa się od jezdni, ponieważ są one ze sobą połączone kawałem rury, drugie "dzięki" temu dostaje większość mocy i co sie dzieje? :zdziwko:

i na koniec fragment testu BMW 335i vs Mustang 4,6 :


"Żółtodzioby w innych samochodach czują uzasadniony respekt wobec Mustanga, którego maska jest wielka jak łóżko małżeńskie - myślę sobie, a tymczasem Lemski prowadzący BMW zniknął gdzieś z przodu. Dodaję gazu, samochód zaczyna jechać bokiem i nawet system kontroli przyczepności ma problemy ze ściągnięciem cugli. Już mnie kusi, by wyłączyć elektronikę. Chyba za bardzo poddałem się atmosferze Dzikiego Zachodu i zbyt nonszalancko trzymam kierownicę. Bo Mustang, jak dziki mustang, może ponieść. 300 KM i sztywny most to nie aluminiowa, wielowahaczowa konstrukcja z BMW. W Mustangu wystarczy wilgotna nawierzchnia i już musisz machać kierownicą nie po to, by skręcić, ale po to, by jechać prosto. A i sucha droga nie jest przeszkodą, by zostać mistrzem driftingu."

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 00:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Z tym że, stones1, niektórzy lubią sobie polatać bokiem. Na codzień. W drodze do pracy. Do szkoły. S600 nie jest autem do latania bokami, ani potańcówek na drodze. Ty masz takie auto, więc nie lubisz takich zabaw. Tym sposobem nigdy nie polubisz mustanga, bo to, że ma zaspawany most, jest dla Ciebie minusem tego samochodu. Dle mnie jest to mega plus. Ty byś wolał, żeby auto Ci leciało jak po torach 292 km/h i nie chcesz tego odczuwać "w kabinie". Podejrzewam, że gdyby MB oferowałby w opcji autopilota na trasy, to na pewno takiego S600 byś szukał. Ja osobiście wolę machać kierownicą, żeby wywalczyć kierunek jazdy, bo dla mnie utrata przyczepności to jest wyzwanie i sztuka. Po takiej jeździe mam banana na twarzy, bo wyszedł mi kolejny boczek. To jest zabawa i niezła radocha, której Ty nigdy nie zrozumiesz stones1... jedni wola panny, inni wolą panienki...

Pozdrawiam
Kuba

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 00:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kubenzy, i tu sie mylisz, bo z jazdy e32 750iL, e38 750i i S600 Coupe mam takie wrażenia : mimo że wielkie i ciężkie jakże łatwe do kontrolowanych poślizgów, jakie neutralne i proste do opanowanie i narzucania im kierunku gdy chce się ślizgiem wyjechać z ronda. Tylne zawieszenie Mustanga daje co innego - mianowicie zero kontroli i obok Twojego e36 które ma wielowahaczową konstukcje z tyłu stanąć nie może.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 22:38 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
od przynajmniej 18 lat jedyne prawdziwe muscle cary z USA to Viper i Corvette serii Z . Wszystko inne to , hm, klasa EKONOMICZNA.

AUta z USA są moim zdaniem dla ludzi z USA.... inna mentalnosc, inne poczucie smaku, estetyki... I mniej zakretow na drogach.

Cytuj:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3405741 - 320KM/4.6L - lepszy współczynnik moc/pojemność niż w S600 stonsowym, 320KM, swoje robi, nie powiedziałbym że to jest 'słabe', jak dla mnie to auto może dużo namieszać.


akurat wspołczynnikiem moc/pojemnosc bym sie nie sugerował . Liczy sie tez cały przebieg mocy/ momentu. W przeciwnym razie od dawna najlepsze by były silniki np Hondy, a nie są.

Ja zawsze bede wolał 200 konne 3.0 od 200 konnego 2.0. Bo nic nie zastapi pojemnosci.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Czy nie jest piękny?
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 23:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Polska
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Witam was all po dłuższej przerwie.
Co myślicie?
Pod koniec tego roku wchodzi do produkcji. Przy obecnym kursie $$$ będzie kosztował 100 tys. zł. coś sie mnie wydawa, że to niezła alternatywa dla europejskich producentów i dla rodzimych bajerantów. Jak dla mnie - piękny !

ON !


Ja jednak wolałby jakies ładne używane bmw 530d

_________________
sprawdÂź to :)

http://monsters.wp.pl/?ac=vid&vid=200030821


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 18:16 
Frank napisał(a):
Ja zawsze bede wolał 200 konne 3.0 od 200 konnego 2.0. Bo nic nie zastapi pojemnosci.


Zwłaszcza, jak to 3.0 kręci się do 6, a 2.0 do 12 tysięcy :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2008, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: Leszno
Nie jest zły, ale za dobry też nie jest:) oczywiście kosztuje w przeliczeniu 100 tys. zł, ale polscy handlarze będą chcieli w ciemno sprowadzone opchnąć za 250 :kwasny:

_________________
Parental Advisory Explicit Cars


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 19:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 192
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e36 328 Sport
Kod silnika: M52B28
http://pl.youtube.com/watch?v=1yqT1rD1RUk
muscle cary są the best


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL