Wielu z Was samemu stara się naprawiać swoje auto, wiadomo, jakiej jakości usługi świadczą niektóre zakłady, a za proste czynności nie ma sensu przepłacać...
Co jeśli zamontowany element uległ awarii w czasie gwarancji, a na karcie gwarancyjnej jest napisane, że "Gwarancje bez potwierdzenia montażu i ekspertyzy usterki przez zakład mechaniki pojazdowej nie są rozpatrywane" ? Czy taka klauzula jest w ogóle zgodna z prawem? Miał ktoś problem tego typu?
Sprawa wygląda tak, że w lutym kupiłem pompę paliwa na stronie
www.pompy.net (Wrocław, Szklarska 8 ), zamontowałem i niedawno przestała podawać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem. Pisałem do nich na 3 różne adresy mailowe i na 3 różne numery gg, nie podają numerów telefonu, a na wiadomości nie odpisują.
Mogę w sumie odesłać pompę, ale nic mi to nie da, jeśli odeślą ją z powrotem. Nie mam też ochoty wyrzucać 150zł w błoto, szczególnie, że towar jest dopiero w połowie gwarancji.
Dodam jeszcze, że od tego czasu zamawiam części u stones1, okazji z takich lewych firm, jak ta z Wrocławia mam już dość :/