Witajcie
Przez 4 godziny po nowym roku pojawil sie blad w sklepie internetowym Euro rtv agd
tutaj wiecej na ten temat
http://www.mmlodz.pl/435871/2013/1/2/ip ... ory=biznesNie ukrywam ze zamowilem 2 iphony i jakiegos samsunga
dzis dostalem maila ze moje zlecenie zostalo anulowane w oparciu o regulamin sklepu a szczegolnie o pkt. 4.19.
czyli
Cytuj:
4.19. Produkty zostaną zarezerwowane, a Zamówienie zrealizowane, pod warunkiem że zarezerwowane lub zamówione Produkty będą dostępne. W przypadku niedostępności danego Produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o anulowaniu Rezerwacji lub Zamówienia z powodu braku Produktów lub o konieczności dłuższego oczekiwania na realizację Rezerwacji lub Zamówienia z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji. W przypadku braku Produktu lub braku woli dalszej realizacji Zamówienia lub Rezerwacji Klient otrzyma niezwłocznie zwrot uiszczonych przez siebie opłat.
Ja tutaj widze tylko ze moga anulowac jesli nie maja dostepnych takich telefonow, ale skoro promocja sie od nowa pojawila a w niej telefony juz w innej cenie to znaczy ze jednak maja je dostepne.
wiem ze dobrowolnie ich nie przesla

tylko teraz pytanie czy jest sens o nie walczyc, nie znam sie az tak na prawie konsumenta a w samym regulaminie sklepu nie zauwazylem nic co moglo by ich uprawnic w prosty sposob od odstapienia od sprzedazy.
Ktos mial podobny przypadek? ja slyszalem ze np w systemach elektronicznych lini lotniczych czesto sie zdazaja takie bledy i bez problemu mozna wyegzekwowac sprzedaz biletu lotniczego
_________________

Because life is too short to drive boring cars.