BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Swap w DE
PostNapisane: 1 listopada 2013, 23:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Moje BMW: e30 330i
Kod silnika: m54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129243
Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa swapa na większy motor w Niemczech od strony formalnej, jak z TUV i innymi papierami.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=99189&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 1 listopada 2013, 23:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28TU
Tak jak w pl ,rzeczoznawca,przeglad ,zmiana dokumentow,ubezpieczenie ale nikt tego nie pozna na oko jezeli m54 na m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 2 listopada 2013, 08:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 209
Moje BMW: e30 330i
Kod silnika: m54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129243
Gdyby to było na taki sam silnik (r6 na r6 ) to by nie było tematu. Potrzebny jest jakiś kwit na silnik/usługe?

_________________
viewtopic.php?f=6&t=99189&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 2 listopada 2013, 11:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28TU
Musisz miec papier ,najlepiej ze zrobila ci to firma ,np w pl i przetlumaczone ,nikt i tak tego w pl sprawdzal nie bedzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 3 listopada 2013, 22:00 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 38
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: 318i
Kod silnika: M43/TU
a jak to jest w polsce?? trzeba tez cos zalatwiac itd. czy nikt nie zwraca na to uwagi?? :rotfl:

_________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 3 listopada 2013, 22:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B28TU
patryk94 napisał(a):
a jak to jest w polsce?? trzeba tez cos zalatwiac itd. czy nikt nie zwraca na to uwagi?? :rotfl:


W pl idziesz do rzeczoznawcy od ktorego dostajesz papier ze masz inny silnik niz byl,pozniej przeglad i wymiana dowodu rejestracyjnego i zmiana ubezpieczenia na wlasciwe.
Jezeli robisz swap z m52 na m52 to na oko nikt ci nic nie zakwestionuje,ale jak zmienisz np z r4 na r6 to raczej kazdy diagnosta odesle cie z kwitkiem a w razie kolizji lub wypadku jezeli dojdzie do ujawnienia ze miales inny silnik niz powinien ,mozesz miec problemy i to dosyc spore,no ale na zalatwienie formalnosci po swapie masz 30 dni ,wiec zawsze swap mog zostac wykonany wczoraj :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 3 listopada 2013, 23:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Formalnie trzeba ale w praktyce większość ludzi to zlewa...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Swap w DE
PostNapisane: 4 listopada 2013, 15:57 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 38
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: 318i
Kod silnika: M43/TU
Dobrze wiedziec :D Dzieki za odpowiedz ;)

_________________
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 92 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL