BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b25
Witam,
od ponad roku jestem posiadaczem e46 325Ci, auto sprowadzałem we własnym zakresie
jak narazie nie miałem z nią większych problemów, niestety po zimie, pojawiły się purchle korozji na tylnich błotnikach, auto oddałem do blacharza
po grubszym rozebraniu okazało się że moje auto było zespawane z dwóch....
tak wyglądają miejsca spawów z boku
Obrazek
a podobnie był dokładany tył
Obrazek
blacharz ocenił, że robione było to około 4-6 lat temu
na wszystkich łączeniach zaczyna pojawiać się rdza, progi od połowy prawie nie istnieją, rdza zjada je od środka
z tyłu nadkola nie wyglądają lepiej na łączeniach nadkoli z błotnikami.

zastanawiam się co robić,
-blacharz może mi to zrobić za 2tys zł wstawić tylnie ćwiartki 2 i pomalować
ale mówi, że po 2 latach może znowu zacząć wychodzić
-kupno anglika i przełożenia budy wiąże się, znowu z płaceniem kompletu opłat: akcyza, recykling, rejestracja, vat....

większość znajomych, zajmujących się motoryzacją poleca mi podszykowanie tego i sprzedanie auta, ale raz, że w auto wpakowałem kupę pieniędzy,
dwa, że źle bym się czuł pakując kogoś na minę, kto być może tak jak ja ciężką praca odkładał pieniądze na wymarzony samochód

piszę do was, bo może są jeszcze jakieś inne wyjścia, żebym autem pojeździł, ze 3-4 lata, nie obawiając się że mi cały tył będzie korodować
auto prowadzi się dobrze (niesiawadomy przeszłości auta jechalem nim często 180+ na autostradach) , tylne kielichy nie były dokładane, dopiero za mocowaniami dyfra została wspawana podłoga bagażnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:11 
poszkodowany napisał(a):
od ponad roku jestem posiadaczem e46 325Ci, auto sprowadzałem we własnym zakresie

tak z ciekawości zapytam. Skąd to auto przytargałeś?
poszkodowany napisał(a):
-blacharz może mi to zrobić za 2tys zł wstawić tylnie ćwiartki 2 i pomalować
ale mówi, że po 2 latach może znowu zacząć wychodzić

tak średnio pewna opcja.
poszkodowany napisał(a):
-kupno anglika i przełożenia budy wiąże się, znowu z płaceniem kompletu opłat: akcyza, recykling, rejestracja, vat....

najdrożej ale i chyba najpewniej.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:21 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
jak dla mnie jazda takim samochodem to trochę strach, z drugiej strony jeździ takich sporo, ale mimo wszystko nie zaryzykowałbym, sprzedaży z zatajeniem przed kupującym nawet nie biorę pod uwagę

jedyne akceptowalne rozwiązanie to szukanie nowej budy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 30
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Podszykowanie żeby sprzedać, to byłoby skur***. :wstyd: Miło, że nie chcesz władować kogoś na minę, że liczysz się z tym, że dla kogoś innego kupno takiego auta to może być mnóstwo wyrzeczeń :ok: Myślę, że najpewniej będzie przełożyć wszystko do angola, będziesz miał pewność czym jeździsz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b25
Smokin napisał(a):
ak z ciekawości zapytam. Skąd to auto przytargałeś?

Chemnitz Niemcy, całkiem schludnie i poważnie wyglądający autohaus, niestety umowa była spisywana na właściciela a nie na komis...

właśnie też skłaniam się do kupna anglika/ budy z anglika
przełożeniem wszystkiego co mam w tym
ale niestety jak zaczynam liczyć koszta jakie poniosłem już a ile mnie czeka jeszcze to niedobrze mi się robi,
pewnie jakieś legalne przebicie numerów nie wchodzi w grę w mojej sytuacji? kiedy bym przedstawił, że obecnie moja buda się do niczego nie nadaje

kupno samego anglika lub budy z papierami to już przeboleje
ale ponowne opłaty
recykling 500
vat 160
rejestracja 250
tłumaczenia 100
akcyza 1???

kiedy dopiero rok temu wrzuciłem tyle pieniędzy do tego szamba bez dna i jeszcze raz dawać im zarobić na moim nieszczęściu :(

i kolejna sprawa czy nie będą mi robić problemów, z rejestracja anglika mimo, że kierownice będzie miał po dobrej stronie ?


Ostatnio edytowano 28 marca 2014, 15:34 przez poszkodowany, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Tak jak koledzy wyżej podpowiadają kupuj angola i rób przekładkę. Jazda tym samochodem sam wiesz jak może być niebezpieczna nie daj boże jakiekolwiek zdarzenie drogowe :/

Jak będziesz szukał budy to pamiętaj aby się nie napalać tylko dokładnie z kimś dobrze kumatym ją obejrzeć :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1197
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
Kup zadbanego angola, fajnie gdyby był dobrze wyposażony,przełożysz nadwozie, resztę części sprzedasz i zwrócą Ci się koszty po części.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Ale jak kupisz anglika przelorzysz co trzeba a reszte sprzedaz i oplaty sie zwroca. Zreszta jest jeszcze sposob ale o nim sie glosno nie mowi ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 15:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
włos się na głowie jeży jak patrzę na to autko... Nie wiem czy pierwsze zdjęcie przedstawia Twój samochód ale jeżeli tak to z daleka bajka. Nasuwa mi się mnóstwo pytań ,a pierwsze to jak sprawdzałeś, chyba ,że nie sprawdzałeś samochód przed kupnem ? Nie bawiłbym się w sprzedaż tego samochodu ,bo to równie dobrze może być sprzedany wyrok śmierci i nie chodzi mi o to ,że auto nagle się rozpadnie - choć to też możliwe ale w przypadku kolizji pewnie poskłada się jak karton... Współczuje i proponuje kupić anglika albo baaaaardzo dobre AC, ewentualnie no sam wiesz - ludzie jeżdżą nieuważnie itd. ZDECYDOWANIE ODRADZAM SPRZEDAŻ z ukryciem stanu pojazdu ,bo ludzie już nie boją się do sądów chodzić ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 17:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1197
Moje BMW: POLO 9N
Kod silnika: Wesołe TDI
BanDai napisał(a):
ZDECYDOWANIE ODRADZAM SPRZEDAŻ z ukryciem stanu pojazdu ,bo ludzie już nie boją się do sądów chodzić


To po pierwsze,po drugie to niejako wydawanie wyroku na kogoś,po trzecie później będziesz miał łatkę oszusta, a wiadomo świat jest mały.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
BanDai napisał(a):
Współczuje i proponuje kupić anglika albo baaaaardzo dobre AC, ewentualnie no sam wiesz - ludzie jeżdżą nieuważnie


chyba najlepszy sposob ;)

A co do angola:

Kumpel z Klubu BMW UK ma do sprzedania taka coupe za jakies £1000-1200

tutaj masz aukcje z ebaya, bez ceny minimalnej:

http://www.ebay.co.uk/itm/Bmw-318ci-cou ... 20e27708c4

Za grosze pojdzie, a same fele dobrze sprzedaz i Ci sie pewnie auto zwroci.

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e46
Kod silnika: m54b25
Na początku dzięki za wszystkie odpowiedzi, musiałem się podzielić z kimś problemem bo aż źle mi się śpi przez tą całą sytuację

BanDai napisał(a):
Nasuwa mi się mnóstwo pytań ,a pierwsze to jak sprawdzałeś, chyba ,że nie sprawdzałeś samochód przed kupnem ?


sprawdzałem je bardzo dokładnie, skupiłem się na przodzie a tam było wszystko ok
z tyłu wyciągnąłem tylko koło, żeby sprawdzić czy nie ma jakiś wgnieceń bo wiem, że wnękę koła ciężko odtworzyć
no ale niestety, podłoga była wstawiona po całości więc nic tam nie znalazłem
pogrążył mnie brak czujnika do lakieru, którego nie mogłem znaleźć w domu

najprawdopodobniej będę szukał angola w tym samym kolorze, i przekładał wszystko co mam lepsze
a europejską budę będę próbował wyrejestrować, żeby nie płacić OC
niestety na obecną chwilę nie mam wolnej gotówki,
jak myślicie ile będzie mnie taka zabawa kosztować ?
5000 auto z UK
2000 laweta z UK
1000 akcyza
500 recykling
100 tłumaczenia
160 vat
60 próbne tablice
100 pierwszy przegląd

prawie 9 kafli....
czyli pewnie 10k zł trzeba liczyć na taką zabawę :( jak myślicie ?
rok pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 18:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1782
Lokalizacja: Włodawa/Stoke on Trent
Moje BMW: A8L W12/ E34 518i
Garaż: Bylo:
X5 E70 4.8i
E61 535d
E63 630i
E60 530D
E39 525i
E39 530D
X3 2.5i SE
MB CLS 5.5
poszkodowany napisał(a):
Na początku dzięki za wszystkie odpowiedzi, musiałem się podzielić z kimś problemem bo aż źle mi się śpi przez tą całą sytuację

BanDai napisał(a):
Nasuwa mi się mnóstwo pytań ,a pierwsze to jak sprawdzałeś, chyba ,że nie sprawdzałeś samochód przed kupnem ?


sprawdzałem je bardzo dokładnie, skupiłem się na przodzie a tam było wszystko ok
z tyłu wyciągnąłem tylko koło, żeby sprawdzić czy nie ma jakiś wgnieceń bo wiem, że wnękę koła ciężko odtworzyć
no ale niestety, podłoga była wstawiona po całości więc nic tam nie znalazłem
pogrążył mnie brak czujnika do lakieru, którego nie mogłem znaleźć w domu

najprawdopodobniej będę szukał angola w tym samym kolorze, i przekładał wszystko co mam lepsze
a europejską budę będę próbował wyrejestrować, żeby nie płacić OC
niestety na obecną chwilę nie mam wolnej gotówki,
jak myślicie ile będzie mnie taka zabawa kosztować ?
5000 auto z UK
2000 laweta z UK
1000 akcyza
500 recykling
100 tłumaczenia
160 vat
60 próbne tablice
100 pierwszy przegląd

prawie 9 kafli....
czyli pewnie 10k zł trzeba liczyć na taką zabawę :( jak myślicie ?
rok pracy


Zagladales chociaz w ten link co podeslalem? to auto idzie wyhaczyc za 3k zl + kup tani bilet do uk (postaram sie pomoc na miejscu) i wrocisz na kolach...

doczytalem w aukcji, ze ma missfire na 2 cylindrach i malo mocy oraz, ze nie ma badania technicznego ani road tax (podatek drogowy).

_________________
Life is too short to be slow.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 18:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
BanDai napisał(a):
,a pierwsze to jak sprawdzałeś, chyba ,że nie sprawdzałeś samochód przed kupnem ?

Jak ktos profi cwiare wspawal to bez rozbierania tapicerki G zobaczysz.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 18:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2740
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: F10 550i
BanDai napisał(a):
Nie bawiłbym się w sprzedaż tego samochodu ,bo to równie dobrze może być sprzedany wyrok śmierci

no pewnie, nie sprzedawać, bo może ktoś w nim zginąć, ale:


BanDai napisał(a):
proponuje kupić anglika albo baaaaardzo dobre AC, ewentualnie no sam wiesz - ludzie jeżdżą nieuważnie itd.


najlepiej trzaskać w kogoś, albo na oślep, ewentualnie wymuszać by tylko była kasiura... nie patrząc później na konsekwence i zdrowie innych.....



Nie miej do nikogo sentymentów, sprzedawaj auto. Anglika później nikt nie kupi od Ciebie, no chyba że z autem zostajesz ma zawsze.
Ja ostatnio zwiedziłem pół Polski za samochodem, i uwierz mi, że nikogo nie interesuje ile masz km w jedną strone, co powiedzą przez telefon a jak wyglada w rzeczywistości sprawa. Potem idiotyczna gadka typu "a no bo ja sie tak nieznam jak ty, niewiedziałem, że to jest do wymiany, nie przyglądałem się temu, poprostu nim jeździlem "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 19:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3530
Lokalizacja: Myślenice
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=99809
Na pewno nie pchał bym się w angola.
ćwiartkę można wstawić
Obrazek
Jeśli ktoś zrobi bo zgodnie ze sztuką nie będzie problemu.
Są specjalne metody łączenia blach (nie spawarka )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
W obecnych warunkach jak nie mieszkasz blisko granicy to bym kupil angola i zmienil cala bude z wyjatkiem kilku fragmentow blachy z jakimis takimi numerkami, taki mamy klimat ;) Albo AC i moze sie niechcacy wytoczy pod pociag :rotfl:

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 20:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 160
Lokalizacja: Warszawa/Bełchatów
Moje BMW: Golf V GTI dsg
Kod silnika: TFSI
Współczuję Ci.
Twoja postawa w zakresie niecheci sprzedazy bubla jest godna nasladowania ale na Twoim miejscu puscilbym auto za grosze dalej w takim stanie jak jest. Bedziesz sie bujal z naprawa. Stracisz mnóstwo kasy i jeszcze więcej nerwow. Tak jak kolega wyzej pisze, dzisiaj nikt nie ma litości. Działaj. Zycze powodzenia i znalezienia zdrowego egzemplarza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 21:16 
REVO napisał(a):
na Twoim miejscu puscilbym auto za grosze dalej w takim stanie jak jest.

głupota... :zdziwko: po kiego puszczać auto za grosze jak to co straci w tym "za grosze" to dołoży, kupi angola i będzie miał pewne auto plus we choooj części na sprzedaż.
REVO napisał(a):
Bedziesz sie bujal z naprawa.

nikt nie mówi, że będzie łatwo. Z resztą z reguły nie jest.
REVO napisał(a):
Tak jak kolega wyzej pisze, dzisiaj nikt nie ma litości.

dlatego trzeba się skurvić jak ten z autohausu i wpierdzieleić kogoś innego na minę albo do sosnowej skrzyni? :zdziwko:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Auto zespawane z dwóch co z tym fantem zrobić...
PostNapisane: 28 marca 2014, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Trzeba uważać turasy też robią grube dzwony i robią zawsze na sztukę Niemcy nie dają już żadnej gwarancji tam już połowa populacji to ciemne gęby a w handlu autami to 3/4.
Co do auta trudno ocenić nie widząc tego co tam jest zrobione i jak.
Da się wymienić błotnik lub ćwiartkę zgodnie z technologią producenta musisz zobaczyć co wyjdzie taniej za 2tyś nikt dobrze na pewno tego nie zrobi.
Nadwozie z anglika będzie kosztowało nie wiele ale + opłaty rejestracja, przełożenie wszystkiego co twoje do nowego nadwozie itd to ok 6000zł trzeba szykować.

Tu gość sobie ćwiartkę wymienił w e92 i wcale tego nie ukrywa
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... __E93.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL