..Sądzę że należy kontynuować temat tego auta..
..2 tygodnie temu po kilku telefonach zdecydowałem że jadę po sedna z 95r

do kolegi Bartka..
Po oględzinach decyzja że auto jedzie do Radomia. Auto 100% bezwypadkowe, bez grama rdzy, wszystko co na wyposażeniu działa bez zarzutów.. Kilka dupereli w zawieszeniu, uszczelka pod deklem, przednia szyba, 3 szt. drzwi, lekko podgięty przedni nosek - poza tym igła technicznie, silnikowo i elektrycznie, wisząca podsufitka itp oraz kilka

pomyłek w rzeczywistości - i cena auta spadła, no cóż ale takie życie - choć dla mnie OK.. Zatankowana na miejscu do pełna, po powrocie do Radomia, dolaniu do pełna - średnia spalania wyszła 7,14 - jechaliśmy 100 - 140 - bez przegięć..
Na drugi dzien: Olej Valvoline MaxLife, filtr oleju, paliwa, wkładka FK.. I jazda na ścieżkę zbadać co boli zawias. Wynik: komplet na wahaczach, tylnie tuleje pływające, prawy szprot, tylni górne poduszki amorów, komplet odbojów i osłon, łącznik elastyczny wału - i to by było na tyle..
Po niedzieli zakupy:

dodatkowo komplet sprężyn APEX -60/-40mm

Jako ze dopiero dziś było trochę czasu, zostało wymienione wszystko co wyżej wymienione i co widać na zdjęciach..


Finalnie - poprostu totalna cisza w zawieszeniu, fabryczne amorki w rewelacyjnym stanie + APEXy - super, polecam..

..A że kierownica była jaka była i nie mogła na nią żona patrzeć, tym bardziej i ja, wjechała:

Jako że na jutro umówiona na Zbieżność / Geometrię - założone idealnie proste koła - 4 takie same, zresztą każdą ustawiam tylko tak:

..Teraz wymiana drzwi, lamp, kierunków - wszystko już czeka.. Koło, M-Pakiet (tez juz jest) albo pakiet ACS - jest połowicznie
i albo będzie tak:

Albo tak:


..Jutro wstawię rozkodowany VIN i potwierdzony wydrukiem przebieg i historię ASO
..CDN..
PS: Moderatora proszę o zmianę tematu na: "E36 Limo 320i"