Regulamin działu
Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.
Autor |
Wiadomość |
sobanek
|
Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r Napisane: 29 listopada 2015, 01:24 |
|
 |
Pierwsze kroki |
Wiek: 31 Posty: 64 Lokalizacja: WPR Moje BMW: 330Ci E46 Kod silnika: M54B30
|
Wymieniony miałeś też zawór CCV?
_________________ Było: E46 320CiA M-Sport MY04, E38 750iA Sport MY99, E39 520i M-Sport MY01, E34 518i MY95, E60 520iA MY04, E38 740iA MY95, E60 525d MY06 Jest: E46 330CiA MY04
|
|
Góra |
|
 |
Marcin320i
|
Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r Napisane: 19 grudnia 2015, 11:36 |
|
 |
Pierwsze kroki |
 |
Wiek: 43 Posty: 45 Lokalizacja: Szubin Moje BMW: e30 e39 Kod silnika: m20b20 m54b22
|
nie wymieniałem tylko kompletną odmę
|
|
Góra |
|
 |
podol
|
Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r Napisane: 19 grudnia 2015, 19:28 |
|
 |
Przyjaciel forum |
 |
Wiek: 46 Posty: 7448 Lokalizacja: Toruń Moje BMW: e39 530d Kod silnika: M57D30 Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
|
Niezły stan tej e30 
_________________
 Kupię deskę w skórze.
|
|
Góra |
|
 |
Marcin320i
|
Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r Napisane: 29 grudnia 2015, 19:00 |
|
 |
Pierwsze kroki |
 |
Wiek: 43 Posty: 45 Lokalizacja: Szubin Moje BMW: e30 e39 Kod silnika: m20b20 m54b22
|
staram się ją utrzymać w jak najlepszej kondycji ale wiele jej jeszcze brakuje
|
|
Góra |
|
 |
Marcin320i
|
Tytuł: Re: Marcin320i -->> E30 1987r. i E39 2001r Napisane: 13 marca 2017, 11:38 |
|
 |
Pierwsze kroki |
 |
Wiek: 43 Posty: 45 Lokalizacja: Szubin Moje BMW: e30 e39 Kod silnika: m20b20 m54b22
|
Witam wszystkich długiej nieobecności. Pragnę opisać tu kolejny problem jaki mam z swoim autem. Chodzi o e39 zauważyłem ostatnio plamy oleju pod autem. Wymieniałem jakiś czas temu odmę kompletną do tego uszczelkę pod podstawą filtra oleju. Przyszedł niestety czas na wymianę uszczelki miski oraz uszczelniacza na wale przód. Uszczelka oraz uszczelniacz erling mam nadzieję, że ten zabieg pomoże bo już mam powoli dość. Czytałem wiele na forach o tych zabiegach, postaram się opisać przebieg tych czynności jak to przebiegło u mnie.
Pierwszą czynnością było poluzowanie wszystkich śrub trzymających wózek oraz odkręcenie poduszek dolne śruby, przed tym oczywiście demontaż plastikowych osłon. Drugą czynnością podniesienie samochodu na lewarku, podstawienie kobyłek i mamy piękny początek ciężkiego końca. Jak już mamy tak przygotowane auto to podwieszamy silnik. Teraz zaczyna się najlepsza część, wózek mamy odkręcony i możemy odkręcić maglownicę. Wszystko pięknie wygląda mamy miskę już przed oczami i zaczyna się gehenna. Kilkanaście śrub na klucz 10 i kilka z łbem torx. Jak już uda się to wszystko odkręcić to wydaje się, że sukces murowany, jednak samo wyjęcie miski to też nie lada sztuka. Gdzieś czytałem o gościu który wymieniał jej uszczelkę bez podnośnika i kanału naprawdę chciałbym uścisnąć mu dłoń i pogratulować. Składamy auto w odwrotnej kolejności najlepiej do tego wszystkiego mieć pomocnika bo jest nie łatwo. Wymiana uszczelki podstawy filtra była jak zabawa, odmy kompletnej również. Miska jednak to wyższa szkoła jazdy. Moja uszczelka była w takim stanie, że ciężko było zauważyć jak powinna wyglądać gdyż praktycznie zginęła z niej gumowa obramówka. Jestem już po wymianie i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że kolejny raz bym tego nie robił choć satysfakcja jest. Nowa uszczelka plus olej filtr kolejne 400pln.
|
|
Góra |
|
 |
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|