Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami. Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.
1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego. 2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie). 3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać. 4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami. 5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"
W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.
czas sie pochwalic nabytkiem, po sprzedazy e36 318ti i kilku miesiac bez samochodu zdecydowalem sie znalezc sobie ladna e30 ktore zawsze mi sie baaaardzo podobaly, wybor padl na zeszperowane 325i
autko z przeznaczeniem do zabawy i do jazdy na codzien, jak narazie spisuje sie rewelacyjnie, zadnych problemow, porobilem zwykle eksploatacyjne rzeczy, wrzucilem bilsteina, kubelek, pasy, wywalilem troche dziwnych dodatkow poprzedniego wlasciciela typu brewki, ciemne szyby, gorny pasek z przedniej szyby i zmienilem fele (kazde moje auto mialo biale fele wiec zeby tradycji stalo sie za dosc tu tez sa biale )
a teraz dokladniej :
BMW e30 325i KJS Edition -silniczek m20b25, bardzo zwawy i wydaje sie zdrowy -skrzynia od m20b25 troszke podjechana wiec bedzie zmiana -most nie wiem jakie przelozenie bo nie ma tabliczki, wydaje sie dosc dlugie ale ze szpera wiec radosc z jazdy jest duuuuza -zawieszenie przod bilstein B6 , tyl bilstein B8 , sprezyny jakis czerwony szajs, bardzo obnizajace ale bedzie zmiana na seryjne -stalowa plyta oslaniajaca miske olejowa -wydech sam nie wiem co to jest, bardzo cichy co mnie cieszy ale gdzies przepalony po drodze do tlumika bo zaczyna sie powoli podglasniac -w srodku kubelek Sparco i pasy Sabelt, inna kierowniczka, reczny bez zapadki dosc slaby i w sumie tyle z rarytasow, reszta seria e30, czyli wspomaganie, ,szyby korbki, komp. pokladowy, szyber reczny
a w planach jeszcze pare rzeczy...
znalazlem takie foteczki, mam nadzieje ze autorzy jesli na nie natrafia nie obraza sie na mnie ze pozwalalm sobie je tu zamiescic
no i moje fotki, nie rewelacyjne bo telefonem z ery kamienia lupanego ale postaram sie wrzucic lepsze niedlugo :
do tego mam jeszcze pare filmikow, rewelacji nie ma, musze sie wytlumczacyc mialem troche przerwy w jezdzie wogole autem nie mowiac o tylnim napedzie i filmiki nakrecone sa tydzien po kupnie auta bez zadnego treningu, dzien przed startem przerejestrowalem i ubezpieczylem auto teraz mysle ze wyglada to troszke inaczej irytuje mnie zwlaszcza moje przytrzymywanie auta na odcieciu brrrr.... az wylaczam dzwiek jak to ogladam no ale przynajmniej widac ze autko sobie dosc fajnie smiga
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników
Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...
tez nie narzekam, wiadomo ze w kubelek i w pasy za latwo sie nie wskakuje ale jak sobie go dobrze ustawisz i jak juz sie wcisniesz to jedziesz w miare wygodnie, za duzo extremalnych przerobek nie mam, pomimo kubelka i pasow, zdarzalo mi sie juz jezdzic w dluzsze trasy w 5 osob jedna osoba siedziala pomiedzy szelkami pasow i nie marudzila z powodu niewygody, cichy wydech, dobry zwiasik i jezdzisz jak normalnym autem
co do hydraulicznego recznego rzeczywiscie przydalby sie taki gadzet, nawet bardzo ale ze jezdze tez cywilnie tym autem, boje sie ze nie jest to zbyt bezpieczny patent i policja moze miec jakies zastrzezenia
a cwiczen i nauki powozenia tym dzikiem czeka mnie jeszcze duuuzo, dobrze ze ta nauka jest taka przyjemna, zadne auto jak dotad nie dawalo mi tyle frajdy
zmiany: zakupilem komplet sprezyn, przod M-technik , tyl -35 H&R, ale jeszcze nie zdarzylem zamontowac wiec nie moge sie wypowiedzic jak to sie sprawuje z b6/b8
Wiek: 39 Posty: 425 Lokalizacja: KRAKÓW/chicago Moje BMW: 2003 BMW 530i Kod silnika: M54B30
Oj idealna zabaweczka do takich rzeczy , bardzo mi się podoba ja niestety jestem chyba już stary dziadziuś i mam E34 bo jest większe i bardziej komfortowe ale też myślę nad zrobieniem fajnej e30 do napadania bokami
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników