BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 21:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 6 stycznia 2011, 15:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
tylek pomarancz
przod ori lampy i biale kierunki
potem pomysle nad bh i zmiana koloru kierunkó


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 6 stycznia 2011, 16:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87887
Aha, taki układ...No to nawet słusznie robisz koleżanko, słusznie...Czepił bym się tego białego przodu, ale skoro później pomyślisz :ok: Grunt to pozbyć się tych ringów :zdziwko: Chociaż dziwnie będzie wyglądał z białymi kierunkami z przodu i pomarańczami z tyłu...Takie ni pies to ni wydra :rotfl: Ale rozumiem, że to jakiś okres przejściowy, bo wiele osób z tego co zauważyłem tutaj tak ma, że muszą "przegryźć" problem. A i tak często okazuje się, że najpiękniejsze BMW to takie jakie wyszło z fabryki ;) Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 6 stycznia 2011, 22:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 279
Lokalizacja: Konin
Moje BMW: e39 530 d touring
Kod silnika: m57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82271
ringów się nie pozbędzie gdyż są to reflektory zespolone z ringami jest to zamiennik clear z ringami fabrycznymi firmy DEPO :mur: ....zostaje tylko zmiana reflektorów na oryginalne boscha lub hella......ksenon fabrycznie w e34 nie wystepował ale w e32 sie trafiał!......a od e32 takie reflektory podejda do e34 więc......teraz tylko znależć takie od e32 z ksenonem i zakładać :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 03:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
Wczoraj byłam z bunia, a sorry, przedwczoraj, na przeglądzie.
U niej do wymiany:
-drazek kierownicy lewy
-lacznik stabilizatora lewy
-lacznik elastyczny walu
-przegub homokinetyczny walu tyl (za ok. 60 tyś km sprawdzic, jak luz sie powiekszy to do wymiany)
-pasek główny
-uszczelka pokrywy zaworów

i tyle. silnik i sonda lambda-zero błedów-sa OK

powiedzcie co z tym przegubem walu, wymienic lepiej teraz?
a i no wszystkie felgi ma krzywe. do wyprostowania.
zimówki napewno, a letnie nie wiem, musza sprawdzic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 04:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 54
Posty: 1522
Lokalizacja: Oświęcim
Moje BMW: E 90 325i,Z 3 1.9i
Byłaś w BMcarsie w Mysłowicach?Chyba Cię widziałem.Moja Becia też tam była ale jej nic nie pomogli.Odma do wymiany czy takie tam coś :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 12:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
Szunaj tak w piatek byłam.
No widziałam tam e46 ale nie wiem ktory to ty ;)
moja bunie podniesli, z kolami a potem bez kol do ok 120 kmh
jesli to widziales to bylam ja ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 13:13 
blondi_beemka napisał(a):

powiedzcie co z tym przegubem walu, wymienic lepiej teraz?



A jakie masz objawy?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 15:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
rybik moja bunia powyzej 110 kmh sie trzesie, w seriwisie mowili ze to wina kol bo sprawdzali
ale czy to tez moze byc przegub ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 17:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1140
Lokalizacja: Pfaffenhofen(PAF)
blondi_beemka napisał(a):
rybik moja bunia powyzej 110 kmh sie trzesie, w seriwisie mowili ze to wina kol bo sprawdzali
ale czy to tez moze byc przegub ?

Może być.Ale najpierw zrób z kołami żeby wykluczyć tą przyczynę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 20:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
greg własnie tak zrobię. najpierw te koła.
no i tyłek bunia ma już z ori lampami...
a przód jeszcze nie... nie udalo mi się wyjac reflektoy... :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 21:47 
greg27 napisał(a):
blondi_beemka napisał(a):
rybik moja bunia powyzej 110 kmh sie trzesie, w seriwisie mowili ze to wina kol bo sprawdzali
ale czy to tez moze byc przegub ?

Może być.Ale najpierw zrób z kołami żeby wykluczyć tą przyczynę.


Dokładnie, najpierw wyważyć koła, ponieważ jest to najtańsza opcja. A później zostaje z napędu łącznik wału ze skrzynią i przegub wału. Te dwie rzeczy mają ogromny wpływ na to, że auto może się trząść.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 22:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
lacznik walu ze skrzynia... ?
to chodzi o ten 'lacznik elastyczny walu' jak napisalam powyzej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 22:42 
blondi_beemka napisał(a):
lacznik walu ze skrzynia... ?
to chodzi o ten 'lacznik elastyczny walu' jak napisalam powyzej?


Tak, różne są nazwy używane:
- łącznik wału ze skrzynią
- łącznik elastyczny wału
- sprzęgiełko gumowe


Jest to element gumowy, który zamontowany jest między wałem a skrzynią za pomocą 6 śrub mocujących, które przechodzą przez tuleje, a te z czasem/przebiegiem/sposobem eksploatacji zużywają się powodując luz.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 16 stycznia 2011, 22:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
teraz to juz rozumiem, dzieki :)
a opony letnie i zimowe byly juz wywazane... nic nie daly. Moze przyniosly poprawe ale malą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 15:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
sprezyny obnizajace firmy MTS - dobre ?
widze ze sa tylko w komplecie... tzn przód i tyl. z amorkami albo bez...
60/40 50/20 40/35 35/35
tylko przednie sprezyny zmienie a tylne nie chce obnizac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 15:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 495
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: BMW E30 316iA
Kod silnika: M40B16
blondi_beemka napisał(a):
sprezyny obnizajace firmy MTS - dobre ?
widze ze sa tylko w komplecie... tzn przód i tyl. z amorkami albo bez...
60/40 50/20 40/35 35/35
tylko przednie sprezyny zmienie a tylne nie chce obnizac.



Witaj ;) ja pare dni temu założyłem sprężyny obniżające razem z amortyzatorami sportowymi, komplecik MTS Technik 60/55 do mojego E30, jak narazie miałem tylko dwa kursy kwadratem ale to wystarczy abym powiedział że jest git, zobaczymy jak będzie na dalszą mete ale jak narazie jestem zadowolony i polecam :ok:

Pozdro

_________________
ROYAL BLAU METALLIC GALLERY
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 15:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 263
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: E46 320d, E34 525i
tak tylko ze ja chyba amorki nie kupie... same sprezyny, ale tylko przód chce obniżyc a nie wiem co zrobic z tylnymi :P
50 mm przód wystarczy ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 16:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=87887
Witaj,

Jeśli chodzi o firmę to wielu ludzi na forum ma i sobie chwalą...

blondi_beemka napisał(a):
tak tylko ze ja chyba amorki nie kupie... same sprezyny, ale tylko przód chce obniżyc a nie wiem co zrobic z tylnymi :P

A w tym wypadku musisz pamiętać, że seryjne amortyzatory mają pewną granicę długości założonych na nie nieoryginalnych sprężyn. Na przykładzie E36 - obniżać samymi sprężynami można do max. ok. 40 mm. Przyznam, że nie wiem jak jest w E34, ale zaznaczam, że warto o tym pamiętać myśląc o obniżaniu ... najlepiej poszukać odpowiedzi na forum. Jeśli planujesz sprężyny, które zglebią autko o 60 mm to raczej na seryjnych amorkach nie ma takiej opcji...

Co do samego obniżenia ... 50 na przód i nic na tył to będzie niezły klin :hyhy: Najlepiej (jeśli tylko delikatnie) to obniżyć sam przód ok. 35 mm, a jak poważnie autko glebić to już z amortyzatorami komplet i wtedy też (bo w E34 to fajnie wygląda :hyhy: ) np zestawik z tych co wymieniłaś 60/40 ...

P.S.
Koleżanko droga, strzel jakieś nowe foty bo widząc je porządnie będzie łatwiej o autku mówić :ok: :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 16:20 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
blondi_beemka, sprężyny to przede wszystkim zmiana charakterystyki prowadzenia, a dopiero dalej obniżenie, jak będziesz miała na przedzie i na tyle sprężyny z innej parafii to może się to ciulowo sprawdzać podczas jazdy :-)
Do seryjnych amortyzatorów to nie radzę więcej niż -40 mm ;-)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Blondi_beemka --->>> e34 525i 24v
PostNapisane: 19 stycznia 2011, 19:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 495
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: BMW E30 316iA
Kod silnika: M40B16
Strielok napisał(a):
Witaj,

Jeśli chodzi o firmę to wielu ludzi na forum ma i sobie chwalą...

blondi_beemka napisał(a):
tak tylko ze ja chyba amorki nie kupie... same sprezyny, ale tylko przód chce obniżyc a nie wiem co zrobic z tylnymi :P

A w tym wypadku musisz pamiętać, że seryjne amortyzatory mają pewną granicę długości założonych na nie nieoryginalnych sprężyn. Na przykładzie E36 - obniżać samymi sprężynami można do max. ok. 40 mm. Przyznam, że nie wiem jak jest w E34, ale zaznaczam, że warto o tym pamiętać myśląc o obniżaniu ... najlepiej poszukać odpowiedzi na forum. Jeśli planujesz sprężyny, które zglebią autko o 60 mm to raczej na seryjnych amorkach nie ma takiej opcji...

Co do samego obniżenia ... 50 na przód i nic na tył to będzie niezły klin :hyhy: Najlepiej (jeśli tylko delikatnie) to obniżyć sam przód ok. 35 mm, a jak poważnie autko glebić to już z amortyzatorami komplet i wtedy też (bo w E34 to fajnie wygląda :hyhy: ) np zestawik z tych co wymieniłaś 60/40 ...

P.S.
Koleżanko droga, strzel jakieś nowe foty bo widząc je porządnie będzie łatwiej o autku mówić :ok: :)




zgadzam sie z kolegą w 100%, pomyśl może o zakupie całego zestawu, amortyzatory i spręzyny i wtedy będzie miło :ok:

dorzucaj jakieś fotki jak najszybciej i oczywiście nie samego autka ;) ;)

_________________
ROYAL BLAU METALLIC GALLERY
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 336 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL