dtmpower.pl.tl napisał(a):
A co do kół jak bede miał wolna chwile zrobie zdjecie mam taka jedna szt 9J (ta podróbe)

zrobiona jak ori LM! Nawet grawery sa w tym samym miejscu co do mm.
Daje 1000 zł ze specjalisci z forum Bobby Vintage i Boogie nie poznaja

Mozesz nakleic jeszcze nawet 10 naklejek BBS, dolozyc wygrawerowane oznaczenia i oryginalne logo BBS, ale nadal nie zmieni to faktu, ze tej feldze bedzie daleko do oryginalu. Jestes kolejna osoba, ktora wmawia sobie, ze nie ma roznicy, bo felga jest ladnie polakierowana, co musi implikowac jej wysoka jakosc

A ja setny raz powtorze, ze zadna firma produkujaca podrobki z jakiekolwiek czesci swiata nigdy nie bedzie dysponowala technologia pozwalajaca na uzyskanie wysokiej jakosci produktow. Wiesz dlaczego? Bo tego typu biznes caly czas musi liczyc sie z konfiskata sprzetu i zamknieciem, dlatego zawsze korzysta sie z najtanszych maszyn i materialow (aby strata byla jak najmniejsza). Zaloze sie, ze Twoja felga "wysokiej jakosci" na zdjeciu rentgenowskim pokaze piekne pecherzyki powietrza w odlewie (wynikajace z najtanszej, grawitacyjnej technologii odlewu) i podczas testu zderzeniowego (ktore oryginaly przechodza bez problemu) straci swoj stopniowany rant w miejscu, w ktorym traca go wszystkie podrobki - na zalamaniu

Zastanawiales sie kiedys dlaczego wszystkie felgi ze stopniowanym rantem, powaznych producentow, to modele z kuta obrecza? Bo stopniowany rant wykonany w technologii odlewu ma niewystarczajaca wytrzymalosc (w porownaniu z rantem prostym) i nie mozna na tego typu produkt uzyskac certyfikatow jakosciowych.
Boogie napisał(a):
Co do felg, proponuje dokładniej się przyjrzeć grubości i kształtowi ramion felgi, a potem zerknać na osadzenie otworów na śruby - dla zwiększenia wytrzymałości felgi, przy użyciu gorszych materiałów, zwiększono obszar jakby dookoła otworu centralnego ("piasty") felgi, i śruby wnikają jakby bardziej w materiał felgi. W ori BBS nie było potrzeby dawania aż tyle materiału na środku felgi.
Roznica, ktora zauwazyles idealnie obrazuje wplyw technologii produkcji na wyglad felgi, oryginalny, kuty rotor BBS moze miec ciensze ramiona (przy zachowaniu odpowiedniej wytrzymalosci) niz odlewana podrobka.