BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2007, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
To teraz ja się wypowiem :). Jestem na forum nowy więc proszę łagodnie.

Po pierwsze nie rozumiem tego, że w wyposażeniu jest wypisane:
- ASC + T
Z tego co wiem, E32 nie posiadały wersji ASC+T, było samo ASC.
- Komputer Pokładowy 2x
Komputer pokładowy masz jeden, a to, że są do niego dwa interface'y uzytkownika to druga sprawa :).
- Podgrzewane Klamki
Podgrzewane to są zamki.

Po drugie : [..]W końcu to wersja rządowa[..]
Nie wiem, czy BMW określało jakiś model jako wersja rządowa, a jeżeli już, to najwyżej HighLiner mógłby nią być, a ty takiego nie masz i w kwesti wyposażenia sporo ci brakuje.

Po trzecie. Nie wiem jak podchodzisz do tematu posiadania auta, ale skoro gazowanie V12 to profanacja to uważam, że chciałbyś mieć zachowane auto w oryginale, stąd mój wywód.

Malowanie lamp z tyłu (lub oklejanie taśmą) uważam za bezsens, bo ani to ładne (o gustach się nie rozmawia), ani zgodne z prawem. Tym bardziej, jeżeli grzebiesz przy przednich lampach (ściemniasz je o ile pamiętam) a masz czarny kolor auta, to kierunki z tyłu zrobiłbym na czarno już, a tak to troche nie pasuje. Dalej lampy, zakładanie RINGÓW to taki trochę (bez obrazy) wiejski tunning. E32 nie miała ringów i moim zdaniem, nie dodają jej one wogóle uroku, zaś ksenon jak najbardziej i to jest fajna sprawa, zwiększasz bezpieczeństwo swoje jak i innych użytkowników drogi.

Co do ogólnej postaci auta, to uważam je mimo wszystko za zaniedbane, niestety o samochodzi decydują detale, a u ciebie są one niedopieszczone :(. Trzeba o tym pomyśleć zamiast skupiać się na malowaniu tylnych lamp :).

Co do porównania 750v12 i 740v8 są to dwa zupełnie inne auta, do tego trzeba wziać pod uwagę wersję Lang i zwykłą bo tez jest różnica. W dwóch słowach, v8 ma więcej zacięcia sportowego, zaś v12 to typowa limuzyna bez wariactw. PS. Moja 740 mimo Langa (bez asc) chodzi bokami bez problemów :) tylko po co, to nie jest auto do tego zimą fakt fajna zabawa ale latem to automat dostaje pod dupie wiec nie ma sensu.

I teraz temat rzeka felgi i opony. Ogólnie każdy ma prawo zrobić co mu się podoba, jednak uważam, że powinieneś się mocno zastanowić i posłuchać argumentów innych.
Po pierwsze, czym wyższa felga tym jest ona większa, a co za tym idzie cięższa, co nie wpływa za dobrze na inne podzespoły zawieszenia.
Po drugie, jeżeli założysz 19'', to licz się z tym, że z zawieszenia nie dużo ci zostanie bo siły, które działają na układ zawieszenia i koła gdzieś muszą się podziać i się podzieje .. twoje zawieszenie dostanie ostro po dupie, bo profil opony pod felgę 19'' to jest 20 albo 25, chyba że założysz większe opony (wyższe), ale to wejdzie ci tylko na tył, bo na przodzie musisz zachować proporcję do seryjnej 255/60/15.
Po trzecie jeżeli już jesteś w stanie znieść brak komfortu (przy 19''), bool zawieszenia, oraz to, że co sezon felga pójdzie na prostowanie o czym napisze dalej, to nie wiem jak przeżyjesz ceny opon, bo tutaj są dwa powody, opony na felgi 19'' mają niski profil = w cholere drogie, a ty dodatkowo musisz kupić wąskie opony (255) bo producenci zakładają raczej rozmiary typu 305/25/19 a nie 255/20/19, także bedzie ci bardzo cieżko = drogo.
Co do prostowania felg, to albo wypakujesz kupę kasy na porządne felgi (BBS, Schnitzer, Borbet, itd), albo kupisz coś taniego, co po sezonie przy polskich drogach będzie się nadawało do kosza.
Nie będę mówił już tutaj o wymiarach felg i dobraniu odpowiednich wys, szer, ET, parapet i uwzględnienie przedniego koła, które skręca lewo prawo i pracuje góra dół, powiem tylko, że pociąć opony jest banalnie prosto, a przycieranie tylnych opon o nadkola to po prostu dramat.

Tak jak napisałem, z jednej strony cieszysz się/chwalisz samochodem w oryginale, z drugiej strony psujesz go dokładniem dziwnych, nie pasujących do niego rzeczy. Wydaje mi sie, że brak ci konsekwecji w działaniu a BMW E32 750iAL to samochód który potrzebuje uczucia i rozsądku zarówno w prowadzeniu jak i utrzymaniu. Co do kół, 18'' uważam za maks i też będzie cieżko, zaś optymalnie to 15 na zimę i 17 na lato.

Mam nadzieje, że mój post nikogo na forum nie uraził, każdy ma swoje zdanie i gust. Chcialem tylko przybliżyć niektórym troche szczegółów i wiedzy w temacie E32 i dobrego smaku :).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2007, 14:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
Kierunki pomalowane sa na czerwono bo wydaje mi sie ze sa one ladniejsze, a czy nie zgodne z prawem ?? Sa w nich zielone zarowki i swieca kierunki na pomaranczowo takze jest ok :) Co do ringów, to tak jak powiedziales, kwestia gustu, mi to sie akurat podoba :) Z felgami doszedBem do wniosku, ze niewarto pakowac siana w piekne aluski, skoro, za miesiac auto idzie na sprzedaz i trzeba bedzie kupic E38 :) Takze tak jak napisales, optymalne 17" na lato beda :)

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2007, 22:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
yaffar napisał(a):
ASC + T
Z tego co wiem, E32 nie posiadały wersji ASC+T, było samo ASC.


było było ASC+ T w E32 ;)

yaffar napisał(a):
Komputer Pokładowy 2x
Komputer pokładowy masz jeden, a to, że są do niego dwa interface'y uzytkownika to druga sprawa :)
jesli check control i OBC wezmiemy za dwa osobne kompy to są istotnie dwa :)

yaffar napisał(a):
Nie wiem, czy BMW określało jakiś model jako wersja rządowa


BYły rzadowe WErkspanzer B6 - w Niemczech- z tego co mi wiadomo. W pełni opancerzone itp.


v8 vs v12....hhehehe, temat rzeka ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 marca 2007, 22:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Frank napisał(a):
yaffar napisał/a:
ASC + T
Z tego co wiem, E32 nie posiadały wersji ASC+T, było samo ASC.


było było ASC+ T w E32 ;)

yaffar napisał/a:
Komputer Pokładowy 2x
Komputer pokładowy masz jeden, a to, że są do niego dwa interface'y uzytkownika to druga sprawa :)
jesli check control i OBC wezmiemy za dwa osobne kompy to są istotnie dwa :)

yaffar napisał/a:
Nie wiem, czy BMW określało jakiś model jako wersja rządowa


BYły rzadowe WErkspanzer B6 - w Niemczech- z tego co mi wiadomo. W pełni opancerzone itp.


v8 vs v12....hhehehe, temat rzeka ;)


przeyszła kryska na matyska czyli Frank, na yaffara


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 10:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
To ASC + T musze sprawdzić :) nie to, że ci nie wierze ale :), co do OBC I CHECK CONTROL to w pełni masz rację, nie brałem tego pod uwagę, bo większość ludzików traktuje OBC jego interfacem w zegarach jako osobny komputer :). Co do wersji rządowej, to chyba jednak oficjalnie nie było takiej nazwy, tak samo jak w przypadku HighLinera :). Wersja opancerzona jak najbardziej :). Co do Franka i jego wiedzy, hmmm, no facet wie co mówi i za to szacunek, chciałbym mieć taką wiedzę jak on, ale powoli powoli :). Każdy się czegoś uczy :).

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 11:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
yaffar napisał(a):
profil opony pod felgę 19'' to jest 20 albo 25, chyba że założysz większe opony (wyższe), ale to wejdzie ci tylko na tył, bo na przodzie musisz zachować proporcję do seryjnej 255/60/15.
opony na felgi 19'' mają niski profil = w cholere drogie, a ty dodatkowo musisz kupić wąskie opony (255) bo producenci zakładają raczej rozmiary typu 305/25/19 a nie 255/20/19, także bedzie ci bardzo cieżko = drogo.

Nie będę mówił już tutaj o wymiarach felg i dobraniu odpowiednich wys, szer, ET, parapet i uwzględnienie przedniego koła, które skręca lewo prawo i pracuje góra dół, powiem tylko, że pociąć opony jest banalnie prosto, a przycieranie tylnych opon o nadkola to po prostu dramat.



pytanie...

skad masz takie info na temat profilu opon w 19" do e32? :niepewny:

jesli juz to e32 powinna miec w 19" profil 35 lub 40 a 20 lub 25 to raczej w 21" lub 22"..

co do wymiarow felg to tez nie ma problemu bo mamy na forum paru kolegow ktorzy znaja sie na rzeczy.. ;)

305/25/19 wlasnie skad taki rozmiar w e32?? nawet e Alpinie B12 6.0 masz na tyl 272/35/20..troche przesadziles z rozmiarem.. :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 12:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
yaffar napisał(a):
Co do wersji rządowej, to chyba jednak oficjalnie nie było takiej nazwy, tak samo jak w przypadku HighLinera :) . Wersja opancerzona jak najbardziej :)

Napisałem,ze Werkspanzer B6 ( a były i B4, B5 ..) była wersją oficjalnie sprzedawaną dla rządu, a nie że była to oficjalna nazwa- " rządowa" ...co do highline to oczywiscie 750iL z takim pakietem nazywała się 750iL Highline, nie ma co do tego zadnych watpliwosci. Podobnie jak wersje individual nazywać mozna spokojnie np 730i Individual... ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
OK, sprawdziłem, było ASC+T. a dla tych co sie "znają" na oponach, tablica przeliczników pasujących opon do serii 255/60/15.

Profil 30 275/30R19
325/30R18
335/30R18
Profil 35 285/35R18
295/35R18
315/35R17
Profil 40 265/40R17
275/40R17
285/40R17
Profil 45 245/45R17
255/45R17
Profil 50 245/50R16

Pozdrawiam.

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 16:39 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
yaffar napisał(a):
OK, sprawdziłem, było ASC+T. a dla tych co sie "znają" na oponach, tablica przeliczników pasujących opon do serii 255/60/15.

Profil 30 275/30R19
325/30R18
335/30R18
Profil 35 285/35R18
295/35R18
315/35R17
Profil 40 265/40R17
275/40R17
285/40R17
Profil 45 245/45R17
255/45R17
Profil 50 245/50R16

Pozdrawiam.


fajne masz te wymiary.. :rotfl: :rotfl:

brak slow...

:wstyd:

a w takim razie zapytam bo widze na tym zdjeciu masz jakies felgi..czy sa to 17" ..w takim razie ktore z podanych opon masz zalozone?? 315/35/17?? i drugie pytanie gdzie je kupujesz?? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

dla rozwiazania twoich blednych propozycji wejdz sobie na ten link i popatrz sobie jakie opony na jakie felgi sie zaklada..ten rozmiar 255/60/15 takiego rozmiaru seryjnie nie montowano do e32 i nie wiem czy wogole w e32 takie cos zakladali..raczej nie..

http://felgenkatalog.auto-treff.com/

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 marca 2007, 17:05 przez 7ka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 17:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
yaffar napisał(a):
do serii 255/60/15.


seryjny wymiar dla 740/750 E32 to 225/60 R15. Z wyjatkiem wersji EXCLUSIVE , gdzie montowano fabrycznie 235/45 17 przod, 265/40 17 tył.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Przepalcowałem się, oczywiście chodziło mi o 225/60R15 w serii. Co do moich felg to 17''na8,5'' na tym opony 255/45R17. A tabelka, którą podałem to są właśnie zamienniki do 225/60R15.

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 18:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Strona fajna, szkoda ze według nich, największa felga jaką można założyć na e32 na przód to 8 cali i na tył 9 cali. Ja mam nowe felgi 17 cali na 10 cali szerokości zarówno na przód i tył i się mieszczą, a znam człowieka który ma nawet 11 cali na tyle, także ...

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 19:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
wiec co do twoich zamiennikow..to czy nie latwiej bylo napisac taki zamiennik 235/45/17..aha w twojej tabelce tego zamiennika nie ma...

co do 19" napisales ze profil opony to 20 lub 25-skad takie dane..w twojej tabelce nawet tego nie ma.. :rotfl:

co do tej str i danych sa to dane podane przez fabryke oczywiscie wejda j wieksze..

a do twoich felg i opon..jesli masz przod 8,5J i na tyle 10J to musi fajnie wygladac ale niestety rozmiar opon przeklamuje licznik twoj..bo pisales ze masz 255/45/17 wiec sa wyzsze niz 235/45/17 i w sumie jesli tak masz to przod stoi wyzej wzgledem tylu..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 19:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
yaffar napisał(a):
a znam człowieka który ma nawet 11 cali na tyle, także ...


ta co ty naprawde??
:zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 19:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 19:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Widzę, że kolega "7ka" ma problemy z czytaniem, więc jeszcze raz i powoli:

Na fotkach mam założone felgi 8,5 cala zarówno na przód jak i na tył, i mam na nich takie same opony o rozmiarze 255/24R17. Felgi 10 cali dopiero będę zakładał.

Druga sprawa, nie podaje takiego zamiennika (235/45R17) ponieważ jest on niezalecany na felgi o szerokości 8,5 cala. Na 8 cali jak najbardziej, jednak na 8,5 cala są za wąskie takie opony. Z drugiej strony, wychodząc od seryjnego rozmiaru 225/60R15 zamiennik 255/45R17 jest tak samo dobry w porównaniu do 235/45R17 ponieważ:
255/45/17 - Przekłamanie prędkościomierza +1,4 km/h przy 100 km/h
235/45/17 - Przekłamanie prędkościomierza -1,13 km/h przy 100 km/h
Co nie zmienia faktu, że najlepiej jest zakładać to co producent zaleca.

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
I jeszcze jedno, jak wywnioskowałeś, że skoro mam na przód i tył identyczne felgi i opony, to przód stoi wyżej względem tyłu ??.

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 20:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
Cytuj:
Cytuj:
yaffar napisał(a):
Widzę, że kolega "7ka" ma problemy z czytaniem, więc jeszcze raz i powoli:


Na fotkach mam założone felgi 8,5 cala zarówno na przód jak i na tył, i mam na nich takie same opony o rozmiarze 255/24R17. quote]


z niczym nie mam problemu ,no moze ze zrozumieniem tego co piszesz bo te wymiary opon cos ci sie czesto myla jak i teraz...

druga sprawa ze jesli na 8,5J zalozysz 235/45/17 to bedzie ok opona nie bedzie za waska itp..jesli na 8,5J zalozysz 255/45/17 to bedzie wygladalo troche jak cross e32..sam zobaczysz..

dlaczego przod wyzej wzgledem tylu a no tam..przod masz 8,5J opona 255/45 ok..ale ta sama opona na tyle 10J sie rozciagnie..po szerokosci oczywiscie..i wtedy z przodu bedzie mega balon a tyl bedzie mniejszy balon..srednica calego kola lacznie z opona z tylu bedzie mniejsza niz z przodu..ale ok zalozysz i sie przekonasz..
nie robmy niepotrzebnego tematu itp..bo temat dotyczy e32 750..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
O ja, kurcze no nie mogę, napisałem, że mam 4 takie same koła 8,5 cala, a nie 10 z tyłu. 10 to będę zakładał, ale znów wszystkie 4 sztuki, także opisanego efektu nie ma i nie będzie. A 255 wyglada tak:
Obrazek
Ja nie widzę, żeby to był balon, natomiast widzę, że rant felgi jest poprawnie chroniony przez specjalnie wyprofilowany rant na oponie.

_________________
Individual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2007, 21:10 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
a jesli rzecz tyczy sie 10Jx4 to co innego.. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL