BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 259 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja!
PostNapisane: 6 maja 2011, 17:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
maaaad napisał(a):
Dokładka IS to laminat czy ori?

Laminat. Jest różnica w porównaniu do plastiku, ale ten nie jest zły. Jest gruba, mniej więcej pasuje, a skusiła mnie cena. Jeśli będzie okazja to chętnie zamienię na plastik ;)

podol napisał(a):
Wygląda rewelacyjnie, :super: zdjęcia tego nie oddają :P Trafiła naprawdę w dobre ręce :ok:

Dokładnie. Na zdjęciach każdy samochód wygląda słabiej... :/ Ale nie jest źle :D
Dzięki!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja!
PostNapisane: 6 maja 2011, 17:46 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 10409
To zdjęcia z katalogu z roku 1990r ? ;) Jak dla mnie nałożyłeś najlepsze możliwe koła. Teraz jest idealnym klasykiem w doskonałym stanie i świetnym kolorze :padam: Szczerzę to ja bym już nie wiele tu modził.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 6 maja 2011, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 42
Posty: 6404
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
Kamil_Puławy napisał(a):
Szczerze to ja bym już nie wiele tu modził.
x2

zapomnialem tego dodac ale kolega Kamil_Puławy, ma racje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 6 maja 2011, 19:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
majstersztyk :D elegancja :D

kiedy mnie przewieziesz bez dachu? :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 7 maja 2011, 02:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 214
Lokalizacja: Bydgoszcz - Fordon
Moje BMW: Bolid Mniej Więcej
Kod silnika: Citroen ZX 1.4i
Garaż: nie jest mój, to tam nie wjeżdżam
Krysiaman napisał(a):
Dokładnie. Na zdjęciach każdy samochód wygląda słabiej...


akurat z tym zdaniem to przepraszam, ale się nie zgodzę :cisza: na podsumowanie moich słów zajrzyj do mojej galerii na
viewtopic.php?f=6&t=88086&p=1133399#p1133399
, jeśli sobie przypomnisz, to ja byłem pod karczmą w ZWW na zlocie, moja była pierwsza od Toronto :) więcej, to Groocha może się wypowiedzieć :hyhy:


A co do felg, to strzał w sam środek tarczy :super:


PS. ile poświęciłeś czasu na wypucowanie fel ??

_________________

projekt odpicowanie "Beemki" : to the end 14% :)

moje byłe BMW E34


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 7 maja 2011, 07:49 
:ok: Prezentuje się bardzo ładnie.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 7 maja 2011, 16:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
groocha napisał(a):
kiedy mnie przewieziesz bez dachu? :D

Jak wszystko będzie zrobione na tip top :hyhy:

daniol903 napisał(a):
akurat z tym zdaniem to przepraszam, ale się nie zgodzę :cisza: na podsumowanie moich słów zajrzyj do mojej galerii na
viewtopic.php?f=6&t=88086&p=1133399#p1133399
, jeśli sobie przypomnisz, to ja byłem pod karczmą w ZWW na zlocie, moja była pierwsza od Toronto :) więcej, to Groocha może się wypowiedzieć :hyhy:


A co do felg, to strzał w sam środek tarczy :super:


PS. ile poświęciłeś czasu na wypucowanie fel ??


:rotfl: OK są wyjątki od reguły, zresztą widziałem lepsze :D
A przy felgach naprawdę długo nie siedziałem ;) Tylko przeleciałem gąbką z wodą i szamponem, a szczotką zakamarki :)

Kamil_Puławy; yogi7456; Lapino: Dzięki :padam: O dziwo mam jeszcze parę pomysłów na mody, ale to się jeszcze zobaczy :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 8 maja 2011, 14:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 513
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E31 850i
Kod silnika: M70
jakiś pakiet wrzucasz?

_________________
Muzeum Tablic Rejestracyjnych i Pojazdów w Żeliszewie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 8 maja 2011, 14:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Żadnych pakietów ;)
Raz, że dostać kompletny w dobrym stanie to jak trafić 6 w totka, a dwa, że Mtech 2 w cabrio mi się nie podoba zbytnio :/
No a Mtech 1 był tylko do wąskiej :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 8 maja 2011, 15:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
piękna E30 :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 8 maja 2011, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1149
Lokalizacja: KCH
Moje BMW: E36 Coupe
Kod silnika: M52B20
Oldscholowe , świetnie zachowane E30 :padam:

P.S. Fajne masz bryloczki przy kluczykach :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 19 maja 2011, 20:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
DaaN, RoMaN: Wielkie dzięki! :ok:

Niedawno stuknęło 240tys.
Ciekawe który raz... :zdegustowany:

Obrazek
Obrazek

Żadnych modów poza wymianą żarówki jak na razie nie było ;p Jedynie zlikwidowałem irytujące pukanie w przednim zawieszeniu. Nawet nie wyobrażacie sobie mojej miny gdy po zamontowaniu prawie całego nowego zawieszenia na przód usłyszałem pukanie w prawym kole :rotfl:
Okazało się że miałem niedokręcony łącznik stabilizatora, oraz amortyzator do górnego łożyska/mocowania amortyzatora... :wstyd:

No i dzisiaj przegoniłem zielonego na benzynie, tak dla sportu i zdrowia wtryskiwaczy. Zauważyłem coś dziwnego. A mianowicie po jeździe (z 3km) na wysokich obrotach (5-6tys.) zawory zaczynają pracować zdecydowanie głośniej. Po minucie wszystko wraca do normy.
Zastanawiam się czy wina leży po stronie oleju - 5W40 Valvoline Maxlife - może za rzadki, czy po stronie układu smarowania - z jakiegoś powodu jest mało wydajny przy wyższych obrotach. :dontgetit:
Jakieś pomysły?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 20 maja 2011, 19:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Krysiaman napisał(a):
Niedawno stuknęło 240tys.
Ciekawe który raz...
Jak to który? Pierwszy, przecież to auto do lansu a nie na trasy :cwaniak:

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 21 maja 2011, 11:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Krysiaman napisał(a):
A mianowicie po jeździe (z 3km) na wysokich obrotach (5-6tys.) zawory zaczynają pracować zdecydowanie głośniej. Po minucie wszystko wraca do normy.


wydaje mi się że to zapieczone wtryski mogą tak cykać, tym bardziej że gazowe są pewnie cichsze i dlatego taka różnica, ja zalałem do E30 Maxlife 10W40 i jest ok, a cykanie to w M40 przy takim przebiegu to norma :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 21 maja 2011, 12:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 364
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e28 520i
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=64695
Remont rozpoczęty strona 8
Krystian jak zwykle robił wszystko na sztukę nic sie nie przykładał :P
Tak na poważnie to miałem okazję oglądać to auto przed metamorfozą i myslałem że nic z tego nie bedzie, zwłaszcza ten przypałowy i buracki pakiet... Teraz jest konkret.
Fajny pomysł z tymi wlotami i dokladką dzięki temu auto wygląda tak jakoś ładnie inaczej niż wszystkie inne E trzydziestki.

_________________
Moja e28 520i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 24 maja 2011, 12:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
groocha napisał(a):
wydaje mi się że to zapieczone wtryski mogą tak cykać, tym bardziej że gazowe są pewnie cichsze i dlatego taka różnica, ja zalałem do E30 Maxlife 10W40 i jest ok, a cykanie to w M40 przy takim przebiegu to norma :D

Niee, to nie wtryski :P To na pewno zawory, bo cyka i na gazie i na benzynie. Pewnie hydroregulatory nie wyrabiają ;)

Kargul napisał(a):
Krystian jak zwykle robił wszystko na sztukę nic sie nie przykładał :P
Tak na poważnie to miałem okazję oglądać to auto przed metamorfozą i myslałem że nic z tego nie bedzie, zwłaszcza ten przypałowy i buracki pakiet... Teraz jest konkret.
Fajny pomysł z tymi wlotami i dokladką dzięki temu auto wygląda tak jakoś ładnie inaczej niż wszystkie inne E trzydziestki.

Nie bądź taki skromny :D Gdyby nie Twoja pomoc to sam bym nic nie zdziałał :piwo:

podol napisał(a):
Jak to który? Pierwszy, przecież to auto do lansu a nie na trasy :cwaniak:

Ja tam licznikom nie ufam ;) Choćby dla tego że parę dni temu poduszki silnika pękły mi w pół :zdziwko: Wydaje mi się ze takie rzeczy się dzieją bardziej po 340tys. :D

Wolał bym żyć ze świadomością że ten samochód ma przejechane nawet te 400tys. km i mieć to udokumentowane niż oszukiwać siebie że on ma dopiero 240tys. km i później narzekać że BMW robi silniki w których po 200tys. km zużywają się elementy głowicy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 24 maja 2011, 13:32 
Do 300.000 to jeszcze daleka droga.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 24 maja 2011, 18:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
Jak piszesz że zawory to nie masz się czym przejmować, to rzecz która się dzieje nie tylko w twojej E30 :D może się wybierzemy do ziomka z Aleksandrowa Łódzkiego?? Podobno ogarnia temat bardzo dobrze :D

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 24 maja 2011, 18:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Adam093 napisał(a):
Piękne auto :serce: :serce: :serce:

Tak więc można ogłosić wszem i wobec że e trzydziecha uratowana :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:

Jak dla mnie nic jej więcej nie trzeba :super:


Wielkie dzięki! :super: Takie komentarze motywują do pracy! :ok:

Lapino napisał(a):
Do 300.000 to jeszcze daleka droga.

Nikt tego nie wie ;)

groocha napisał(a):
Jak piszesz że zawory to nie masz się czym przejmować, to rzecz która się dzieje nie tylko w twojej E30 :D może się wybierzemy do ziomka z Aleksandrowa Łódzkiego?? Podobno ogarnia temat bardzo dobrze :D


Nie przejmuje się bo rzadko jeżdżę na tak wysokich obrotach, a w szczególności nie przez parę kilometrów :D
Co do gościa z Aleksandrowa Łódzkiego, to słyszałem o nim, ale jak na razie nie chce inwestować w ten silnik :) W planach jest swap i tego sie chce trzymać. :D Nie wiem kiedy to nastąpi, ale wierzę, że do tego dnia M40 jeszcze pożyje. Na szczęście nic nie wskazuje na przedwczesną śmierć tego reaktora :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Krysiaman -->> BMW E30 Cabrio | Podsumowanie i sesja! str. 7
PostNapisane: 26 maja 2011, 16:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 593
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E24, E60
Kod silnika: M30B35, M57D30TÜTOP
Dzisiaj udało mi się wymienić nieszczęsne poduszki silnika.
Jako że M40 ma strasznie nisko miskę, postanowiłem użyć poduszek z E34 (M20/M50) które są wyższe (ok. 6.5cm), co spowodowało podniesienie miski nad poziom belki pod silnikiem. Teraz roztrzaskać miskę będzie trudniej :D

Mała folorelacja z wymiany.
W pojedynkę wymieniłem je w jakieś 3h. W sumie nic nie stawiało oporu tylko dostęp do poduszki od strony kierowcy bardzo trudny.

Stare poduszki

Obrazek
Obrazek

Stara poduszka i nowa

Obrazek
Obrazek

Nowe poduchy już na swoim miejscu

Obrazek
Obrazek

Miski nie widać :hyhy:

Obrazek
Obrazek

No i efekty uboczne takiej operacji.
Poduszki jeszcze nie są uklepane i kolektor dolotowy dotyka wygłuszenia maski (które swoją drogą aż prosi się o renowacje...). Na szczęście nie wystaje na tyle żeby robić wgniotki na masce ;) Podejrzewam, że po paruset kilometrach poduszki uklepią się na tyle że będzie "na styk".
Obrazek
Obrazek

M40 w E30 ma jeszcze dodatkowo taki śmieszny tłumik drgań. Jest to zwykła sprężyna olejowa która miała zadanie wspomagać te mizerne poduszki. Niestety skok tłoczka okazał się zbyt mały i trzeba było amputować ten element. Rożnicy w tłumieniu drgań bez tego tłumika nie zauważyłem :ok:
Obrazek

Poza wyżej wymienionymi wadami, nic innego nie zauważyłem. Biegi wchodzą normalnie, wydaje mi się że wał tylko nieznacznie zmienił swój kąt i nie powinno to wpłynąć na jego pracę. Czy wszystko będzie ok, to wyjdzie w praniu :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 259 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL