BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 21:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 20:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
udolf napisał(a):
A duzo roboty z przeróbką kolektora zeby pasowal?

Jeśli chodzi o samą przeróbkę to ja miałem już przerobiony dzięki ANDREWe36. Z tego co mówił to jest spora rzeźba.
Samo włożenie kolektora ssącego jest mocno denerwujące :kwasny:

woytek13 napisał(a):
Tutaj właśnie wymagane byłoby podlanie trochę paliwa ecumasterem. I w N/A dłubanie jest łatwie (powiedzmy) i nie ma takiego ryzyka jak w doładowanym silniku, że upalisz tłoki jak za ubogo mu zrobisz. IMO 220KM i ładny przebieg krzywych jest w zasięgu ;)

No tak tylko ,że właśnie nikt nie chce się raczej bawić w instalowanie świni w N/A.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 21:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
ale gleba :przestraszony: nie przyciera? ale efekt robi świetnie się prezentuje i jeszcze takie serduszko :super:

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 21:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
kazzik_yo napisał(a):
udolf napisał(a):
A duzo roboty z przeróbką kolektora zeby pasowal?

woytek13 napisał(a):
Tutaj właśnie wymagane byłoby podlanie trochę paliwa ecumasterem. I w N/A dłubanie jest łatwie (powiedzmy) i nie ma takiego ryzyka jak w doładowanym silniku, że upalisz tłoki jak za ubogo mu zrobisz. IMO 220KM i ładny przebieg krzywych jest w zasięgu ;)

No tak tylko ,że właśnie nikt nie chce się raczej bawić w instalowanie świni w N/A.


Jak to, nikt nie chce? Szukasz fachowca od tego i nikt ci nie chce pomóc, czy mówisz ogólnie, że ludzie się w to nie bawią? Fakt, że w beemkach nie jest to popularne ale koledzy z japońców już wiedzą jakie możliwości daje taki świniak podpięty pod kompa.

Trochę kabelkologii i sam byś podłączył. Od producentów dostajesz schemat podłączenia pod dane auto (model, rocznik itp), a korzystanie ze schematu elektrycznego to nie wyczyn.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 21:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
ta gleba mnie powala :ok:

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 21:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1762
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Auto bardzo ładne i mocne co wazne. Brawo dla kolegi bo robi mody i dokumentuje to, bez znaczenia czy efekt jest na "+" czy nie, przynajmniej inni wiedzą czego można się spodziewac. Generalnie tez ciekawi mnie czemu nikt sie nie chce bawic w strojenie Ecumasterem tych beemek, taki remap na odrobine podłubanym silniku mógłby przyniesc ciekawe efekty, przynejmniej tak mi się wytaje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2009, 07:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
No ja gadałem jak na razie tylko z jedną osobą o tym. Koleś zajmuje się tym na co dzień.
Jak tylko mu powiedziałem, że N/A to od razu zaczął marudzić, że małe przyrosty, że to takie bezsensu trochę, że on to tylko przy turbo bo wtedy to ma sens, itd. itp.

Nie rozglądałem się w tym temacie więcej bo w między czasie miałem inny wydatek i kasa mi się zakończyła:/

ryszard86 napisał(a):
Brawo dla kolegi bo robi mody i dokumentuje to, bez znaczenia czy efekt jest na "+" czy nie, przynajmniej inni wiedzą czego można się spodziewac.


No właśnie chyba tutaj nie pisałem o baranach.
Są już założone barany z m3 no i D U P A.
Efekt taki, że dały 4km ale na minus :kwasny:
No i zabrały ok 5nm w całym zakresie obrotów.
Gość na hamowni mówił, że to może też być błąd pomiaru bo taki jest właśnie jego zakres ale jakoś mnie tym wcale nie pocieszył :kwasny:
Najlepsze, że w jeździe poczułem poprawę w dolnym jak i górnym zakresie ale widocznie to tylko złudzenie było.

Jedyne co dały barany to fajny dzwięk :ok: Bardzo mi się on podoba i dlatego na razie zostaną ale zobaczymy jak długo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 20:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Kilka fotek z założonymi baranami.
Trochę trudno normalne zdjęcie zrobić bo strasznie mało miejsca jest:/
Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i mam jeszcze taki sobie filmik z wizyty w kreatorze, trochę słaby bo telefonem robiony

http://www.youtube.com/watch?v=ywV4CwKVYRs

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 22:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
no ale już wykresem się nie pochwalił no :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 20:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
MaTiMa napisał(a):
no ale już wykresem się nie pochwalił no :kwasny:

Nie mam skanera i dlatego nie wrzuciłem. W wolnej chwili zeskanuję i będzie i wykres.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 21:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 91
Lokalizacja: SO
Moje BMW: E46 sedan
Kod silnika: M57D30 bez klapek :)
E36, coupe no i 2.8... Nic dodać, nic ująć... Piękna fura i odpowiedni silnik... Gdyby nie to, że trafił mi się klekot to jeździłbym też 2.8 tylko w E46... Mimo wszystko wozidło - gitara ! Tak trzymać !
Zmiany bardzo pozytywne w aucie...

Pozdrawiam

_________________
Sprzedam!
Dwusuwowego, benzynowego diesla na gaz (CNG), dorzucam drugi gaźnik gratis, wersja cult - jeszcze na komonrejlu w tedeiku.
A no i jeszcze felgi 16" jakby ktoś potrzebował
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=16&t=64357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 22:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
z tego co widziałem to 252 km/h poszła brawo :D

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 08:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Cytuj:
z tego co widziałem to 252 km/h poszła brawo :D

257 na hamowni jak i w realu na A2 wg GPSu :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 48
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: Brak
Nie gleba mnie powala,silnik masakra zdrowa prężna jednosta 2.8 nic więcej nie potrzeba..
no i kółka tez fajne Lubie contur!! pozdro i powodzenia w dalszych modach tej jak ze udanej konstrukcji!pozdro

J'm Love e 36 cupe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 19:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
jakie to obniżenie? 70 z przodu?

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 19:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
-90 czy -100 :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 00:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Podoba mi się :) ją miałem 60 ale to się wysokie jak dla mnie wydawało, takie jak masz jest idealne. A propo zawieszenia, masz jakąś osłonę na miskę?

_________________
Bmw e36 318i m40 bylo
Bmw e36 318i m43 bylo
Bmw e39 530i m54 bylo
Bmw e46 320i m52 bylo
Bmw e36 325i m50 jest
Bmw e39 525i m54 jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 10:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Otwock
w 2.8 nie potrzeba za bardzo osłony na michę, ale przydała by się na podłużnicę :rotfl:

_________________
Fura jest niezÂła i turla fele


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki/Otwock
Ty tam na tej hamowni to masz juz jakies znizki? :rotfl: daj znać jak bedziesz jechał to swoje padło zhamuje :cwaniak:

Podobają mi sie wyniki tego b28 :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 17:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1532
Lokalizacja: KONIN
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=129501
Przypalacz napisał(a):
w 2.8 nie potrzeba za bardzo osłony na michę, ale przydała by się na podłużnicę :rotfl:

no nie wiem dlatego pytam, gdy by tam był zawias około 60 to bym nic nie mówił, ale jest max nisko dlatego pytam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 81
Lokalizacja: krakĂłw okolice
Elegancko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 501 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 26  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL