BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 19:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2008, 09:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Santino napisał(a):
piter320, szacun dla Ciebie za projekty i za podejście do krytyki, trzeba robic swoje a ludzie nich sobie pisza co im sie podoba :ok:


Otóż to !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 15:22 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2168
Lokalizacja: WOT
Moje BMW: E46
Oba auta kwalifikują się do wrzucenia pod hasło "cuda na kiju, czary z mleka"... fajnie, że wrzuciłeś V12 do e30stki, ale żal, że zrobiłeś z niej festyn... Dobrze świadczy o tobie, że krytykę przyjmujesz w ten sposób. Nie znam nikogo kto wrzucił V12, natomiast znam kogoś, kto ma 4,0 V8 w e30 i autko (Michała z Łodzi) wygląda znacznie lepiej niż twoje - biała wąska lampa posiadająca jedynie starteki z tyłu! miałam okazję widzieć w sobotę, co ten samochód robi na torze. Był to akurat w Radomiu, na którym liczą się nie tylko parametry auta. Pomimo, że w 340stce był bardzo dobry kierowca, objechała go e30stka z m20b25! mój wniosek - niekoniecznie trzeba robić festyn z auta, żeby móc poszaleć na torze; miażdżyłbyś nas gdyby to V12 siedziało w pięknej budzie, teraz jesteśmy skłonni tylko krytykować....

_________________
Compi, czyli historia o tym jak dołożyć M-Pakiet i jeździć 1,6 na 18stkach

Coupe, czyli historia o tym jak kupić seryjne auto i nie dać się zwariować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 21:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Witam ponownie ...
Aniu zastanawia mnie końcówka ostatniego zdania ..."teraz jesteśmy skłonni tylko krytykować"......hmmm..wypowiadasz sie w imieniu wszystkich ?... Podoba mi sie,że jako młoda i ładna dziewczyna śmigasz "kompakcikiem" i że masz podobnie jak wszyscy tutaj zamiłowanie do motoryzacji... Widze,ze słowo "festyn" jest często używane,to może coś więcej z mojej strony o festynie :-))

Dołączam fotke na której widać żółte linie - oznaczają oryginalne krawędzie e30 ( może bedzie dla niektórych łatwiej zrozumieć pojęcie "festynu" )

Fotka z tyłu - widac o ile poszerzona jest karoseria...,bo jaki sens byłoby pakowac V12 do "wąskiej budy"?... żeby na zakrętach śpiewac sobie "płynie łódź moja" ??? :-))

Obrazek
Obrazek


Fotka boku "festynu" pokazuje ile wystają poserzone elementy karoserii...

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Mam nadzieje,że teraz łatwiej bedzie Wam sobie wyobrazić jak sztywniejsza i stabilniejsza jest ta karoseria ,a wypuszczone koła na zewnątrz nie dają tylko zdaniem niektórych "efektu festynu"... Pozdrawiam - Piotrek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 06:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
Kolego skoro to ty zbudowałeś ten samochód, chętnie zobaczyłbym fotografie z budowy bodykitu tego e30, wtedy ocenimy to profesionalne rzemiosło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 07:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Projekt bardzo mi sie podoba. Umieszczenie takiego silnika pod maską nie wymagało tylko fantazji ale i ogromnej wiedzy technicznej. To co zrobiłeś wzbudza podziw. Jeśli chodzi o karoserię to może nie do końca te wloty mi sie widzą i spojler z tyłu. Tyle że skoro trzeba było poszerzyć przód, co jest rzeczą oczywistą, to tył też musiał zachować proporcje.
piter320 napisał(a):
Mam nadzieje,że teraz łatwiej bedzie Wam sobie wyobrazić jak sztywniejsza i stabilniejsza jest ta karoseria ,a wypuszczone koła na zewnątrz nie dają tylko zdaniem niektórych "efektu festynu"...

Widzisz bo nie wszyscy wiedzą o tym jak zachowywałby sie samochód gdybyś nie zrobił tych zabiegów
Jeszcze raz gratuluję projektu. Mógłbyś skręcić jakiś filmik jak to sie na drodze(czytaj zakręcie :-) zachowuje. Przy uślizgu bardzo tył wyrzuca czy da radę kontrolować samochód ? Czy sądzisz że w drifcie poprostu ta konstrukcja sie sprawdzi? -( chodzi o rozłożenie masy.)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 07:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 283
Lokalizacja: Gliwice
i pomyslec jak cudownie wygladalo by to auto z tym silnikiem ,ale w budzie jako cichociemny , czyli na waskiej lampie ,chromowane zderzaki , lekka gleba , i polerowane bbs 15 cali ,byloby :szok: :szok: , a tak to dlamnie jest :ok:

_________________
++PS3- this is living++

MOJE RESORAKI:
e30 cabrio: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=30359

juz niestety byle e36 compact : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26115

ZOBACZ JESIENNA SESJA Z PAMO I TOMASHEM : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=32257

ps3 yz yn da hauz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 23:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
A gdzies już był o tym artykuł, i to dawno temu... na pewno dawniej niz 2 lata... chyba że ta zabawka jest wzorowana na tamtym projekcie.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 08:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
Kubenzy napisał(a):
A gdzies już był o tym artykuł, i to dawno temu... na pewno dawniej niz 2 lata... chyba że ta zabawka jest wzorowana na tamtym projekcie.

no właśnie, osobiscie ponad 3 lata temu na pomorzu (Gdańsk , Gdynia) widziałem E30 z silnikiem V12 5,0 i było łudząco podebnie do tej E30 , i tak mi sie wydaje że to jest to samo auto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 10:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
Mówcie co chcecie ktoś kto robił to autko naprawdę nieźle sie napracował :)
Szacun :padam:
Każda taka przeróbka autka to własny INDIVIDIUAL :)
I nie powinno się oceniać autka porównując autko do oryginału bo nie ma najmniejszego sensu przy takich przeróbkach związanych właśnie z np. poszerzeniem karoserii po prostu w orgi budzie z tym motorem autko nie było by w stanie sie normalnie prowadzić...

Pozdrawiam :)

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2008, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Kosa8312 szacunek za podejście do tematu i jasne spojrzenie, co do bocznych wlotów,to one ratują reszte budy, bo gdyby nie one,to w połowie drzwi auto miałoby zbyt wielką skośną ściane skierowaną do tylnego koła...więc to było jedyne wyjście,żeby szybko odskoczyć pare ładnych centymetrów od oryginalnej lini auta,jednocześnie starając sie zachować estetyke e30...... W innych poserzeniach tych modeli najczęściej widzi sie dodatkową kante w połowie błotnika, tutaj już od górnej części błotniki zostały rozcięte i odchylone na zewnątrz... Co do kontrolowania auta,to trzeba delikatnie wciskać pedał gazu,bo po dociśnięciu prawej nogi tył zaczyna "płynąć", a w lusterkach widać dym :-))... Auto na mokrej nawierzchni ciężko bedzie sie prowadzić, gdy usiadzie za kółkiem amator...
Kujon i Kubenzy macie racje w kwestii artykułów na temat tego autka ...(z mojej strony to literówka-szybkie pisanie a potem kliknięcie "wyślij" zanim przeczytam co napisałem)... powstał jakieś 4 lata temu choć zamiast wyrazu "jakieś" powinienem uzyć "ponad" ;-) - sam projekt narodził sie już 6 lat temu - ale takie modernizacje wymagają czasu...) w każdym bądź razie, nie jest to świeża przeróbka i autko zaliczyło "pare występów" na wystawach samochodowych i pokazach audio w całej Polsce... Jednak nie było samochodem do codziennego użytku, spełniało funkcje (jak tu wcześniej kolega zauważył ) "demo car'u"... Ostatnimi czasy dłuuugo sobie stało w garażu odpalane co jakis czas , dlatego teraz jest do sprzedania... Fotki z budowy projektu poszukam i postaram sie wrzucić na forum... E30stka pewnie niebawem trafi na Allegro ;-)),albo na niemiecki ebay... Jako samochód do niedzielnych przejażdzek może sprawić radość nie tylko kierującemu ;-)),bo do ekstremalnej jazdy potrzebowałoby ekstremalnego kierowcy :-))... Autko jest dopieszczone w każdym szczególe i wykonanie nie jest robione "na szybcika"...( fotki nie odzwierciedlają rzeczywistego wyglądu...) Oczywiście jak każda przeróbka ma swoich zwolenników i krytyków,dlatego budzi kontrowersje i jest wysmienitą reklamą dla autosalonów lub warsztatów samochodowych...
Pozdro !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 czerwca 2008, 18:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
piter320, jaka cena bedzie auta bez tych laminatów?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
Dla zwolenników przeróbek samochodów i uczestników forum którym podoba sie ta "BMka 350" znalazłem artykuł napisany w gazecie zaraz po stworzeniu tego auta...

http://www.admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n ... F017%2Exml

Pomimo tego,że auto było przerabiane juz dawno temu, nie widać na nim odległego czasu w którym pierwszy raz wyjechało ono z garażu, bo Bejka wygląda jakby przeróbka była wykonana miesiąc temu...( poza wytartym znaczkiem BMW na fotelu kierowcy - bo kazdy kto widział ten samochód chciał w nim usiąść )... Co do ceny auta, to może powiem tak,że gdyby auto trafiło na ebay,to licytacje zacząłbym od 5tyś euro...- choć zrobienie tego samochodu kosztowało o wiele wiele więcej...,to jednak jeżeli czerpie sie satysfakcje z tego co sie robi, to materialne aspekty są na drugim miejscu... (każde hobby kosztuje).
Jeżeli ktoś ma jakąś propozycje cenową,to prosze pisać na "pw"- każda zostanie przemyślana...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 11:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
:padam: e30 z takim silnikiem, powiem szczerze, po normalnej ulicy chyba bał bym się jechać przed oswojeniem na jakimś placu.

Co do bodykit'u to nie wiem czy jeśli by były przerobione ori zderzaki to by wcale super nie było. A jeszcze sprawa jak przedmówcy już pisali to nie było zwykłe obtoczenie laminatem 316i tylko siła wyższa :cwaniak: Chętnie bym to obejrzał z bliska.

Za całokształt projektu :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 11:32 
piter320, nie zwracaj uwagę na komentarze "sam wiesz które" ;)

Mógłbyś opisać, chociaż zgrubnie największe problemy z jakimi się borykałeś podczas przeróbek mechanicznych?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 11:49 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Moim zdaniem wiekszosc negatywnych komentarzy tutaj pojawia sie pod wplywem tzw "zalu sciskajacego dupe". Uwazam ze gdyby nie spojler na klapie przerobka wygladala by dosyc ciekawie a i zderzaczki bardziej seryjne bym preferowal. Po poznaniu smiga zolciutkie e30 cabrio, oryginalny rieger z poczatku lat 90-tych. Nie oceniam tego jako agro, taka byla kiedys poprostu moda a i przerobka kosztowala wiecej niz niejedeno ubostwiane na tym forum e39.

Zreszta Twoje auto jest krytykowane a ruina, ktora jest w dziale ogloszenia jest wynoszona w niebiosa i zazarcie broniona przez "kolesi" wlasciciela.

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=25118

Z mojej strony szacunek za wklad wlozony w budowe tego auta. Kilka lat temu sam odrestaurowywalem pewnego klasyka dla siebie a z kolegą jego Landrovera z lat 60-tych. :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 12:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
tak jak napisałem, niewątpliwie jest to auto godne podziwu z uwagi na silnik, jednak przeróbki nadwozia nie bardzo mi leżą ... wcale mi nie leżą ... a argumenty typu że to kosztowało więcej niż e39 mam tam gdzie mi sie kręgosłup kończy kością ogonową ... czy to rieger, czy nie taki styl nigdy mi nie leżał, a nie mam syndromu "żalu ściskającego dupe"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 13:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: KT 44444
Przemek napisał(a):
tak jak napisałem, niewątpliwie jest to auto godne podziwu z uwagi na silnik, jednak przeróbki nadwozia nie bardzo mi leżą ... wcale mi nie leżą ... a argumenty typu że to kosztowało więcej niż e39 mam tam gdzie mi sie kręgosłup kończy kością ogonową ... czy to rieger, czy nie taki styl nigdy mi nie leżał, a nie mam syndromu "żalu ściskającego dupe"

podpisuje sie pod tym obiema rekami, pomysł ciekawy, efekt końcowy w moim uznaniu porażką, to że auto budzi zainteresowanie , to jeszcze nic nie znaczy, ten samochod też jest oblegany na zlotach mimo że nikomu poza wlascicielem sie nie podobaObrazek

gdyby to e30 było zrobione w taki sposob jak niegdyś to seryjne E30 cabrio V12 to byłaby inna rozmowa....
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 13:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 714
Lokalizacja: kuj-pom
Boskie to cabrio :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 16:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Kujon napisał(a):
jak niegdyś to seryjne E30 cabrio


na takie se zwykłe seryjne cabrio to nie wygląda. Buda z M3.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2008, 17:10 
Kujon napisał(a):
to jeszcze nic nie znaczy, ten samochod też jest oblegany na zlotach mimo że nikomu poza wlascicielem sie nie podoba


trochę dałeś zły przykład. w tej e30stce poszerzenie miało swój zamiar, w polepszeniu właściwości trakcyjnych, tak samo wloty i spojler również mają swój cel.

w końcu, to nie silnik M52B20 czy inny młynek, 2 razy więcej cylindrów. jeśli nawet nie skręca, to założę się, że wrażenia z jazdy są mocne.

włożenie 12 garów do e30 sprawia więcej kłopotów, jak montaż gleby, feli i mpakietu do e36. a to co zrobiono z bodykitem... mi się kompletnie nie podoba wizualnie, ale na pewno bardziej bym miał ochotę porozmawiać z konstruktorem takiego auta, niż posiadaczem germana z fabrycznym 2.0, tudzież przejechać również wolałbym takim niecodziennym autem.

Mnie kompletnie nie obchodzi jak on wygląda, czy laminat, czy nie, niech nawet ma budowę calibry, czy passata, ale przekładka takiego silnika... :padam:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL