BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 05:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 22:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Witam. Fajny kolor !! Dam Ci jedną rade: Przenieś element elastyczny dalej od turbiny. Jest to delikatna rzecz i długo nie wytrzyma wysokiej temp. (za blisko kolektora).

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sierpnia 2009, 22:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
uwielbiam takie galerie :super:
czekamy na dalsze relacje :hyhy:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 19:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
male problemy wystapily i projekt na chwile musial zostac opuszczony, tez macie tak ze wkladacie w auto kilka tysiecy i upijacie sie w barze bo wyplata jedna za druga idzie w projekt a on dalej nie jezdzi?

w poniedzialek dojda kolejne graty, i bedziemy zakladac juz dolot itd - tymczasem dla relaxu male dopieszczenia (zawsze chcialem byc lakiernikiem)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam k64


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 19:47 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 734
Lokalizacja: WU
Ciekawe jak to będzie wyglądało :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 20:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Uturbianie git i superowe (temat widziałem wcześniej na sr.pl), ale weź daj już spokój z malowanie wszystkiego na kolory tęczy... :oczami:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 20:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
woytek13 napisał(a):
Uturbianie git i superowe (temat widziałem wcześniej na sr.pl), ale weź daj już spokój z malowanie wszystkiego na kolory tęczy... :oczami:


X2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 13:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
sobota ;)


doszedl kocyk
Obrazek


i po dlugiej mece, 3 krotnym zmianie rozrzadu i problemach wiekszych lub mniejszych (jak dla mnie)
rozrzad zalozony
Obrazek

no i mam nadzieje ze tam nie bede musiec zagladac
Obrazek

samco tez juz jest
Obrazek


w poniedzialek przy dobrych wiatrach odpalenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 15:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
hehe kolorowo jak nie wiem :hyhy: ale, ważne, żeby odpaliło i jeździło ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 21:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
zapalił na sucho tj. bez turbiny (nie mam jeszcze do konca przygotowanego doplywu oleju) , ale za pare dni zawiesimy suszare - nie chcialem ryzykowac nawet na te pare sekund bez samarowania.

aha, splyw oleju jednak bedzie do bloku silnika.



http://img190.imageshack.us/i/63141681.mp4/


:)27


pozdro ;)

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 12:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
potwierdzenie stopnia sprezania

http://img190.imageshack.us/i/obraz007j.mp4/
Obrazek

pomiar nieco malo rozwiniety - samorobka manometr (pracowal przy kompresorze dlugo i stale pokazywal 2 bary ale jako tako dziala :huh:
Przepraszam za jakosc byc moze malo widac pokazuje 10 , 10,5 ~ ale nie jest to wynik napewno poprawny.
wskazowka jest przesunieta (przeskalowana) widac przy starcie

Obrazek wiec mysle ze jest nisko:

8,5 -> 9 co mnie troche martwi , nie chcialem tak mocno odprezac -
zobaczymy jak to sie odbije na wynik no zobaczymy najwyzej sie wiecej dmuchnie :P

bedzie 300 to bede skakac z radosci ;)


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 15:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Masz 8,8-9bar na cylindrach ? Moje M3 przy odprężeniu do 8,8:1 pokazało 7barów na każdym cylindrze. Sądzę, że nie masz się czym martwić.
Tak niska kompresja sprawia, że auto ma laga do 3tys. obrotów ale później 1bar nadciśnienia robi zamieszanie :hyhy:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 16:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
krismax napisał(a):
Masz 8,8-9bar na cylindrach ? Moje M3 przy odprężeniu do 8,8:1 pokazało 7barów na każdym cylindrze. Sądzę, że nie masz się czym martwić.
Tak niska kompresja sprawia, że auto ma laga do 3tys. obrotów ale później 1bar nadciśnienia robi zamieszanie :hyhy:
myslalem ze jak na cylindrze mi pokazuje 8bara tzn ze mam 8:1 czy jak to sie tam pisze ? troche mnie uspokoiles, wszystko w rekach Gt32 teraz bedzie, oby nie byla zbyt duza.

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2009, 18:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Kompresja to nie stopień sprężania ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 02:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
relacja i projekt jak najbardziej KLASA :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Jak widać jak sie chce to wszystko sie da :]
Podziwiam ludzi wprowadzających takie modyfikacje, powodzenia w dalszych pracach ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 20:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
Obrazek

lol

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 20:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 41
Posty: 3
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25
trzymam kciuki :padam: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 19:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 188
przejrzałem cały temat i czuje niedosyt czekam na kolejny krok i fotki naprawdę coraz bardziej podoba mi sie ten projekt im bardziej sie wgłębiam w ten temat


Powodzenia i wytrwałości w dążeniu do celu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 września 2009, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
świetny projekt czekam na dalszą relacje. Powodzenia :super:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: k64 -> E36 2,5L turbocharger /mat black suszara :)
PostNapisane: 18 sierpnia 2010, 13:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
duzo sie dzialo, wkleje po koleji zmiany ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

-walbro,
-ecumaster,
-maska po wypadkowa sie znalazla to se ja pocielismy (w planach cos normalnego),
-zalegle zdjecia z downpipe (2,5cala), i przejscie z osobna mniejszej srednicy rury z wew WG).
-wspawana nakretka do sondy szerokopasmowej.

a potem pierwsze strojenie ktore sie nie udalo ....


Obrazek

potem przerwa i ciagle poprawki pare miesiecy ! (brak czasu itd)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


pare ciekawych fotek , (doszedłem do perfekcji zakłaania kolektora i jego zdejmowania -> 25min)

Obrazek

Obrazek

Obrazek



+ jedna dziurka do zaspawania :wink2:

life is brutal :śmiech:




no i sruuuu

Obrazek

nie było jeszcze zdjec wydechu, nie jest jeszcze skonczony , pare poprawek, łącze elastyczne będzie na DP ,
końcówka 2x2,5` scieta do kielbasy, srodkowy przelotowy 2,5` ktory jest wlasciwie koncowym o dlugosci 90cm :wink2:

Obrazek

Obrazek
pozdrawiam






wymalowalem sobie w srodku, pozadek maly z kablami, wogole to udalo mi sie klape otworzyc byly tam 4muchy i 2 pajaki niestety padly chyba nie mialy wody :śmiech:


akumulator zostal przeniesiony do tylu , wogole kupilem najmniejszy jaki byl z centry i kreci ok .

dodatkowo zagoscil koc 10metrow, starczylo na turbo i dp i jest ok , nawet nie dymil (poprzedni to cygaro straszne i wylecial do smietnika)



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek







i






auto wkoncu udalo sie na kolejne mam nadzieje teraz ostatnie strojenie :heh:


wtryski 460cc ogarniete

Sprzeglo rowniez zalozylem , o dziwo myslalem ze to trudniejsza sprawa ale narzedzia mechanika sasiada + kanal + 4h i jest ok.

Docisk m57 330D + zamach 2 masowy m57 530D + tarcza nowa lucas 328i + lozysko 328i .

yooo poniezej filmik tak dla zechety .

http://www.youtube.com/watch?v=O8I8XQE6_Y0

http://www.youtube.com/watch?v=Zq9wzsy-Fbw


auto juz jezdzi !

_________________
bmw turbo m50 3.0 stage 2 ! 1700c i e85 ! chodzi !
////brak zgody na reklame///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL