BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 00:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 680 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 13 października 2013, 15:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
plemniczek napisał(a):
nie jest tak źle. A przynajmniej nie będę podłużnicami tarł o wszystko co się da Nie będę się denerwował na każdym dołku i policja nie będzie może mnie teraz tak zatrzymywać

ktoś tu mięknie ?? :rotfl: hehe żartuje oczywiscie... bo Auto na glebie robi wrażenie. Ale jakże spokojna głowa jest kiedy mijasz koleiny bez zmartwień, nie wyczyniając przy tym akrobacji latając po całym pasie jak kubica w bolidzie przy rozgrzewaniu opon. Coś za coś. Sezon zimy - odpoczynek, sezon letni - walka :)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 14 października 2013, 18:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Amos napisał(a):
a co do licznika, widzę że masz go od 4cyl.
Jeździsz na takim czy jakoś ogarnąłeś kwestię obrotomierza ?


Jak to od 4cyl? Kupiłem go od 6 cylindrówki (chyba), nic nie przerabiałem i wszystko działa ;)

kszyhu napisał(a):
ktoś tu mięknie ?? hehe żartuje oczywiscie... bo Auto na glebie robi wrażenie. Ale jakże spokojna głowa jest kiedy mijasz koleiny bez zmartwień, nie wyczyniając przy tym akrobacji latając po całym pasie jak kubica w bolidzie przy rozgrzewaniu opon. Coś za coś. Sezon zimy - odpoczynek, sezon letni - walka


To fakt, na wjeździe do Radomia, gdzie chyba jest najgorsze 400 metrów, które pokonuję zawsze ilekroć do Radomia chcę wjechać i żeby nie dupnąć podłużnicą nawet delikatnie jest ciężko czułem się ostatnio co najmniej dziwnie jadąc prosto ze spokojną głową :rotfl: a auto w zimę nie będzie użytkowane więc wraca niebawem na glebę. No może nie aż taką bo tak czy siak trzeba będzie się gdzieś przejechać rozprostować kości :) ale to taka chwilowa metamorfoza :cool:

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 15 października 2013, 00:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: WR
Moje BMW: Kebab 4dr
Kod silnika: M50
plemniczek napisał(a):
Amos napisał(a):
a co do licznika, widzę że masz go od 4cyl.
Jeździsz na takim czy jakoś ogarnąłeś kwestię obrotomierza ?


Jak to od 4cyl? Kupiłem go od 6 cylindrówki (chyba), nic nie przerabiałem i wszystko działa ;)



No to może jest odwrotnie niż w Zegarach UE. Że do 240 4cyl. a 260 6cyl.

Chciałem zamontować sam takie (318i 97r.) I przekłamuje na obrotach. Teraz mam z Is-a (Też podpucha bo ma do 260 blat) i też to samo, obroty kłamią = odcięcie przy lewym początku ekonomizera o.O (wskazówka na godzinie 7)


Dlatego też zapytałem ale jeśli u Ciebie jest ok to ja już osobiście nie ogarniam tego tematu.


Ale no nie o tym tu temat.
Fakt wjazdy do miasta mamy kiepskie (jakby w mieście lepiej było)
Od strony Zwolenia/Gozdu itp. też nie jest ciekawie wydaje się być w miarę równo a wydech trze...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 16 października 2013, 08:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
te auto ma 6cylindrow i mialo od zawsze licznik do 240km/h. te silniki po lifcie takie maja zegary

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 16 października 2013, 09:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
Silniki po lifcie mają wyskalowane liczniki do 250km/h a przed liftem do 260. Po 240 masz jeszcze jedną kreskę ;)

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 16 października 2013, 14:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: WR
Moje BMW: Kebab 4dr
Kod silnika: M50
Czyli co ? Po lifcie nie da się rozpoznać wizualnie czy zegary są od 4 czy od 6 cylindrów ?
Patrze na TE swoje z 1,8 i też mam 240 i jedna kreska.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 29 października 2013, 09:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 352
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E36 touring
Kod silnika: M43B18
Ja trochę odgrzeję kotleta ;)
Co się dzieje w moim ulubionym projekcie ?:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 29 października 2013, 13:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Prace trwają. W weekend powinienem mieć co zaprezentować. Chyba że wyjdą na jaw kolejne komplikacje. Oby nie bo będzie kilka, mam nadzieję ciekawych rzeczy do pokazania :hyhy:

Piona :ok:

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 29 października 2013, 14:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m42b18
Czekam :D :ok: Sam bawie sie w podobny projekt :D

_________________
Obczaj mój profil :D viewtopic.php?f=6&t=133940


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 29 października 2013, 15:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
No no czekam :)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 29 października 2013, 20:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 352
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E36 touring
Kod silnika: M43B18
no ja również czekam ;)
Podoba mi się styl auta może mnie natchnie bardziej do czegoś u mnie :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Nowy fitment s.10
PostNapisane: 1 listopada 2013, 12:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
Dobra Pany. Jak mówiłem tak robię. Jest weekend są mody :hyhy: Na początek zapodam nowy dolot. Wleciała Simota. Zanim napiszecie o moim drut stajlu to powiem, że montowałem ją w nocy bo się doczekać nie mogłem. Wszystkie sklepy pozamykane a opaskę do ściskania miałem tylko jedną więc na chwilę obecną jeździ pod maską drut :wstyd: niebawem co chyba oczywiste zmieni go opaska.

Obrazek

bardzo fajnie drze ryja teraz :D później może coś uda mi się nagrać.

Kolejna rzecz. W sumie najbardziej kosztowna i najbardziej przeze mnie oczekiwana (w końcu w necie nie znalazłem nigdzie takiej przeróbki i cały czas się obawiałem czy to się uda czy tylko wydam pieniądze w błoto) to heble. Mówiłem że nie da się ich zmieścić i pewnie wlecą te od 330 E46. Wleciały jednak 4 tłoki Brembo :hyhy: Jak widać z prawej strony uszczelka z wrażenia wyleciała :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Były jednak problemy. Żeby je zamontować trzeba bylo dać pod tarczę dystans 7mm. Do tego doszedł problem z felgą. Po złożeniu wszystkiego okazało się że felga nie wejdzie :zdegustowany: uznałem, że jak już wyłożyłem kasę na hamulce to jadę dalej a z wypchniętym kołem będę się martwił potem. Doleciał do tego dystans 20mm i koło niestety wyszło sporo poza obrys auta :zdziwko:

Obrazek

Obrazek

Jednak i tak miałem kupić cambery na przód więc niebawem to zrobię. Teraz nie mam wyjścia. Myślę, że da radę schować to koło w tym nadkolu ;) jak nie to zobaczymy. Może ktoś do rajdów czy driftu by chciał. Heble na prawdę fajnie hamują :hyhy: Teraz muszę zrobić mocniejszy tył, ale nie wszystko na raz.

Podoba mi się z oddali jak widać że koło jest wypełnione tarczą :) teraz jeszcze muszę wykombinować na jaki kolor dać zacisk żeby było go widać z daleka.

Obrazek

Niebawem coś dorzucę tylko muszę trochę wyzdrowieć. Wtedy porobię więcej zdjęć bo to nie wszystko co udało się wycudować przez te 3 tygodnie.

Piona :ok:

_________________
Obrazek



Ostatnio edytowano 30 stycznia 2017, 15:17 przez plemniczek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 1 listopada 2013, 13:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Brembo :padam:
Ale z przodu za szeroko :looka:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 1 listopada 2013, 13:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1915
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36, E84
Kod silnika: M43B16, N47D20C
Garaż: .

Instagram:
https://instagram.com/atlantic_sharky/

E36 Compact 316i
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=151599

X1 E84 sDrive20d
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173074
No no :super: Super wygląda z przodu, a jak dojdzie camber i spasuje się to będzie miazga :hyhy: Zaciski zostaw jak są, albo jakiś pomarańcz/srebrny ;)

_________________
Zapraszam! :)
IG: AtlanticSharky
BMW E36 Compact Individual | Atlantis Metallic, M pakiet, Black MHW, BBS RS845, Gwint etc.
BMW X1 E84 sDrive20d | In progress...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 1 listopada 2013, 14:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m42b18
Jak zejdziesz na dol i ustawisz kąty to bedzie super nie bedzie wystawac :D ja przymiezalem 9j na przod et 15 na maxymalnej glebie bez camberow robi sie super :D

_________________
Obczaj mój profil :D viewtopic.php?f=6&t=133940


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 1 listopada 2013, 16:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
panie ogarnij powietrze do tej puszki i ten drucik :wstyd:
hample super p&p weszly?

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 2 listopada 2013, 14:48 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5373
Moje BMW: Giulia Veloce
Bez dopływu powietrza i izolacji od silnika ten dolot zabiera mocy a nie dodaje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 2 listopada 2013, 15:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: m42b18
KU84 napisał(a):
Bez dopływu powietrza i izolacji od silnika ten dolot zabiera mocy a nie dodaje ;)


Zgadzam sie ... u mnie kiedys mialem takie cos jak juz chcesz pozostac . . ja tez to przerabialem ale wrocilem do seri :D

Obrazek

_________________
Obczaj mój profil :D viewtopic.php?f=6&t=133940


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo & Simota s.11
PostNapisane: 4 listopada 2013, 02:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 410
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B20
HansiO napisał(a):
panie ogarnij powietrze do tej puszki i ten drucik
hample super p&p weszly?


Przecież napisałem, że drut zagościł tam chwilowo. W czwartek o 23 nie miałem skąd wziąć takiej opaski, następnego dnia było święto. W sobotę z rana założyłem opaskę. Miałem zrobić zdjęcie z dedykacją ale zapomniałem :D

A żeby wsadzić hamulce, co też pisałem, trzeba wsadzić pod tarczę hamulcową dystans 7mm i do tego założyć adapter, więc raczej p&p nie pasują. Aparat jakoś nie bardzo podchodził ale coś tam widać:

Obrazek

Obrazek

KU84 napisał(a):
Bez dopływu powietrza i izolacji od silnika ten dolot zabiera mocy a nie dodaje


Nad dolotem myślę. Miałem na początku wkładać zaślepkę zamiast halogenu i wywiercić otwór na rurę, ale jeszcze sam nie wiem. Mam też inny pomysł na ten dolot, ale póki co nie jest on najważniejszy. Simotę kupiłem bo podoba mi się dźwięk silnika. Szczerze mówiąc nie czuję różnicy między zwykłym filtrem a simotą poza tym, że brzmi agresywniej a więc myślę, że swój cel osiągnąłem :cool: a nad dolotem będę myślał potem. Jest jeszcze mnóstwo rzeczy do ogarnięcia.

A tymczasem... czerowno mi...

Obrazek

Obrazek

Poliuretany wleciały też na tyły :cwaniak:

Obrazek

Obrazek

Ogólnie całe zawieszenie zostało wymienione na twarde gumy. Poza łącznikami stabilizatorów. Coś czuję, że długo nie pociągną więc gdy polecą to kupię nowe i tam też wpadną czerwonki ;)

Oprócz tego obniżałem przód i ustawiłem w przednim zawieszeniu kąty na podkładkach. Na stronę wpadło po 5mm. Efekt jest taki, że koło z prawej strony można powiedzieć, że się schowało. Z lewej jednak nie do końca chciało :hyhy: albo nierówno wyciągnięte nadkola albo moja beemka taka prosta :rotfl: No ale raczej obstawiam pierwszą wersję. Wyciągając nadkola pierwszy raz, zrobienie obu idealnie graniczy z cudem. Camber załatwi sprawę :) Póki co jak to wygląda zdjęć nie mam.

Włożyłem też twarde sprężyny na tył. Ponoć H&R do E30 choć raczej przemalowane na rejsingowy żółty kolor więc nigdzie napisu, że to H&R nie ma. W każdym razie fajne są skubańce :hyhy: W E30 dają 80mm obniżenia co w E36 przekłada się na jakieś 90mm.

Obrazek

Założenie ich nie sprawia dużego problemu :rotfl:

Obrazek

Do tego dołożyłem na tył dystans 15mm i opuściłem. Efekt minimalna szpara między oponą a błotnikiem. Po przejechaniu kawałka usiadły jeszcze. Do garażu wracałem powolutku z rozgrzanymi błotnikami :zdegustowany: Na zdjęciu widać ledwo wsadzony płaski śrubokręt (coś jak wsadzanie kluczyka między nadkole a oponę, tylko poziom wyżej :rotfl: ) Jest to mój zeszlifowany śrubokręcik do zadań specjalnych. Jak widać na coś się przydał. Widać jeszcze na zdjęciu jak kawałek bieżnika przez obcieranie został wyczyszczony z kurzu.

Obrazek

Trzeba było to podnieść. Podnosiłem auto z 15 razy. Mama w którymś momencie przechodząc rzuciła tylko tekstem: "Ten to cały dzień tylko do góry i do dołu" :rotfl: no i w końcu ostatnim razem zapomniałem klina pod przód podłożyć podnosząc auto. W efekcie straciłem lewarek. Dobrze, że koła nie zdążyłem odkręcić. Poleciałem do bawarki320i po lewarek z tłoczyskiem. Tylko najpierw, żeby go wsadzić i tak jakoś auto trzeba było podnieść. Zbudowałem więc schodki z desek i dało radę podłożyć lewarek :)

Obrazek

O ile z lewej strony cofając widziałem gdzie jest auto o tyle z prawej, nawet po opuszczeniu lusterka gówno było widać. Wjeżdżać trzeba było trochę na czuja i tu miałem sporego farta bo mało brakowało a w najlepszym wypadku miałbym połamaną nakładkę progową a w najgorszym pewnie próg do wstawienia.
soo close :przestraszony: :

Obrazek

Przy takim wjeżdżaniu wychodzi niezła gleba. Dystans 15mm idealnie tu pasuje :hyhy: Przydałyby się tylko cambery, żeby można było tak jeździć ;)

Obrazek

Szczęśliwy, że auto nie zleciało zabrałem się za kręcenie z tyłu gwintem. I tu spotkała mnie kolejna niespodziewajka. Tuleja regulacyjna z TuningArta ma większą średnicę niż wewnętrzna średnica sprężyny przez co po maksymalnym skręceniu gwintu wygląda to tak:

Obrazek

Jak widać po stoczeniu tulei będzie można spokojnie zejść jeszcze niżej. Po pracy przy aucie, chory i wymęczony zabrałem się za mycie auta. Japa od razu się cieszy :D a efekt obniżenia wyszedł mniej więcej taki. Mniej więcej bo troszkę jeszcze siadło:

Obrazek

Ogólnie i tak trzeba będzie wszystkim kręcić niebawem od nowa ale przynajmniej wiem na czym stoję. Piona :ok:

_________________
Obrazek



Ostatnio edytowano 30 stycznia 2017, 15:31 przez plemniczek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: plemniczek ->E36 DE/USA Brembo Simota Poliureta Springi s.11
PostNapisane: 4 listopada 2013, 08:38 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
coś ci prawe nadkole trochę nie leży

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 680 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL