BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"

W tym dziale proszę umieszczać galerie tylko starszych modeli BMW takich jak E36, E34, E32, E21, E30 etc.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2009, 18:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Update. Nie wiem co pomogło: czy poprawianie masy na łapie, czy założenie świec BRISKa, czy może dociskanie czapek na świecach ale auto chodzi jak zegareczek. Turbo dmucha zacnie, ale EGT wysokie bo dochodzi do 900 stopni, a strach pomyśleć co by było jakby przegonił beemkę dajmy na to na 4 biegu do odcinki. :zdziwko:

Jeden osobnik z tego forum miał okazję dupsko przewieźć na prawym, i może zaświadczyć, że jest lepiej :hyhy:

Ale to jeszcze nie to gdyż:
- turbo ssie olej na potęgę
- miską ubywa prawie tyle oleju co spalone jest w turbo

W związku z tym zaraz po testach olejek został zlany (weszło 4l, zostało może 3,7-3,5 :looka: ) no i skończył się czas przeznaczony na ten dzień.

Aaa i nie wspominałem, trzecia z felg też miała pęknięcie :cenzura: Koszt spawania-prostowania jednej 80zł. Wielkie podziękowania dla Edka za namiary na wulkanizację.
:super:

Jutro zabieram się za wywalenie turbosprężarki i jazda z nią na stół operacyjny. Oraz dalsze prace nad miseczką. Trzeba będzie chyba użyć silikonu :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2009, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
projekt turbo żyje , ale za te popękane felgi to bym sprzedawcę też trochę naprostował i pospawał :mad:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 19:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Menu z dnia dzisiejszego:
1. miska w dół, silikon w łapę i lepimy :wstyd:
2. miska w górę aluminium w płynie w łapę i kleimy :wstyd:
3. turbo out jedziemy do znajomego i rozkręcamy
4. czekamy na komplet naprawczy do wtorku
5. czekamy aż powysycha wszystko i składamy (czyt. składamy w środę o 6 rano :super: )

Finito

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 20:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
woytek13 napisał(a):
- turbo ssie olej na potęgę
a niemówiłem
woytek13 napisał(a):
. czekamy na komplet naprawczy do wtorku
zestaw naprawczy do turbospręzarki ? za dłgo niepojeżdzisz na tym

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 20:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Cytuj:
a niemówiłem


I co dało ci przepisanie kolejny raz tego słowa :rotfl: Też byłem na 90% pewny jej stanu, nie wiem czy wspominałem ile za nią kasy dałem :P Jak na tą cenę to jej wnętrzności są w super stanie. A raczej PRAWIE super :kwasny:

A myślisz, że na czym polega regeneracja turbosprężarki? Robi mi to zaufany człowiek, razem doszliśmy do porozumienia ile kasy warto w nią włożyć, a ile może być już za dużo (ze względu na resztę projektu :D )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, 21:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
woytek13 napisał(a):
A myślisz, że na czym polega regeneracja turbosprężarki?
wiem na czym polega regeneracja ale bez odpowiedniego sprzetu naprawa turbiny jest nepowazna :/ najważnejesze jest wyważenie wirnika jezeli Twój znajomy posada taki sprzęt i ma doświadczene w takich sprawach zwracam honor

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, 08:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Wirnik idzie do przetoczenia,bo jakaś podkładkę-uszczelniacz trzeba tam zmienić czy jakoś tak. Ja się nie znam ale jemu ufam. A o doświadczenie nie ma się co bać. No i wolę jak mi to zrobi znajomy, którego często widuję i auto też będzie widział. Nie może mi zrobić tego źle, bo bym go nękał do końca życia. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2009, 19:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Mój ojciec na oryginalnej turbinie przejechał 140 tyś, po regeneracji zrobił 270 tyś i turbina nadal dobra :) :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 11:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Zastój w temacie, bo czekam na turbo, koła, wolny czas itp.

Kupiłem drugi tłumiczek, przelot w obudowie katalizatora. Przegląd może przejdę ( jak pojawię się z flaszeczką).

Turbo miało być na wczoraj i nadal nie mam. Koła w trakcie klejenia, będą może jutro.

A ja siedzę i gdybam czemu mam takie kosmiczne EGT. Nie chcę za bardzo inwestować i szaleć z ecumasterem, no ale jak nie ujarzmię temp spalania to będę musiał stroić świniakiem (mój pierwszy raz :wstyd: ) Jak korekta zapłonu i PEWNE dolanie paliwa, bo to co mam teraz to niby leje, ale pewności nie mam.

Aaa no i świeczki trzeba nabyć, bo BRISKI to lubią spustoszyć cylindry.

Foto tłumika: taki mały, że aż wstyd. Już wiem czemu on taki tani był :zdziwko:

Obrazek
Obrazek



edit:
Właśnie dzwonił wykonawca regeneracji. Części są już u nas na wsi. O 20 mam jechać po odbiór :hurra:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 14:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
No pieknie pieknie, pewnie wiekszosc nie wierzyla w Ciebie. Jestem pelny podziwu i czekam na kolejne relacje :super: :super:

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 16:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 46
Lokalizacja: MakĂłw mazowiecki
szacun za uturbienie 1.6 ... na jakim cisnieniu masz zamiar pompowac?

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=41834 moje auto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwietnia 2009, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
0,4-0,5bar :oczami:


Było wcześniej,a powtórek poszczególnych odcinków nie przewiduję :rotfl:


edyt:
turbo już pod moim dachem. Leży i zapoznaje się z starym downpipe ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
No to powalczone. Kurcze już miało być tak dobrze. Turbo odebrałem wczoraj, plus gratis materiał na uszczelkę do downpipe. Wszystko miło i fajnie. Rano zabrałem się za montaż. Wszystko profi, bez fuszery poskładane ale...

Pierwszy problem, akumulator znów martwy. Mam złe przeczucia. Podłączyłem go na 5 godzin i przekręcił silnikiem, słabiutko ale jako, że silnik pszczółka :rotfl: to zapalił od razu. Ale jak sie okazało po zgaszeniu sił na ten manewr już nie było. Kolejne zapalenie pojechałem go umyć pod dom, bo od soli przez 3 miechy aż ruda wylazła :wstyd: I ta nonszalancja kosztowała mnie nocowanie beemki pod chmurką. :niepewny: Miałem zamiar wypuścić psa obronnego, ale szkoda by było bo w razie kradzieży zabrali by i jego :rotfl: Aku do wymiany :zly:

Ale dość gupot kolejny problem. Olej, i jego nadmiar. Miska nadal cieknie. Zachciało mi się zmieniania uszczelek. Oliwa spier**** skąd tylko się da. Silikon nic nie dał. Czym to mogę jeszcze uszczelnić ??

Do tego turbo w dziwnym miejscu gubi olej. Ze śrub które przykręcają stronę wydechową. Zaraz będzie telefon do majstra z pretensjami.

A żeby było śmieszniej i żebym zostawiał mokre plamy wszędzie do przez pompkę od płynu do spryskiwaczy leci mi soczek. Ale lać na niego, do rana poleci cały i będzie spokój :P

Jedziemy dalej. Regeneracja turbo nie zmieniła w żaden sposób EGT i to mi nie nowość raczej.

Ale co dało to regenerowanie: ładnie syczy jak biblia nakazała, ładnie ładuje od ok 2000-2500rpm ( jak dla mnie to za nisko :znudzony: ) i jak trzeba to i 0,8bar ładuje. Dziś przypadkiem, albo nie przypadkiem zaszalałem sobie trochę . Turbo ustawione miałem na 0,8 bar ( tak zostało ustawione po regeneracji( bo niby bardziej ograniczyć się nie da :rotfl: ) i o dziwo do 0,6-0,7bar paliwa było wystarczająco dużo na równą prace, potem to tylko szarpanie i przerywanie i kończący wszystko syk bova. Oj baaardzo miły ciąg. Ale jeden tylko i potem zredukowane na 0,4 jak należy.

Aha i coś co dobiło mnie totalnie. Pojechałem sobie odebrać felgi. Zabrałem też ostatnią felgę, bo tam mają używane 17 to myślałem że coś dobiorę. NO i miło fajnie felgi leżą gotowe. Proste, że ho ho. Znalazłem sobie 2 opony (100zł sztuka :kwasny: ). Pierwsza niespodzianka, ostatnia felga to książkowy przykład kwadratury koła. Do prostowania inaczej nie da rady na tym jeździć.... Sobie myślę...kur**. Ale to nic, dalej wyważanie starych opon, pierwsza z brzegu, balon na środku i nierówno wytarta. Kur**x2 ale założona. Koleżka (spoko koleś, doradzał co robić z felgami i pogadać się dało) stwierdził, że jak do beemki to z tyłu się sama ułoży tylko żeby nie szaleć. Albo się zetrze jak to w BMW się zdarza notorycznie.

No nic, nie będę pisał ile mnie te zabawy z felgami kosztowały, napiszę tylko ile sprzedawca raczył mi oddać...160zł :rotfl: :rotfl: :rotfl: Oj tak łatwo to mu to nie przejdzie.

Jakieś zdjęcia, po myciu, przed myciem itp...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
a ja Cie znów bede męczył o jakiś filmik jak to jezdzi :P

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
woytek13 napisał(a):
Jakieś zdjęcia,

No wlasnie,jakies :D Zrob ladna sesje

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Sesja jest planowana, nawet jakiś nadworny fotograf się zgłosił, ale trzeba się dotoczyć do niego autem. A ja się boje.... :zakrecony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
woytek13 napisał(a):
A ja się boje...

A tam sie boje,nie po to siedziales tyle czesu i sie meczyles zeby teraz plakac.Dawaj auto na testy,pokaz jak zamiata bokiem,jak syczy zawor i jak pali oponki.Tylko nie zapomnij wszystkiego nagrac ;)

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Przed właściwym wystrojeniem, NIE MA MOWY!!! Nie chce narzekać potem, że pół roku składam i jeden mały błąd rozdupcy mi silnik.


Nie przeszkadzajcie teraz, mam kryzys tuningowo-budżetowy, idę sobie dalej w kącie płakać :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwietnia 2009, 21:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Ja chce uslyszec taki ssssyyyykkkkk :D i troszke dymu ;)
http://www.youtube.com/watch?v=DbjFaUhI ... playnext=1

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 10:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
http://www.youtube.com/watch?v=3siU_IeHpuM


http://www.youtube.com/watch?v=n_iaAuxiU0Q


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nie chciałem nic zamieszczać, bo nie ma co i tyle :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 724 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL